Wyszedł.
A to zobaczył zostanie w jego pamięci do końca życia.
"Hwang Wróżka i to nawet z skrzydłami"
moment warty zapamiętania , Felix na tę myśl i widok wybuchł śmiechem a nasza wróżka popatrzyła się na niego z politowaniem i zażenowaniem, wiedział jak wyglądał i sam pewnie śmiał by się z każdego który wyglądał by w tym momencie jak on .
-H-HHYUNJIN hahhahah
-eh wiem , pięknie wyglądam - dodał sarkastycznie
Wstał z krawędzi łóżka na której do tych czas siedział i udał się w stronę łazienki najpewniej w celu zmycia z siebie "pięknego" makijażu.
Felix w tym czasie zaczął uspokajać swój śmiech i powracać do tego o czym mają porozmawiać , ale teraz już wiedział że dzięki "wróżkowemu lookowi" atmosfera nieco się poluźniła i sam nie jest tak spięty jak wcześniej .
Usłyszał odgłosy świadczące że Hwang będzie brał kąpiel w wannie.
Gdy odgłosy świadczące o lejącej się wodzie ustały , Felix ostrożnie wszedł do pomieszczenia.
-Hyunjin musimy pogadać ,
-wiem
Felix oparł się o brzeg wanny , jego głos spoważniał , ta rozmowa była jedną z bardziej poważnych w ich stosunkowo krótkim związku .
-to co masz mi do powiedzenia ?
-ehh Felix kocham cię i nie zamierzam z tobą nigdy zerwać , po prostu czuję że nigdy nie będę z nikim innym szczęśliwy jak z tobą . Co do propozycji ślubu , ja chciał bym ale nie teraz , nawet nie jesteśmy narzeczeństwem , przyjdzie na to czas aby się pobrać , chyba że chciał byś teraz wziąć ślub ? hm ?
-Nie , znaczy tak znacz-
-spokojnie , kochanie wdech i wydech ,
-dzięki, a więc tak , sądzę tak samo jak ty , przyjdzie na to czas teraz jak dla mnie jest za wcześnie w dodatku nie zdążyli byśmy wszystkiego przygotować , mam nadzieję że teraz już sobie wszystko wyjaśniliśmy, idę nie będę przeszkadzać
-oi czekam - Hyunjin pociągnął felixa za rękę , a chłopak wpadł do wanny
-H-Hyunjin?!
-oi nie chciałem, ale skoro już jesteś to nie wychodź - przyciągnął chłopaka do swojej klatki piersiowej.
Felix przytulił się nieznacznie do klatki piersiowej Hwanga, przyjemne uczucie ..
Dwójka kochanków spędziła około godziny w wannie , wraz z otaczającą ich ciszą , nikt nie mógł im przerwać tego wspaniałego momentu....
a jednak .....
Po chwili usłyszeli pociągnięcie za klamkę drzwi , jak myślicie kto to mógł być?
No tak pani Lee z kolacją dla ich obojga,
Owa dwójka nie zdążyła nawet w jaki kolwiek sposób zareagować , a mama Lixa wparowała do pomieszczenia.
-Felix jesteś t- o boże ja przepraszam już mnie nie ma
I zniknęła za drzwiami .
Dwójka chłopaków padła śmiechem , reakcja rodzicielki była komiczna z ich punktu widzenia .
Zaczęli wychodzić z wanny a Felix odwrócił się od Hwanga , nie chciał go widzieć nago bo może on sobie tego sam nie życzył.
-oi Felix spokojnie nie obraził bym się na ciebie jak byś zerknął , też jesteś chłopakiem przecież ,
-Hwang to zboczeńcu! - wykrzyczał i wybiegło z łazienki zabierając jedynie ręcznik z wieszaka aby się nim okryć .
po czasie mniej więcej 5 minut Hyunjin wyszedł do łazienki z typowym uśmieszkiem jakiegoś pedofila (xd) a gdy tylko młodszy to zauważył rzucił go ręcznikiem i wbiegł do łazienki aby przebrać się z mokrych ziębiących ciuchów.
Po wyjściu , zauważył jedynie Hwanga z laptopem który miał odpalony video czat z resztą stray kids .
Po chwili Han zauważył Felixa który stał oparty o fragmenturę pokoju .
-oo patrzcie Felix przyszedł , cześć !
-ta cześć cześć wszystkim , o czym rozmawiacie ?-dosiadł się obok Hwanga .
-o Albumie , Bang wysłał nam już teksty na gmail'u .- odparł Hyunjin
-a , to dobrze , sory ale idę na dół za chwilę wrócę
-okej
Felix poszedł po szklankę i sok na który miał ochotę , lecz w pomieszczeniu zastał mamę.
- synku ja przepraszam nie wiedziałam że wy-
-mamo do niczego nie doszło , i nie miało spokojnie , ale następnym razem pukaj , ja idę dobranoc
-ach tak , dobranoc , i jeszcze raz przepraszam
Wracając na górę wstąpił do pokoju Olivi , chciał od niej pożyczyć maseczki do twarzy dla niego i Hwanga .
-Olivia jesteś ?
- tak wchodź
-cześć masz jakieś maseczki do twarzy ?
- ta tam w kartoniku obok okna , a co ?
-a nic potrzebuję dla mnie i dla Hyunjina
-ooo jak słodko , zazdroszczę takiego chłopaka który daje sobie robić maseczko-spa
-aj bez przesady , dobra mam to co chciałem idę , do jutra
-do jutra pa
wszedł z pokoju i podążył w stronę swojego , do Hwanga.
-jestem
-o to dobrze
- już nie gadacie na czacie ?
- a a nie , wiesz lee know musiał zabić Hana za zjedzenie jogurtu , sam rozumiesz
-no to gróbo. łap-rzucił mu jedną maseczkę.
-robimy sobie maseczki ? fajnie
- ta , zapomniałem spakować tych swoich ale wziąłem i pożyczyłem od Olivi te , nie są jakoś złe
-okej , to co robimy ?
-to chodź pomogę ci ją nałożyć , tylko czekaj wezmę opaskę
cdn
CZYTASZ
"ostatni'' / hyunlix~
RomanceHyunjin i Felix , niepozornie bardzo dobrzy przyjaciele NA PIERWSZY ŻUT OKA , lecz czy na pewno ich relacja pozostanie przyjacielska ? czy już niekoniecznie ..... czy kariera to to czego pragną? Czy wyjazd do Sydney był dobrym pomysłem ? czy będą ro...