"Schatje ben je boos op mij?"
"Nee schatje ik ben niet boos ik voel me gewoon niet lekker" Koen gaf me een kusje en kwam tegen me aan liggen. "Waar heb je pijn dan?" Vraagt hij "ja heb buikpijn en ben misselijk" dat geef ik als antwoord. Hij rolt van me weg, pakt zijn emmer van de grond, en tilt die over mij heen, naar op de grond. "Alsjeblieft, de kots emmer" wat een sukkeltje maar lieverdje is het ook hé. Ik hou van Koen echt heel veel. Koen en ik hebben tot half 1 / 2 uur geknuffeld en zijn daarna gaan omkleden. Om 4 uur gaan we naar Koen zijn ouders, mijne heeft die al ontmoet. Mijn moeder houdt ook van Koen, ben benieuwd Wat zijn ouders van mij vinden, naar hun toe rijden is ongeveer een uurtje misschien iets korter dus we zijn er rond 5 uur. Ik heb een super leuk maar ook netjes jurkje aan met normale Nikes eronder.
Ik heb me make-up ook zoals gewoonlijk alleen mn wenkbrauwen niet gedaan zodat ze niet nep lijken ofzo. Ik doe er nog een handtas bij waar in zit: maandverband want wie weet, paracetamol, klein flesje water, deo, bodymist, parfum, borstel, make-up fix tasje, telefoon, AirPods en geld voor de zekerheid. Ik ben heel nerveus maar Koen blijft zeggen, ze mogen je vast wel, en als ze dat echt echt echt niet zullen doen verlaat ik je alsnog niet. Wat een lieffie is ie toch. Koen en ik hebben echt al een jaar ongeveer misschien wel bijna 2 zelfs, maar ik ken z'n ouders helemaal niet. Ik liet hem m'n moeder al heel snel kennen, gewoon omdat m'n moeder me alles is.
5 voor 4 vraagt Koen of ik alles heb, en of ik klaar ben. Ik trok toch nog even een jas aan en toen gingen we in de auto van Koen zitten. In de auto hebben we het over onze toekomst samen. Ik heb gezegd dat ik sowieso een hond MOET hebben. Een kat ja als hij dat wil of de kinderen kunnen we daar over praten en naar kijken, MAAR een hond MOET. anders kan ik echt niet leven. Daarna hebben we het over kinderen en trouwen. Ik zei kinderen heel graag! Iets van 2 of 3. Koen zei: kinderen ja Is goed maar wel 1 of 2 en liefst pas later eigenlijk. Met 2 kinderen zijn we het dus al mee eens. En trouwens ik zei: zo snel mogelijk natuurlijk. Hij zei: over een jaartje of 2/3. Wel teleurstellend dit, maar goed. We hebben ook nog maar jaartje en bijna 2 dus snap opzich ook wel dat hij nog wachten wil, wel jammer.
Als we daar zijn aangekomen staan z'n ouders al buiten, ik had me toen we er bijna waren helemaal van overtuigd dat ik dit aankan dat niet erg is enzovoort en als ik hun dan daar zie staan zien ze er gelijk zo vriendelijk uit. We stappen uit de auto en lopen naar hun toe. Ik krijg gelijk een knuffel van zijn moeder. "Dus jij moet Julia zijn" ik knik en lach. Ik schud z'n vader de hand en loop achter hun aan naar binnen. "Het eten is bijna klaar hoor" zegt zijn vader.
Zijn moeder en ik hebben tijdens het eten hele tijd over Koen zijn jeugd gehad, en ze heeft zelfs foto's laten zien. Wat een schatje was ie, nu nogsteeds. Na het eten krijgen we Nederlands vla, en praten we over onze toekomst samen. Het zelfde zeggen we als wat we in de auto zeiden. Ze moeder is het met mij eens en zijn vader met hem. "En dan zeggen ze dat vrouwen altijd overal lang over doen" zeg ik. Z'n moeder moet lachen en ik ook maar de jongens niet. "Nou kom op zeg was wel grappig toch?" Zeg ik. "Nee, maar jij bent ook niet grappig" zegt Koen. Ik doe natuurlijk even veelste overdreven geschrokken. "Wil je een leuk weetje horen?" Koen schud heel enthousiast ja. "Jij bent ook niet grappig" hij kijkt me nep boos aan en moet daarna toch lachen.
Ik heb Koen zijn moeder geholpen met afwassen en afruimen na het eten en hebben daarna nog op de bank gelachen met z'n allen. Rond 10 uur rijden Koen en ik weer weg. Zijn ouders zwaaien ons nog heel lief uit. "Hoe vond je ze?" Vraagt hij. "Oprecht echt geweldig, ik hou echt van ze" hij lacht "heel toevallig hun ook van jou, pa zei al dat ik echt de beste heb uitgekozen" Awh dat vind ik echt heel lief, dat maakt me echt zo gelukkig. Als we thuis aankomen haal ik m'n make-up van m'n gezicht, ga ik omkleden, en ga ik gelijk in bed liggen. Koen zei dat ie eerst nog douche ging maar ik ben echt heel moe dus ik zei al dat ik niet mee ging, vond ie oké. Ik ga morgenochtend wel douche. Voor nu ga ik lekker slapen dus, Slaaplekker
832 woorden dus iets korter dan normaal maar wel nogsteeds lang.
Hoop dat boek nog beetje leuk is want ben beetje m'n inspiratie kwijt maar dat is Oke
Veel lees plezier nog!
Xx mij💋
JE LEEST
Koen HaAl DaT wEg!!... ~Bankzitters
Fanfictioneen night one stand met Milo? Verschikkelijk. Je ontmoet een jongen die vrienden blijkt te zijn met Milo, Milo wil dat je van hem afblijft. Maar wat gebeurd er als je dat niet doet?