miłość " kwitnie "Część 6

133 6 2
                                    

*4 miesiące później *

*narrator *

Felix i Hyunjin są szczęśliwą parą , mimo wielu wzlotów i upadków  , miłość "kwitnie" .

Aktualnie znajdują się na wakacjach w stolicy prowincji Czedżu , z całym stay .

wszyscy bawią się dobrze , każdy z nich wypoczywa na swój sposób.

Jedni w sposób ekstremalny a drudzy zaś w sposób spokojny.

Tak, jak można się domyślić , Felix w sposób ekstremalny za to Hyunjin ( dop. aut. mama grupy nr 2  )

w sposób spokojny.

Nikt nie wiedział jak oto ta  dwójka osobników była w stanie się dogadywać , lecz nikt nawet nie próbował , widząc że jest to zbędna informacja do życia .
Jak widać przeciwieństwa się przyciągają.

Późnym wieczorem postanowili spędzić czas "tylko we dwoje " robiąc sobie tym sposobem wieczór filmowy w pokoju głównym.

Jakoż iż wszyscy siedzieli na dworze byli sami w całym budynku .

Hyunjin na pozór "anty-romantyk" postanowił puścić jakieś tanie romansidło  dla "odmiany" , za to Felix nie podzielając jego skromnego zdania postanowił puścić horror.

Ostatecznie dochodząc do kompromisu wybrali" horror z wątkami romantyzmu".

Hyunjin co chwilę wrzeszczał jak by go ze skóry obrywano , za to Felix chodź osoba "słabsza" psychicznie i fizycznie , ani drgnął , lubił ten gatunek filmowy i był w pewien sposób na niego "uodporniony ".

Po dwóch bitych godzinach "horror " w tym przypadku dla Hyunjina się skończył , za to zakończając chleb powszedni dla Felixa.

Nastała godzina wieczorna a co za tym idzie czas  spania.

(pokoje: jak coś to tak jest w 4-tym odcinku z Jeju )

( -Chan x Seungmin 

-Hyunjin x Hannie 

- I.N x Felix

-Lee know x Changbin)

Poza kamerami zaszły małe zmiany , min. Hannie i I.N wzięli jeden z pokoi aby Hyunjin wraz z Felixem mieli swój własny.

Obaj zasnęli w swoich objęciach .

"ostatni'' / hyunlix~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz