Wszyscy pojechaliśmy do mnie do domu, gdyż mieszkałam z tymi dwoma upitymi pajacami, którym cały czas odwala. Strasznie nas irytują, ale co zrobić, bo oni są schlani.
Zamknęliśmy w pokoju tych idiotów, a sami poszliśmy do salonu na dole obejrzeć coś. Zamówiliśmy pizzę i zrobiliśmy popcorn. Wzięliśmy jakąś colę. Zaczęliśmy się spierać co będziemy oglądać. Padło na Monster High. Była to jakaś najnowsza cześć. Tak! Oglądamy bajki, a pomysł z obejrzeniem tej wpadł Ashton.
Gdy była początkowa piosenka zaczęliśmy śpiewać jak to my.
Kolejną bajką była uwielbiana przez nas Kraina Lodu. Śpiewaliśmy każdą piosenkę. Ash udawał Olafa.
Poskoczyłam słysząc dźwięk wiadomości mojego telefonu.
Wyciągnęłam telefon. Na moje szczęście to tylko Shawn.Od Shawn: Dasz się zaprosić jutro do kina i na kolację?
Do Shawn: Z chęcią pójdę.
Od Shawn: To pójdziemy od razu po nagrywaniu?
Do Shawn: Okej. To do jutra.
Od Shawn: Do jutra.
Ash od razu zmierzył mnie wzrokiem. Nie wiem o co mu chodziło.
-Kto to był?
-To tylko Shawn.
-Romansik na planie- poruszył znacząco brwiami.
-To tylko kolega.
-Do czasu...
-Ashton!
-No co!? Widziałem jak na ciebie patrzył.
-Ash!
-Co!?
-Nie wyobrażaj sobie za wiele...
Usłyszeliśmy śmiech za sobą. Obróciliśmy się i zauważyliśmy blondaska, który się z nas śmiał. Popatrzyłam znacząco na Ash'a.Też miał to na myśli. Rzuciliśmy się na Luke'a z poduszkami. Tak minął nam wieczór.
~~~
Denerwowałam się dzisiejszą randką... Randką? Nie wiem czy to randka, ale chyba tak. Nie mogłam się uspokoić.
Shawn był ubrany... On wyglądał cudownie w tych swoich ubrania. Nie mogłam się napatrzeć.W kinie byliśmy na jakiejś komedii romantycznej. Zdziwiłam się. Chłopak nie namawiał mnie na horror czy jakiś film akcji. Po filmie udaliśmy się do najlepszej i najdroższej restauracji w Londynie.
-Mel?
-Tak?
-Muszę ci coś powiedzieć... Bo ty. Podobasz mi się... i chciałbym na początku poznać się z tobą lepiej.
-Oh... Shawn... ja też chcę poznać ciebie lepiej, ale jako przyjaciela.
**************
Wiem, krótki ale to dlatego, że nie miałam za bardzo pomysłu, a jeszcze do tego napisałam wcześniej cały, ale mi się usunął i musiałam pisać od nowa. Zapraszam na "Kik| C.H" na moim profilu
CZYTASZ
The famous friend| l.h
FanfictionOna cierpi bo zostawił ją najlepszy przyjaciel. On nagle znowu pojawia się w jej życiu i wywaraca je do góry nogami.