LUKE
Gdy obudziłem się rano Melody jeszcze spała. Wstałem z łóżka tak by nie zbudzić jej. W kuchni już siedzieli chłopacy.-Hej Stary!
-Siema chłopaki!
-Wpadłem na świetny pomysł. Dotyczy on mojej siostry.
-Masz szczęście, że ona jeszcze śpi.
-Ok. Plan jest taki.
Calum miał w planach wystraszyć swoją siostrę. Mam obejrzeć z brunetką jakiś bardzo straszny horror. Potem on z chłopakami wkraczają do akcji. To będzie świetne. Najlepsza zabawa na świecie. Zostawili mnie samego mówiąc o której przyjdą. Usiadłem na kanapie i wyciągnąłem swojego Iphon'a. Sprawdzałem Twitter'a.
@Love_Hemmo: Nie mogę uwierzyć, że on jest z taką zdzirą. To ja jestem jego dziewczyną.
@sweetkelly: O matko Luke i Melody. Oni tak słodko razem wyglądają.
@kochamherriego: To dziwne. Nie dawno był z tą suka, a teraz jest z inną.
@Calum5SOS: Moja siostrzyczka z moim najlepszym kumplem. Zawsze mogło być gorzej.
@Calum5SOS: Chłopaki szykujcie się na niezapomnianą noc. Będzie się działo.
@GoodGirlLukes: Cieszmy się szczęściem Luke'a. Powodzenia!
@alwayssad: Hahaha. Wszyscy myślą, że to prawdziwy związek. Oni tylko udają.
@angrygirl: Luke i Melody powinni dostać Oscara za tę grę aktorską.
@loveMeLove: Szczęścia i wytrwałości.
@crazyinlove: Mel w końcu twoje marzenie się spełniło. Ale długo tak nie będzie.
Ugh... Nie którzy fani potrafią być złośliwi. Ale już kilka osób podejrzewa co jest na rzeczy. Zbyt dużo już przeczytałem tych wpisów. Nie powinno ich to obchodzić czy udajemy czy nie. Ja nie udaję. Ja chyba naprawdę jestem w niej zakochany.
Poczułem zapach naleśników z kuchni. Szybko tam pobiegłem i zobaczyłem brunetkę ubraną w za dużą koszulkę swojego brata. Miała słuchawki na uszach i kręciła, zdecydowanie za seksownie swoim tyłeczkiem.Przypomniało mi to tak trochę sytuacje z przed kilku dni.
Usiadłem przy stole. Mel odwróciła się i wyjęła słuchawki z uszu, gdy mnie zobaczyła. Wiedziałem o co chce zapytać i ją wyprzedziłem.-Wystarczająco długo by popatrzeć jak kręcisz seksownie swoim zgrabnym tyłeczkiem.
-Luke!!!
-No co!? Przecież ja tu komplemetuję a ty na mnie krzyczysz.
-Ugh... Masz!
-Z czym są?
-Z Nutellą.
-Ty wiesz co lubię.
Poruszyłem znacząco brwiami.
-Nawet o tym nie myśl.
-Co!? Ja!? Obejrzyjmy dziś wieczorem jakiś horror.
-Nie wiem czy to...
-No proszę- przerwałem jej robiąc minę szczeniaczka.
-Dobrze. O 21 zaczniemy oglądać.
CALUM
Mam nadzieję, że ten pacan namówi ją, żeby obejrzała ten horror z nim. Wiem, że ona dziś wychodzi więc zamontujemy kamery by to wszystko nagrać. To jest plan idealny.Od Hemmo: Zgodziła się. Za 10 minut wychodzi do studia. Będziemy mogli wszystko przygotować.
Tyle lat czekałem na to by się zemścić na siostrze. Za ten filmik gdzie się strasznie upokorzyłem. To jest plan doskonały na zemstę. Ciągle się powtarzam, ale to dla tego, że jest podekscytowany.
Wsiadłem do auta, by podjechać po Ashton'a i Mike'a. Poszli gdzieś do parku. Ja wołałem pójść coś zjeść, więc wybrałem McDonalda.MELODY
Weszłam do studia, w którym miało odbyć się nagrywanie. Czy się stresowałam? Nie. Chyba nie. Przynajmniej teraz.
Myślałam, że będzie gorzej. Nagraliśmy pierwszą zwrotkę i refren, bo tylko tyle mieliśmy tekstu. Muszę się wziąć za siebie by to napisać.Od Hemmuś*.*
Kupisz coś do jedzenia i picia? W senie Nutella, chipsy, colę, pizzę, żelki itd.Do Hemmuś*.*
Jasne. Coś jeszcze?Od Hemmuś *.*
To wszystko.Pojechałam do sklepu zupełnie nieświadoma tego co się może stać wieczorem.
**************************
Mamy kolejny rozdział. Jak się wam podoba? Nie mogłam się powstrzymać i musiałam dodać dzisiaj. Ciekawe co dokładnie planuje Cal.
Do następnego ❤
CZYTASZ
The famous friend| l.h
FanfictionOna cierpi bo zostawił ją najlepszy przyjaciel. On nagle znowu pojawia się w jej życiu i wywaraca je do góry nogami.