Yarkın Bey
Last Seen 28 Minutes Ago
|İki günün var.
|Tadını çıkar.
Konuşmamız lazım.|
(13.44)
Online (15.10)
|Ne konuda?
|Şu an Ankara'da değilim.
|Üzgünüm. Önemli bir şey miydi, Bedirhan?
(15.11)
Evet, önemli.|
(15.26)
Seen
|Toplantıdaydım.
|Konu nedir?
(17.09)
Yüz yüze konuşsak daha iyi olur.|
|İstanbul'a geldiğinde konuşabiliriz o zaman.
Tamam.|
|Pekâlâ. Dikkat et kendine.
(17.15)
****
Melda'yla İstanbul'a dönmemizin üzerinden sadece altı saat geçmişti ve yarın sanki şu son bir ay hiç yaşanmamışçasına işe gitmem gerekiyordu.
Gergindim.
Bir yandan Yarkın'ın foyasının ortaya çıkmasını istiyor, bir yandansa birilerinin başıma gelenleri öğrenme ihtimalinden utanç duyuyordum. İnsanların yüzüne nasıl bakacaktım emin değildim zira biliyordum ki onların aklından böyle bir olasılık geçmese bile suratlarındaki ifade bana her şeyden haberdarlarmış gibi hissettirecekti daima.
Lanet olsun!
Bu benim için bile yüz kızartıcıyken Yarkın böyle bir şeyi nasıl yapmıştı ki? Kendini nasıl bu denli büyük bir riske atabilmişti?
Beni korkutuyordu, hiç olmadığı kadar korkutuyordu.
Bu adamın yapabileceklerinin bir sınırı var mıydı?
Hiç sanmıyordum.
****
Hiçbir şey olmamış gibi güvenliğe selam verdim, şirkete girdim ve masama yerleşip bilgisayarımı açtım. Bana selam verenleri, sarılmak isteyenleri ya da benimle muhabbet isteyenleri geri çevirmedim.
Normal davranmaya çalıştım.
Zaten her şey normal değil miydi?
Tatile gitmiştim ve geri gelmiştim. Şimdiyse boktan hayatıma ve kıç paralamaya kaldığım yerden devam edecektim. Herkesin hayatında kısacık bir evreydi bu, sıradandı anlayacağınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cruise bxb
Ficción GeneralPatronumun bana takıntılı olduğunu nereden bilebilirdim ki?