BÖLÜM 12

6K 299 9
                                    

Arkadaşlar bu günden itibaren çok sık yazamam. Sinav haftam başladı. Anlarsanız çok sevinirim çünkü gerçekten notlarıma önem veriyorum.

----------

Ceren'den

Onu ben de çok seviyodum. Aslında onları dinlerken gülüyodum. Ama bana döndüklerinde öldürücü bakışlarımı takındım. Ona tokat atıcakmışım gibi yürüdüm ve boynuna sarıldım o da hemen beni kucakladı.
"Seni seviyorum"
"Bende seni Genco" bana bön bön bakmaya başladı.  Ayy böyle çok şeker oluyordu.
"Bende seni sevgilim" sevgilim dememe çok sevindi herhalde ki beni döndürmeye başladı.
Ezgi gülerek "ikinizinde birbirinizden hoslandığını biliyodum" Bizde alay ve sinir arası "Öylemi? " dedik. Koşmaya başladı. Bu kızda refleks var. Biz de kovalamaya başladık.  Tabii dışarıda.

Ezgi 'den

Bütün teyzeler ayaklandı.  Teyzeler dediğim öyle değil.  Burası biraz kokoş bi mahalle. Yüzlerinde salatalık maskesi.  Saçları yapılı. Ellerinde pofuduk terlikler. Hay Allah'ım. Bi teyze nerden görüyorsa artık " Ezgi kızım gir içeri Napıyosun dışarda. "
"İyiyim teyze sen napıyon" dedim anırarak. Böyle kalırsın işte. Artık ne kadar anırdıysam teyze bana hareket çekti.  "Teyze teyze uyku sersemisin herhalde. "
"Yav hehe" teyze ile bedenlerimiz yer değiştirdi herhalde. Bu ne hareketler. Teyzeyi boşverip arkamı döndüğümde ne Cenk ne de Ceren vardı.  Allah sizi bildiği gibi yapsın.

...

Sabah uyandım, üstümü  değiştirdim. Otobüse bindim. Sonunda okula vardım.  Girişe girerken birisi sakız patlattı ve ödümü bokuma karıştırdı. Evet kim olduğunu tahmin ettim ve "O sakız senin..." "Ne dedin ,duymadım da"  "Hava çok güzel dedim." "Kesin öyledir " dedi ve arkadaşlarının yanına gitti.

Pislik. Ukala. Ukala.Ukala ve tekrer UKALA

UKALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin