Hwa-Hwanggg hahaaha- zaczął śmać się Lee
Hyunjin posłał w jego stronę śmieszną minę aby nadal słyszeć piękny śmiech chłopaka.
-Hyunjin nie powiem ale idealnie ci pasuje maseczka jednorożec , wyglądasz w niej cudnie
-dzięki słońce , ty jako księżniczka nie wyglądasz w cale gorzej ode mnie
-dziękuję za komplement
Felix położył się obok Hwanga obejmując jego ramię .
Po chwili ich sielankę przerwał telefon - Hwanga.
chłopak odebrał połączenie , po jego mimice można było stwierdzić że owarozmowa była zaskoczeniem dla obojga.
Przez ciszę panującą w pomieszczeniu było słychać rozmówcę , i całą rozmowę , Felix po usłyszeniu z kim rozmawia Hwang nieco się spiął .
- dobrze pogadam z nim , tak , tak , rozumiem , zastanowimy się , tak dam potem znać , pa.
Chłopak odstawił telefon na szafkę nocną .
odwrócił się w stronę ukochanego z nieco zmieszaną miną , nie wiedział jak przekazać to o czym dowiedział się od rozmówcy chłopakowi .
-Felix , bo jest sprawa ,
-tłumacz o co chodzi , zżera mnie stres , mam się bać ?
-ehh jak by to .. dzwonił mój ojciec , widział post na twitterze odnośnie tego że mam kogoś i zapraszał mnie z "tą " osobą na kolację , a datę mam wybrać sam i oddzwonić co i jak , Tylko oni nie wiedzą że no wiesz ...
-że jesteś gejem ?
-tak , wiesz , mogą zareagować różnie boję się , nigdy nie zrobiłem coming out'u z moją orientacją bo zawsze byli surowi , nieco mnie zdziwił telefon od ojca w dodatku był łagodny co nie zdaża się często , zawsze możemy się nie zgodzić , co ty na to ?
-Hwang.. ja nie wiedziałem , przykro mi , ale wiesz że nie można tego ukrywać wiecznie ? warto spróbować , lepiej żyć ze świadomością że to zrobiłeś niż że nadal to ukrywasz , jak nas nie zaakceptują to mówi się trudno , Hyun, kochanie masz moje wsparcie , i pamiętaj to nie twoja wina że kochasz kogoś kto jest tej samej płci , to nie powód do wstydu , pamiętaj.
Hwang na słowa Lixa zaczął się rozklejać , "czym ja sobie zasłużyłem na tak wspaniałego chłopaka ?"
Zapadła noc , dwójka naszych bohaterów zasnęła , lecz czy na pewno ?
Hwang przez resztę wieczoru łkał w ramiona Lixa , potem usnął w jego ramionach.
.Chłopak naprawdę się przejął tym co mówił Hyunjin , chciał poznać jego rodziców ale jakie będzie ich nie zadowolenie gdy zamiast wybranki zobaczą jego , piegowatego chłopca , w dodatku wybranka Hwanga, bał się , wiedział że gdyby nie jego rodzice którzy są tolerancyjni też nigdy by im się nie przyznał że nie podoba mu się płeć przeciwna.
Wiedział od Hwanga że gdy był dzieckiem a potem nastolatkiem , zawsze musiał musiał być najlepszy. Nawet nim się nie przejmowali , nie obchodziło ich nic jak oceny , pierdolone cyferki przez które o mały włos nie pożegnał się z tym światem , wieczne przemęczenie z powodu cało nocnego uczenia się , nawarstwiło się do takiego stopnia że zemdlał na jezdni , gdyby nie jedna kobieta która gdy to zauważyła przeciągnęła go na chodnik , mojego skarba nie było by tu wraz ze mną . Lecz gdy jego rodzice dowiedzieli się co mu się przytrafiło , dostał zakaz na wszystko to co kochał , na wszystko co go trzymało przy życiu - zajęcia taneczne.
dla 14-latka była to najwyższa kara , nie miał nic poza nim , jedyna chwila w której mógł zapomnieć chodź na chwilę o tym jak traktują go jego "wspaniali" rodzice , w miejsce zajęć tanecznych dostał kolejne "korepetycje ", na których uczył się materiału klasy maturalnej , będąc w 8-mej klasie .
Będąc w klasie maturalnej znowu powrócił do tańca , był pełnoletni wiec mógł robić co mu się podoba , lecz nawet mając tę "wolność" prawną rodzice nadal mieszali się w jego życie , w szczególności jeśli chodzi o oceny , uważali że zamiast poświęcać czas na jakieś wygłupy powinien poświęcić czas na naukę .
Chłopak mając chęć zostania tancerzem nic nie mówił rodzicom gdzie wychodzi , za każdym razem wykręcał się wymówką że idzie do biblioteki , a ci wierzyli.
Tak naprawdę przychodził na salkę taneczną i ćwiczył , dziennie 6 godzin , rano 3 i wieczorem 3 ,
rodzice myśleli że nie ma go od 2 godzin , gdyż po godzinie od jego wyjścia dopiero wracali do domu z pracy .
Takim sposobem dotarł do wytwórni , a gdy na przesłuchaniu JYP powiedział że go przyjmuje chłopak skakał ze szczęścia . Rodzicom powiedział dopiero po debiucie , a ci byli na niego źli , nie zważając nawet na to że ich syn jest piosenkarzem , kazali mu wrócić na studia , i przestać się bawić w piosenkarza ale jak widać ten ich nie posłuchał. A dalej już wiecie sami jak to się potoczyło , teraz ja Lee Felix wiedzący o jego dzieciństwie mogę stwierdzić że wycierpiał swoje , i bardzo dużo przeszedł leczo się nie poddał , jestem z niego w pewnym sęsie dumny że dał radę przejść to piekło które zgotowali mu jego własni rodzice.
Lecz teraz czas spać , bo jutro kolejny dzień .
Chłopak usnął , teraz sen był jedynym co zajęło jego myśli .
cdn
CZYTASZ
"ostatni'' / hyunlix~
RomanceHyunjin i Felix , niepozornie bardzo dobrzy przyjaciele NA PIERWSZY ŻUT OKA , lecz czy na pewno ich relacja pozostanie przyjacielska ? czy już niekoniecznie ..... czy kariera to to czego pragną? Czy wyjazd do Sydney był dobrym pomysłem ? czy będą ro...