Mieszkając w Australii miałam przyjaciela. Nadal tam mieszkam, ale mam za tydzień przeprowadzić się. Mój przyjaciel chyba o mnie zapomniał. Jest teraz bardzo znany i mieszka w Londynie.
Ja też będę tam mieszkać, ale też studiować. Zbliża się koniec roku i wakacje upragnione przez wszystkich. Już wakacje mam spędzić w Londynie. Cały czas myślę o moim przyjacielu. Luke Hemmings. Osoba bardzo mi bliska za, którą szaleją nastolatki. Bardzo mi go brakuje. Od roku nie odzywa się. Ale ja i tak nie mogę o nim zapomnieć. Ten rok przyniósł wiele zmian. Moje włosy wróciły do prawdziwego koloru. Zaczęłam inaczej się ubierać i schudłam jeszcze bardziej. Nie poznaję samej siebie.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dzisiaj miałam dostać dyplom ukończenia szkoły. Tak bardzo się cieszyłam, bo już za dwa dni miałam wyjechać. Miałam najlepsze wyniki w szkole. Przez co mogłam wybrać się na każde studia. Wybrałam studia muzyczne. Chodziłam do szkoły muzycznej co pozwalało mi się wybrać na te studia. Zajmuję się komponowaniem i pisaniem tekstów piosenek. Kocham to. Sprawia, że jestem w innym świecie.
-Córciu. Tak Ci gratuluję!
Nie mogłam nic odpowiedzieć gdyż byłam bardzo mocno ściskana przez mamę. Razem ruszyłyśmy do domu by móc zacząć mnie pakować. Pakowanie moich rzeczy zajęło nam bardzo dużo czasu.
Jechałam właśnie z mamą. Teraz wszystko się zmieni już nie będę tą samą dziewczyną. Pokój miałam dzielić z Perrie. Cieszyłam się, że od razu będę mieć jakąś znajomą. Od dzisiaj moje życie ulega wielkiej zmianie.
**************************************
Przepraszam jeżeli są jakieś błędy. To moje drugie fanfiction. Podobało się? Zostaw coś po sobie.
CZYTASZ
The famous friend| l.h
FanfictionOna cierpi bo zostawił ją najlepszy przyjaciel. On nagle znowu pojawia się w jej życiu i wywaraca je do góry nogami.