per. Felix
Rankiem obudziły mnie dźwięki robionego zdjęcia , otworzyłem oczy a przede mną ukazało się całe stay z telefonami w dłoniach .
Odwróciłem się a moim oczom ukazał się śpiący Hyunjin który przytulał się do mnie od tyłu , zdziwiłem się i to bardzo , hyunjin nie przepadał za kontaktem cielesnym , przytulaniem lub innych tego typu bliskościami , no chyba że coś się stało w ramach pocieszenia , ale tak sam z siebie ? nieee podmienili go albo coś się stało , na pewno.
Po chwili przegoniłem chłopaków przypadkiem budząc Hyunjina.
per. Hyunjin
Obudził mnie krzyk Lixiego , po chwili ogarniając że go przytulam , ojć
zapomniałem , odsunąłem się od niego , po chwili przepraszając go że wybudziłem go ze snu.
A ten jedynie się zaczął śmiać i powtarzać że "mnie podmieniono".
Odsapnąłem i też zacząłem się śmiać , przygotowaliśmy się do kolejnego dnia nagrywek.
(przenosimy się do studia JYP )
Aktualnie siedzimy w pokoju charakteryzacji, poczekalni itp.
Dwie miłe kobiety prostują mi włosy , a kolejne dwie poprawiają mi makijaż , co moment komplementując : "jakie ja mam zdrowe i zadbane włosy " albo "jaką mam delikatną cerę " ,
szczerze najchętniej patrzył bym się godzinami tylko na Felixa który siedzi obok mnie i aktualnie przechodzi przez te same tortury , lecz on łagodnie odpowiada i lekko się uśmiecha ,
podziwiam go .............
właśnie jestem w "tramwaju " z Bangiem i Chanbinem , zaczęliśmy rozmawiać aż nagle usłyszeliśmy że spadło coś "ciężkiego" w inny pomieszczeniu a po chwili krzyki tych wścibskich kobiet ( dop. aut. czyt, wizażystek) i producenta.
Wybiegliśmy z pomieszczenia aby jak najszybciej dowiedzieć co się stało.
Po przekroczeniu progu zauważyłem Felixa leżącego na ziemi trzymającego się za nogę, w mgnieniu oka znalazłem się u jego boku , a gdy odpowiedział na moje rzeczowe pytanie , myślałem że dostanę zawału , dosłownie i w przenośni.
Felix w jednej ze scen źle stanął na nogę i jakoś tak wyszło że chyba sobie coś w nią zrobił.
Jako iż jestem "mamą grupy nr #2" wziąłem go na ręce nie słuchając kompletnie co ma do powiedzenia , lub czy mu się to podoba albo i nie.
Zabrałem go do najbliższego szpitala , oczywiście wiercił się bił abym go postawił lecz po chwili się uspokoił.
Po dotarciu na miejsce szybko zabrano go na salę , po czym miał być wieziony na prześwietlenie.
Po około 1,5 h zjawiła się reszta stay czekając na wieści.
Po chwili wyszła jedna z pielęgniarek które zajmowały się Lee , oznajmując co z nim ....
A więc ....
Felixowi prawie nic nie jest , no właśnie PRAWIE..
ma skręconą kostkę , nie będzie mógł brać udziału w dalszych nagrywkach , więc układ będzie musiał przystosowany dla 7-miu osób...
Felix powtarza w kółko że nic mu się nie stało i nic go nie boli , ale wiadomo że kłamie , po wyjściu widziałem że płakał , chciałem go jakoś pocieszyć lecz gdy ponownie wszedłem on zaczął udawać że wszystko jest ok zaczynając sztucznie się uśmiechać ....
To...
naprawdę było dziwne , nigdy jakoś tego nie zauważałem , albo ....
nie chciałem zauważać ,może ja tak na prawdę chciałem jego tylko zalet a nie wad,
.. szczerze nie wiem ...
może przez że się w nim zakochałem moja psychika brała pod uwage tego " Felixa ze sceny " a nie prawdziwego Lixiego poza nią ?
..........Narrator ........
Hyunjin od tamtego momentu zaczął zwracać uwagę dosłownie na wszystko co robi Felix.
Nie odstępował go nawet na krok , był jak jego cień , zaczął z nim rozmawiać do takiego stopnia że nie mieli o czym rozmawiać już po około 2-uch miesiącach.
Felix jak to Felix wysłuchiwał wszystkiego i starał się być miły , lecz w środku zaczynał mieć powoli dość że jego najlepszy przyjaciel łazi z nim i za nim WSZĘDZIE .
Cała ta akcja doprowadziła do kłótni do takiego stopnia że Felix zamknął się w swoim pokoju i zakazał do niego wstępu.
Hyunjin po wysłuchaniu Felixa pod czas gdy ten darł się nie miłosiernie na cały budynek zrozumiał nie które rzeczy lecz jak to on ; nie do końca .
Chłopak po 2-wuch godzinach miał już dość tego że jest pokłócony z swoim przyjacielem którego darzy jeszcze innym uczuciem.
Podchodząc do pokoju chłopaka, Hyunjin czuł że coś jest nie tak , lecz zbagatelizował to.
Chwycił za klamkę , lecz ta nie dała dostępu do pomieszczenia , dlatego chłopak wyciągną klucze które przy ostatnim pobycie pozwolił sobie zabrać.
Przekraczając drzwi pokoju , zauważył świecące się światło w łazience więc podążył w ową stronę.
Otworzył drzwi , a to co ujrzał coś czego najbardziej się obawiał...
....................................................................
CZYTASZ
"ostatni'' / hyunlix~
RomantikHyunjin i Felix , niepozornie bardzo dobrzy przyjaciele NA PIERWSZY ŻUT OKA , lecz czy na pewno ich relacja pozostanie przyjacielska ? czy już niekoniecznie ..... czy kariera to to czego pragną? Czy wyjazd do Sydney był dobrym pomysłem ? czy będą ro...