BÖLÜM 22

5.4K 309 18
                                    

BÖLÜM 20 ve BÖLÜM 21 bölümleri geç geldiği için hepinizden tek tek özür dilerim. Watpattimde bir sorun vardı. Onu halettim. Ben çok mutluyum. Umarım sizde mutlusunuzdur.

Kerem 'le şu fotoğraf işini halletmiştik. Nihayet. Kaç kere düştüm sizin haberiniz var mı? Ah hayır tabi ki yok. Çünkü anlatamadım.

------------------------------------------------------

Geliceğimiz yere geldiğimizde araban indik. Ben etrafa bakınıyodum. Pardon ben araban indik mi dedim? Arabadan indi desem daha doğru olur.

"Hadi kızım ömrümün sonuna kadar seni mi beklicem?"

"İyi be geldik"

İçeriye girdik. Yukarıya çıktık ve girceğimiz yere girdik.

Kıyafetleri denedikten sonra yerlerimizi aldık ve ben bu çekimlerin yarısında yere oturdum.

Tabi öküz Kerem'de gülme krizine girdi.

------------------------------------------------------

Şimdi ise okul gezisine gitmek için evden çıktım. Arabama atladım ve okula ilerlemeye başladım. Arabam olmasa bu sıcakta yollarda sürünüyo olucaktım. Bu yüzden bu arababaya bi isim vermek zorundaydım.

...

Serviste uyumayı seçmiştim şimdi ise çok enerjiktim. Paintballda kesin bennn... ilk vurulucam.

Üzerimize kıyafetleri geçirmiştik ve işte hazırdık. Hazırdık tabi bi kişi hariç. Sizce kim o? Hadi ama bu kadar zor olmamalı

"Evet herkes yerlerine... hazır ...başlaaa"

Anırıyodum. Evet bildiginiz şuan anırıyorum.

Önüme gelen bi kaç kişiyi vurdum. Tabi düşmesem bende vurulurdum. Kerem' i gördüm. Aha arkası bana dönüktü. Birandan öyle bi döndü ki. Korkudan gene düştüm ve atışı ağaca geldi. Bi kaç kere ateş ettim ama vuramadım. O sırada da kaçtı. Bi kaç kişi daha vurdum. Oturduğum yerden kalkmadam vuruyom maşallah ama vurduğum kişiler bizim takımdan da olabilir.

Yerden kalkıp yürümeye başladım. Biraz daha yürüdükten sonra Kerem'e yavşayan Cansu'yu gördüm. Bilmiyorum niye ama sinirlenmiştim. Normal yani arkadaşım çirkin bi kızla çıkmasın dimi yani. Silahı sürtük Cansu'ya doğrulttum.

"Cansu" dedim. Bana döndüğü zaman alnının tam ortasından şlank diye vurdum.

Kerem kahkaha krizine tutulup yeri boylayınca Cansu sinirle giti. Kerem yerden kalkıp üstüne bakınca homurdandı. İşaret parmağını benim yüzüme çevirerek "bunları sen yıkıcaksın gerizekalı" dedi. Sensin lan gerizekağlı ben mi dedim sana paintball kıyafeti giyme diye.

"Sensin gerizekağlı. Kocan yıkasın kıyafetlerini. kocan seni evde beklerken sen burda elin kızlarıyla fingirdeşiyosun"

Evet. İşte bu biraz tuhaf olmuştu.

Bu lafın üstüne kahkahalar atma gerekirken içimdeki küçük sinir beni yiyip bitiriyodu. Bu da yüzümün asılmasına sebep olmuştu.

Kerem bu farketmiş olucak ki arkasını dönüp ilerlemeye başladı.

Kerem'den

Odama daldım ve eşyalarımı tekmelemeye başladım. Hayır ben o kızın yüzünemi baktım. Kızın daha adını bilmiyorum.

Kızı vuruşuna,benim düşüşüme,benim üstümün boya olmasına,bana söylediği söze ve benim cevap verememeyişime hepsine kahkalarla gülerdi. Ama o zaman gülümsemedi veya kıkırdamadı bile.

Onun benim yüzümden gülmemesi ve üzülmesi canımı yakıyodu.

Beğendiyseniz lütfen vote ve yorum. Bu arada hepinizden tekrar tekrar özür dilerim. Yeni bölümü en kısa zamanda yayımlamaya çalışıcam.

Bu arada Cansu'nun hangi kişi olucağına siz karar vericeksiniz. Çünkü sizin çok sevdiğiniz bi kişiyi kötü karakter yapmak istemiyorum.

UKALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin