Cóż.. to co dobre zawsze się kończy i w tym wypadku nie było inaczej.
Wrócili do domu Felix'a a tam zaczęli sprzeczkę.
Gdy oboje wparowali do pokoju młodszego zaczęło się piekło.
Dla Hwanga oczywiście .
Dostał wykład o tym że ma trzymać język za zębami i najlepiej w ogóle się nie odzywać .
Chłopak zaczął przepraszać lecz nic to nie dało , sam już lekko zdenerwowany wyszedł z pokoju ukochanego , aby samemu nie wybuchnąć i jeszcze bardziej się nie pogrążyć .
Wszedł do pokoju Olivii nie odzywając się ani słowem , dobrze wiedział że ona już usłyszała ich całą '' kłótnię '' .
-no , powiem ci że chyba lepiej było by gdybyś mnie zostawił w niewiedzy
-wiem , naciskałaś to ci powiedziałem
-nigdy się tak nie darł , nawet kiedy ukradłam mu jego pamiętnik jak był w liceum
-czyli sądzisz że to jego najgorsze oblicze w darciu się ?
-ja tak nie sądzę ja to wiem , Hyunjin
-mam przechlapane , ehhhh
-powodzenia w błaganiu o przebaczenie i w wpuszczeniu do pokoju
-zawsze mogę spać u cie-
-nie , nie , jeszcze z tego zrobi drame , ja nie będę wysłuchiwać potem jego biadolenia , musisz sobie poradzić , sorki
W tamtym momencie dziewczyna wypchnęła go za dzwi swojego pokoju i posłała mu współczujący wzrok.
-czyli zostało mi albo spanie na podłodze przed drzwiami lub wejście przez balkon - odpowiedział wtedy samemu sobie , bo Olivia zniknęła za drzwiami swojego pokoju .
Nie próbował błagać o litość pod drzwiami bo dobrze wiedział że nic mu to nie da .
Pokusił się na drugi wybór , czyli wejście przez balkon .
PUKI CO
no właśnie.
Właśnie wchodził na balustradę a Felix widząc go zamknął mu drzwi balkonowe .
Pomyślmy jaka była mina Hyunjina gdy obrócił się do drzwi balkonowych a one nagle były zamknięte .
W dodatku rolety od pokoju były zasłonięte .
W tamtym momencie nie miał jak zejść na dół bo nie miał żadnej asekuracji , a wystarczył by jeden błąd i poleciał by z drabiną .
Jedyne co mu zostało to wołanie Felixa i błaganie go o przebaczenie i żeby go wpuścił .
Nie wiedział ile siedział na balkonie bo w pewnym momencie usnął , a młodszy nawet mu nie otworzył .
A Felix ?
on zasnął , i nie słyszał jak Hwang błaga go o otworzenie drzwi .
Z początku po zasunięciu rolet chciał aby Hyunjin chwilę tam posiedział , lecz urwał mu się film i zapomniał o nim całkowicie.
Rankiem Felixa obudziła olivia która wołała wszystkich na śniadanie .
Mężczyzna wstał , wykonał swoją poranną rutynę i zszedł na posiłek do jadalni.
- Felix ?- zapytała Rachel
-hm?
-gdzie Hyunjin ?
I w tamtym momencie przypomniał sobie o starszym , który spędził 11 godzin na balkonie .
Szybko wybiegł z jadalni , i pobiegł do swojego pokoju , właściwie do drzwi balkonowych.
Otworzył je i zobaczył chłopaka który spał na siedząco .
Felix wziął go na ręce a czując że ten ma podwyższoną temperaturę ciała , był na siebie wściekły że sam doprowadził go do takiego stanu.
------------------------------------------------------
haah przerywam w takim momencie , nie bijcie hah do następnego !
CZYTASZ
"ostatni'' / hyunlix~
RomantizmHyunjin i Felix , niepozornie bardzo dobrzy przyjaciele NA PIERWSZY ŻUT OKA , lecz czy na pewno ich relacja pozostanie przyjacielska ? czy już niekoniecznie ..... czy kariera to to czego pragną? Czy wyjazd do Sydney był dobrym pomysłem ? czy będą ro...