12:25
favorieten kutjuhs<33
U: Hey kutjuhs iemand wat doen vandaag
Buurman Jessy: Jaaaa sure!
Mama Carlijn: Jaaa leuk!!
Enge Lola pop: Ok
U: Wat willen jullie doen? en wat kunnen we doen?
Mama Carlijn: We kunnen naar de stad gaan, Om te shoppen en om wat drinken op het terras?
Buurman Jessy: JAAAAA is super gezellig!!! MAAR dan wil ik vanavond ook naar club want dan gaan we zuupen natoerlijk!!
U: Ja buurtje beste plan ever!, maar zullen we dan om 1 uur bij (random terras naam) zijn?
Mama Carlijn: ja is goed zie je jullie dan 😘
Buurman Jessy: jaaa is goed! Lola kom jij nou ook? Of niet
Enge Lola pop: ja ok ik ga wel.
U: tot zo schatties 😘😘
*tijd skip* Julia POV:
het is 5 over 1 (13:05) Carlijn en Jessy zijn dr ookal, maar zoals gewoonlijk is Lola er nog steeds niet, ja je hoort het goed zoals gewoonlijk ze is altijd langer dan 30 minuten telaat dus het verbaast ons ook gewoon niet, we besluiten allemaal wat drinken te bestellen, natuurlijk hebben we alle 3 wijn gekozen om te "twinnen" ''lekker met de meiden wijnen!'' zeg ik, waar we om kunnen lachen
het is echt al langer dan 20 minuten en eindelijk zien we Lola hiernaar toe komen, ze komt bij ons aan tafel zitten zonder iets te zeggen ''waarom was je nou weer te laat?'' vraagt Jessy bot ''nou moest me gewoon klaar maken natuurlijk en sowieso dat is niet jou business '' reageert Lola bot. voordat Jessy wat terug kan zeggen vraagt Carlijn wat we nu gaan doen.
Na een tijdje discuseren zijn we het er allemaal mee eens dat we voor vanavond een nieuwe outfit willen! dus we gaan SHOPPENNN harstikke leuk en gezellig natuurlijk. we staan allemaal op maar ik loop nog snel naar binnen om te betalen voor de wijn, we kunnen namelijk niet zomaar weg lopen. nou..... het kan wel maar daar doen we niet aan
Nadat ik heb betaald lopen we richting het winkelcentrum dat hier heel dichtbij is, we hebben het over wat voor jurk we eigenlijk heel graag willen, Lola zegt gelijk heel enthousiast ''een kort donkergroen jurkje'' het verbaasd me ook niet dat ze zegt kort jurkje maar ja dat is haar eigen keus niet de mijne. de enige die echt weet wat ze zoekt is dus Lola. wij 3en gaan gewoon wat leuks zoeken maar wat..... dat weten we nog niet.
als we aankomen bij het winkelcentrum lopen we gelijk de Zara in want Lola zag een donkergroen kort jurkje en ze was gelijk verliefd op die jurk, ''anders ga je hem even passen en dan kan je zien of die mooi staat'' zeg ik. daar luistert ze naar en loopt naar de pashokjes, nog geen minuut later komt ze terug lopen met de jurk aan. 'wauww ja dit word hem'' zegt ze gelijk
Als Lola betaald heeft en haar eigen kleding weer aan heeft lopen we verder door het winkelcentrum, verderop is de only en daar lopen we natuurlijk ook even naar binnen, Carlijn heeft ook gelijk een lichtblauwe bloemetjes zomerjurkje gespot die ze heel leuk vond, wanneer ze het jurkje gaat passen en terug komt valt mijn mond bijna open ''wauwww Carlijn die staat je zo leuk!'' ze lacht en kijkt in de spiegel, ze is het er helemaal mee eens..... dit is hem! wanneer ze weer is omgekleed naar haar eigen kleding loopt ze vrolijk naar de kassa om het jurkje te betalen.
wanneer we weer door het winkelcentrum lopen zien we niet veel later de stradivarius ofzo (beter heb ik het goed geschreven anders SORRYYYY) en daar gaan we ook kijken want we zagen allemaal jurkjes hangen. Jessy en ik lopen de hele winkel door totdat Jessy een hele leuke zwarte jurk vind, ze trekt hem ook gelijk aan. wanneer ze in de spiegel staat zeg ik: ''heel erg leuk! ik zou deze nemen Jes, je hebt daarin echt goeie kont'' we kunnen er heel hard om lachen maar ik meen het wel! Het is echt een hele leuke jurk. Jessy geeft me gelijk. wanneer ze haar eigen kleding weer aan heeft loopt ook zij met een grote glimlach op haar gezicht naar de kassa.
nu ben ik de enige die nog een jurk nodig heeft, we lopen nog steeds rond het winkelcentrum zoekend naar een leuke winkel voor een mooie jurk, na echt nog 5 winkels in geweest te zijn lopen we nu de Bershka in, ik zie gelijk een bloedrode korte jurk die mijn aandacht trekt, wanneer ik er heen loop zegt Carlijn: ''die gaat je heel leuk staan! pas hem nu gelijk'' ik moet er om lachen en trek hem aan. als ik het pashokje uitloop staan hun monden bijna open, hij is wel heel kort en sexy maar vind hem zo leuk dat ik hem wel moet kopen, dus dat heb ik ook gedaan!
We zijn helemaal klaar met het shoppen we hebben alles wat we nodig hadden gevonde
Het is ondertussen al kwart voor 5 (16:45) dus gaan we bij een restaurantje hier in de buurt wat eten en drinken, het is een klein maar heel gezellig restaurantje de sfeer die daar hangt is echt geweldigWanneer we er zijn en gaan zitten komt De vrouw die daar werkt gelijk aanlopen "hallo wat willen jullie drinken" terwijl ze het vraagt legt ze ook de menu kaart alvast neer "zou ik ee-" voordat ik me zin kan afmaken zegt Jessy "4 wijntjes alsjeblieft" de vrouw schrijft het op en loopt weg. Carlijn zegt gelijk: "hahaha dat was ook mijn plan allemaal een wijntje" we zitten allemaal te kijken naar de menu-kaart "we kunnen ook 3 pizza's bestellen en delen want ik kan geen hele pizza in me eentje op" zegt Lola.
Wanneer de vrouw onze wijn komt brengen vraagt ze "hebben jullie al een keuze gemaakt?" We kijken elkaar aan en ik knik ja "wij zouden graag een pizza peperoni, 1 pizza margherita en nog 1 pizza hawaii willen" zeg ik. "Was dat hem?" Ik knik ja en de vrouw loopt weer weg.
*tijd skipp*
We hebben al gegeten en zijn allemaal al weer naar huis geweest om onze jurkjes aan te trekken, om make-up op te doen en om schoenen te zoeken blah blah blah dat gedoe, maar nu zijn we klaar en zijn we al bij de club aangekomen, we staan nog buiten de club elkaar complimentjes te geven maar dan nu is het echt tijd om naar binnen te gaan.......
HEYY
Beetje een saai deel (volgens mij)
Maar volgende deel word
VEEEEEEELLLLL leuker dat beloof ik
Maar voor nu wel ff genoeg!
DOEIIII XXX
JE LEEST
Koen HaAl DaT wEg!!... ~Bankzitters
Fanfictioneen night one stand met Milo? Verschikkelijk. Je ontmoet een jongen die vrienden blijkt te zijn met Milo, Milo wil dat je van hem afblijft. Maar wat gebeurd er als je dat niet doet?