Część Bez tytułu 11

88 6 3
                                    


Po około 20 minutach od sytuacji w salonie z sypialni wyszli państwo Lee, widocznie wszystko słyszeli , ale felix był tak pogrążony w rozmyślaniu o tym co DOKŁADNIEJ miał na myśli Hwang że nawet nie zauważył że jego rodzice są wogóle w tym samym pomieszczeniu 

-yy synku, coś się stało ?-zapytała się jego mama 

-a,a a! mamo tato tęskniłem !

podszedł i przytulił się , w pierwszej kolejności do swojej rodzicielki a w drugiej kolejności do swojego drugiego rodzica.

-my tak że , a gdzie twój chłopak ?, widziałam was przecież razem ? hm ?

-a tak jest, tutaj tylko w pokoju Olivi chciała z nim "pogadać " a właściwie to przemienić w wróżkę albo coś w ten deseń , tak jak zwykle robi to z nowo przy by tymi gośćmi w domu ,

- ach rzeczywiście  , prawie bym zapomniała o tym "rytuale przetrwania" haha ciekawe kiedy wyleci z jej pokoju , najdłużej wytrwał wujek Kim  równe 25 minut , a ich nie ma już z dobre pół godziny 

Mama Felixa zaśmiała się na samą myśl o "rytuale "Olivi , od małego była rozrabiaką , potrafiła zaciągnąć na przykład swojego Wujka  do pokoju i związać go wstążkami , wymalować i uczesać że  sam wujek po ucieczce z pokoju tego małego potworka został wyśmiany przez resztę rodziny że dał się tak nabrać i podejść przez 6 letnią dziewczynkę .

Takk bywały i takie sytuacje ...

pani Lee udała się do kuchni w celu podgrzania i dokończenia nie których potraw na obiado - kolację, a jej syn podążył za nią , siadając przy wyspie kuchennej.

-Mamo.. bo mam pytanie takie czysto teoretyczne odpowiesz mi na nie ?

-jasne , tylko wiesz nie jestem w stanie odpowiedzieć ci na wszystko w niektórych tematach sam rozumiesz ..

- mamoo, nie o to mi chodzi , chodzi mi o to co byś zrobiła gdyby najważniejsza dla ciebie osoba wyskoczyła by z ślubem ?

-haha wiedziałam że o to zapytasz, słyszałam wszystko z sypialni z tatą , a co do naszego Bogosławieństwa  to je dostanieci-

- ehh mamo nie o to mi chodzi , chodzi mi o to co ty byś zrobiła na moim miejscu a nie o to czy dostanę twoje bogosławiństwo,

-jeśli pytasz o mnie to bym się zgodziła ale w swoim czasie gdy była bym na to gotowa , tak samo jak moja druga połówka .

-i o to mi chodziło , dzięki za pomoc , idę się umyć , muszę to przemyśleć 

-dobrze , idź , przyniosę ci potem kolację 

-dzięki momo 

Felix wszedł po schodach na piętro , zmierzał w kierunku swojej sypialni lecz z ciekawości co robi ta dwójka w pokoju Olivi zatrzymał się przed jej drzwiami , i zaczął przybliżać ucho do drzwi aby chodź trochę coś usłyszeć o czym rozmawiają.

Wiedział że tak nie wypada ale ciekawość wzięła górę .

-Hyunjin wiesz , jesteś spoko , myślałam że jesteś wrednym dupkiem ale nieco się myliłam

-haha dzięki za komplement bardzo mi miło 

-HaHa , ale wracając co do tej akcji na dole , wiesz że żartowałam i nie musiałeś się z tym zgadzać , jesteście ze sobą nie długo i mimo iż jesteście zżyci nie może to być dobra decyzja , mimo iż należy do was 

-wiem , może Felix jest na mnie zły ? pewnie cholernie jeszcze w szczególności gdy mu powiem że na ten moment żartowałem ehh i co mam teraz zrobić ?

-Wiem ! może gdy teraz nawinął się temat ślubu to może na początek jako namiastka waszej miłości dobrym rozwiązaniem tej sytuacji są oświadczyny ? co ci szkodzi ? kochasz go i on ciebie więc żadnych przeciw by nie było , co ty na to ?

-eh wiesz , hmm... zostawię odpowiedź na ten pomysł dla siebie , dzięki 

-no ejjj powiedzzz

-nie nie powiem sama się dowiesz czy to zrobię czy nie w swoim czasie 

-oi no dobra , ale w zamian gdy mu się oświadczysz ja mam o tym wiedzieć jako pierwsza 

-dobra niech ci będzie

-jej!

Wolny słuchacz zza drzwi w oniemieniu oderwał się od kawałka drewna dzielącego go od pokoju Olivi i powędrował do swojego .

Rzucił się na łóżko , myśląc nad pomysłem siostry , oświadczyny ?

Hyunjin go aż tak mocno kochał ? na to wyglądało...

On też go kochał najmocniej na świecie ale nigdy by nie pomyślał że za jednym impulsem mógł by się zgodzić na oświadczyny lub ślub , było zdecydowanie za szybko jak dla niego !

Chciał tego gdy to wszystko wraz z ich karierą by się uspokoiło lub zakończyło , wtedy mogli by robić to co chcą nie patrząc na to czy wytwórnia się na to zgadza czy nie , a teraz byli w trakcie przygotowywania nowego albumu , do czasu powrotu ich dwójki chan miał mieć już wszystko gotowe a wtedy... diety , 3 h snu , i kolejne nagrywki , życie idola wcale nie jest takie kolorowe , jedno wielkie pieprzone błędne koło, więc teraz był najmniej odpowiedni czas na w ogóle takie o plany....

Musieli o tym ze sobą porozmawiać , to zapewne ...

Chłopak podniósł się z posłania i ruszył w stronę drzwi prowadzących go do łazienki.(łazienki są w pokojach jak coś )

Przekroczył jej próg i zaczął się rozbierać , wszedł do kabiny prysznica mimo iż miał po drugiej stronie łazienki wannę , dziś wolał dosłownie "zmyć z siebie wszystko", widział swe pozostałości po ranach gdy robił "TO" z miłości , czasami myślał sobie że gdyby nie to Hyunjin nigdy by nie przyznał  by się do swoich uczuć i na odwrót , teraz  są szczęśliwi ze sobą w pewnym sensie dzięki nim , a one pozostaną z nim do końca życia tak jak Hyunjin . Na starość będą mogli wspominać przy kominku i gorącej herbacie że ten incydent popchnął ich ku sobie, trochę dziwny sposób na rozwinięcie relacji ,  prawda  ?

No cóż , ważne że skuteczny , w pewnym sensie co  nie ?

Zmywał z siebie wszystko to co spotkało go dziś i jeszcze go spotka.

Lał po swoim ciele lodowatą wodę wraz z wrzącą na przemian , nadal się krzywdził nawet nieświadomie , to wszystko go powoli przerastało , praca, udawanie idealnego , fani, a przede wszystkim uczucia ...

Po chwili usłyszał jak zamykają się drzwi od pokoju , oho wrócił .

Po wyjściu będę musiał z nim porozmawiać , będzie zły ? albo smutny ? a może szczęśliwy?

Nie wiem.- pomyślał.

Zakręcił wodę i wyszedł z kabiny prysznicowej, wytarł swoje ciało i ubrał na siebie bokserki i koszulkę.

Chwycił za klamkę i przeżegnał się w duchu . 

Za chwilę dowiemy się czego pragnie Hwang.


cdn

1065 słów





"ostatni'' / hyunlix~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz