25: feesttieee

85 3 0
                                    

Ondertussen zijn Koen en ik alweer thuis. Over minder dan een maandje is onze bruiloft, zoveel zin in. Deze avond is nog een groot feest om te vieren dat we gaan trouwen. Na de bruiloft ook nog een groot feest maar dan als man en vrouw. Koen heeft heel veel zin in vanavond want de band tussen Koen en Milo is beter geworden, die van mij en Milo niet echt maar dat maakt niet uit. Milo heeft me laatst geappt toen ie weer een mentale breakdown had, hij krijgt super veel help door professionals van gelukkig. Koen heb ik niks verteld over dat appje maar Milo mist me. 

Ik heb hem nooit terug geappt en altijd vermeden maar vanavond zal ik wel met hem moeten praten, de mensen die hem helpen zeiden dat ie het mentaal wel aankon om te komen maar dat betwijfel ik wel door dat berichtje waar hun denk ik niks van af weten, maar goed Koen wil het heel graag want hij heeft Milo toch wel echt gemist. 

Ergens doet het me wel pijn. Milo en ik hadden seks en daarna liet ie me achter, toen vond ik de jongen waar ik een leven mee wil bouwen en nu ineens mist die mij? Maar het zal vast wel goed komen. 

Wat ik vergeten ben te vertellen vanavond word de avond dat ik iedereen ook Koen vertel dat ik zwanger ben van m'n tweede kindje! Misschien denk je nu "huh tweede? Waar en wie is de eerste?" Het zat me heel erg dwars en ik heb het er heel moeilijk mee gehad maar ik was zwanger zonder ik het zelf wist. Koen en ik waren helemaal bezopen geworden op een avond en die dag erna was er ineens allemaal bloed en kwam ik erachter dat ik een miskraam heb gehad. Ik vind mezelf nogsteeds heel schuldig en zei dat ik nooit meer zou drinken en een veilige plek voor me volgende kindje zou maken. Het kindje die er nu aankomt! 

Koen heeft een grote zaal geregeld met een podium voor vanavond dus dan kan ik het daar mooi  aan iedereen vertellen! We waren daar vandaag al geweest om alles klaar te zetten en te zorgen dat alles werkt, nu zitten we ergens in een kleine shoarmazaak tegenover daar. Ik heb al een lange glitter jurkje aan met rooie hakjes, En Koen een pak maar zonder stropdas om het niet te netjes te maken. Over een uur is het feestje al maar Robbie en Matthy komen eerder. Raoul gaat als het feestje al ongeveer een uur of halfuurtje bezig is met Milo erheen. 

De zaal zit in een sportgebouw dus je hebt een hele lange gang met kleedkamers en sportzalen en daar mochten me ook heen zolang we alles netjes achterlaten. Wel moet ik er stiekem voor zorgen dat iedereen een beetje bij het podium blijft zodat ik halverwege het feest iedereen kan vertellen over mijn kindjeeeee! 

Mijn droom komt eindelijk uit, een familie met een man die van me houd. Nooit ben ik goed behandeld, ik werd mishandeld, gepest en zelfs meerdere keren verkracht. Sommige dachten dat Milo mij ontmaagd heeft, ik heb het ook wel is gewoon gezegd toen mensen het verhaal van mij en Milo ineens kende maar ik schaamde me, ik ben al vanaf m'n 8ste niet meer maagd. Maar lang verhaal kort, ik verdien dit. Meningen van andere boeie me nu ook net niks meer. Al die comments op Instagram toen ze zagen dat ik met Koen zou gaan trouwen, boeit me ook niks. Ze zijn gewoon jaloers, wat ik snap hoor ik heb een lekker joch. 



Koen HaAl DaT wEg!!... ~BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu