Twenty eight

3K 165 0
                                    

Kochany Luke!
Nie wiem kiedy to się stało, kiedy nie byłeś już dla mnie tylko przyjacielem. To było chyba jeszcze kiedy byliśmy razem w szkole, w jednej klasie. Nie mogłam znieść tego jak widziałam ciebie w internecie z inną dziewczyną. To mnie zawsze bolało, ale bardziej mnie bolało to, że tak się mną bawiłeś. Mój brat nie wiedział o tym co czuję, bo powiedziałby tobie. A ty byś się starał albo jakoś mnie zbyć, albo udawać, że czujesz to samo.
Zastanawiałeś nad tym, dlaczego napisałam tą piosenkę?
Napisałam o tym jak się czuję, co myślę o tym co się dzieję. To piosenka o tobie. Napoczątku sama nie wiedziałam, dlaczego ją napisałam. Ale po pewnym czasie zrozumiałam. Uczucia, które w sobie tłumiłam, chciały wyjść na światło dzienne. Nikt nie domyślał się czemu napisałam tą piosenkę.
Może zastanawiałeś dlaczego dziewczyny się w tobie zakochują? Pewnie za wygląd, uśmiech, kolczyk w wardze, poczucie humoru i energię. Nikt nie z tych osób nie zna cię tak jak ja.
Nie będę ci pisać więcej, chociaż przerwałam w połowie listu. Nie dam rady.
Pamiętaj o tym, że cię kocham, ale mnie nie szukaj.
Melody
*******
Hej. Chyba nie dam rady napisać kolejnej części. Nawet nie wiem dla kogo będę ją pisać. Zaprzestaniemy chyba na tej jednej części. Zapraszam was na inne moje opowiadania. Przepraszam...

The famous friend| l.hOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz