23: de tijd vliegt

138 3 2
                                    


Hallo allemaal, Het is ondertussen 2 jaar verder! Er is morgen een heel groot festival waar we met alle bankzitters en de meiden heen gaan en die dag erna het verjaardagfeest van Robbie. Ik heb voor dat festival vandaag met Koen kleren gekocht. Ik heb een zwarte leren broek met een wit topje en gewoon normale schoenen, en Koen heeft zwarte broek met een wit bloesje en zwarte schoenen. We hebben er zoveel zin in! Koen en ik zijn nu al 3/4 jaar samen. Koen en ik hebben het heel lang over de pil gehad, die neem ik nu niet meer, al een jaar niet meer. We plannen geen kinderen, maar als ik zwanger word houden we het wel. Want er is nooit een perfecte tijd voor een kind, daarom dachten we, we doen het zo. 

Jessy en Robbie zijn ondertussen getrouwd, Milo heeft mentale problemen gekregen waarvoor hij 3 tot 4 keer in de week naar therapie gaat en Raoul heeft Lieke gevraagd of die met hem wil trouwens en ze zei ja, maar zijn nog niet echt getrouwd zeg maar. Matthy en Carolijn gaat het net als mij een Koen nog rustig, alleen zit Carolijn wel nog aan de pil, en ik niet. 

De bruiloft van Jessy en Robbie was het beste wat me is overkomen. Carlijn en ik mochten samen bruidsmeisje zijn, en Lisa is niet eens komen opdagen. Jessy vond het niet heel erg dat ze niet is komen opdagen maar vond wel onbeschoft. En om even duidelijk te maken vroeger waren Jessy, Carlijn, Lisa en ik een vriendinnengroep. En met Carlijn bedoel ik niet Carolijn. Carolijn is de vriendin van Matthy, en Carlijn onze bestie die nu momenteel een relatie heeft met een man genaamd Bas. Het toevallige is Bas is 4 jaar lang mijn buurjongen geweest toen ik 6 was, toen ik 10 was en bijna 11 verhuisde weg van die plek omdat er veel werd ingebroken bij ons terwijl we het al moeilijk hadden. Toen we verhuisde leerde mama een nieuwe man kennen die heel rijk bleek te zijn, dat wist ze eerst nog niet. Ze ging naar een paar jaar met hem trouwen en kwam erachter dat hij heel rijk was. Het maakte haar enorm gelukkig omdat ik toen 16 was en dus zou kunnen studeren. Na 3 jaar kreeg deze man hartklachten en stierf nog geen jaar later. Mama heeft het heel moeilijk gehad en heeft tot vorig jaar niet gedate of in contact geweest met mannen. 

Mama heeft nu een jaar een vriendje en die heeft bijna hetzelfde mee gemaakt en ze helpen elkaar er enorm mee. Koen en ik zijn ook zo. Koen helpt mij met alles en ik probeer hem ook met alles te helpen. Ik zal alles doen voor Koen. Ik kan nog zo heel lang door blijven praten over het verleden en hoeveel ik van Koen hou, maar eerst ga ik slapen en in de ochtend gelijk met Koen naar het bankzitters kantoor en daarna met z'n alle naar het FESTIVAL! Slaaplekker💋


Goeiemorgen, Koen en ik zijn al helemaal aangekleed en gewoon helemaal ready om naar het kantoor te rijden en daarna het festival! Ik heb er zoveel zin in. In de auto praten we over onze verwachtingen van het festival, Koen en ik denken natuurlijk beide dat het helemaal gaaf gaat zijn. Als was bij kantoor zijn rijden we met z'n alle gelijk door naar het festival. Ik heb de hele avond met Lieke en Jessy gedanst. Koen heeft deze keer niks gedronken en rijd terug en ik? Bezopen, ik heb heel misschien perongelijk de hele auto er onder gekotst maar dat kan gebeuren. Toen we thuis kwamen in in bed gingen liggen ben ik op Koen z'n schoot gaat zitten en heen en weer geen bewegen. Nou toen gingen onze kleren al snel uit, en hebben we veel gedaan. Standje 69, heb hem bereden, normale seks, gepijpt en gebeft. Wat een avond was dit. Leuk en geil. Koen zegt tegen me dat ik nu echt slapen moet voor dat ik nog een keer alles er onder kots, was kan Koen saaaaai zijn. Ik wil niet slaaaaapen. 

Koen zegt nog een keer "Julia ga nou slapen" op een geïrriteerde manier. Ik schrok hier een beetje van en ging stil liggen. En uit het niets begin ik met huilen. "Julia? Hey lieffie wat is er?" Ik haal m'n schouders op. "Ik weet het niet Koen, volgens mij ben je me helemaal zat. Je houd niet meer van me" hij kijkt me verward aan. "Julia ik hou met heel m'n hart van je. Ik zou alles voor je doen. Ik zie mijn toekomst voor me met jou erbij" ik lach en geef hem een kusje. Ik ben tegen hem aan gaan liggen en hij ging lekker door m'n haar kriebelen waardoor ik niet veel later in slaap viel. Slaaplekker allemaal

Leukkk deeeeeltjeeee


Koen HaAl DaT wEg!!... ~BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu