21: het gaat verder

124 3 0
                                    

Enige wat ik wil is hem hier nu in mij.....

"Schatje alsjeblieft stop en stop het er gewoon in" ik kan niet meer wachten ik wil hem en echt nu. Hij stopt z'n pik heel snel in mij waardoor ik al gelijk een kreun laat. Hij legt z'n hand op m'n mond "niet teveel geluid maken niet iedereen hoeft mee te genieten. Alleen ik mag jou horen genieten" zegt hij en doet z'n hand weer weg. Hij begint dan gelijk sneller te bewegen. Zelf laat hij ook zachte kreunen, en laat me je vertellen, dat is oprecht echt heel geil. Hij gaat steeds harder en harder, en we beginnen daardoor ook beide harder te kreunen. Als Koen echt op z'n aller hardst gaat kreunen we na een paar seconden elkaars naam uit. Ik voel het warme laagje in mij komen terwijl Koen rustig uit me gaat en naast me komt liggen. Hij geeft me een kusje en komt op m'n borst liggen met z'n hoofd.

"Ik hou van jou Julia, voor altijd" zegt hij en sluit zijn ogen om zo te gaan slapen. Ik doe de dekens over ons heen en ga zelf ook lekker liggen. Hij ligt nogsteeds met z'n hoofd op m'n borst. Wanneer we beide bijna in slaap vallen horen we ineens boven ons gebonk en gekreun. "Hahaha hun hebben het ook al gezellig hoor ik" zeg ik en we beginnen beide te lachen. "Wil het wel vaker gezellig hebben met jou op deze manier" ik knik want daar zeg ik geen nee tegen, "is dat een ja dat wil ik ook? Want ik wil jou vaker m'n naam horen kreunen"  ik knik nog een keer ja en dan geeft Koen mij weer een kusje en gaat weer liggen.

We vallen uiteindelijk beide in slaap terwijl Jessy en Robbie nogsteeds bezig zijn. Oftewel door dat geluid vallen we in slaap. 

De volgende ochtend kleden Koen en ik ons om en gaan naar de woonkamer waar Jessy en Robbie zaten met ontbijt. "Kon het niet stiller gisteravond?" Vraagt Robbie. "We zouden hetzelfde moeten zeggen tegen jullie joh" zegt Koen en ze beginnen beide te lachen. Ik kijk Jessy aan en ze lacht. "Toch gekregen wat je wou dus" zegt ze en ik knik. Koen kijkt me verward aan maar ik zeg dat het niks is. Nog geen 10 minuten later heb ik het toch verteld omdat hij niet kon ophouden met zeuren "wat bedoelde Jessy". Nieuwsgierig sukkeltje is het wel.

We hebben allemaal ontbijt gegeten en zijn daarna naar de stad gegaan om te winkelen. Jessy en ik hebben natuurlijk veelste veel geld uitgegeven. Ik heb: 3 broeken, 2 jurkjes, 1zomer en 1 feest, 2 topjes, een kaars, een bodymist, nieuwe parfum, nog skincare dingen en had nog voor schoenen gekeken maar vond niks leuks. Jessy heeft: ook 3 broeken, 2 shirtjes, een kaars, een bodymist, nieuwe parfum, gekke room spray ofzo, deo, ook skincare, nieuwe nike schoenen, en een nieuwe jas. De jongens hebben eigenlijk beide niks gekocht. We zitten nu bij de maccieeeee. Waar ik natuurlijk zoals altijd zit met kipnuggets met zoetzuur, macdonalds friet/patat (kies zelf maar hoe je het noemt) met frietsaus en ijskoffie karamel. Dat heb ik altijd al gegeten bij de Mac, nooit veranderd, en zal ook nooit veranderen.

Als we klaar zijn halen Jessy en ik nog een macflurry maar de jongens niet, wie wil er nou geen ijs wtf. We eten ons ijsje in de auto op en rijden ondertussen naar het bankzitters kantoor. Want ze hebben overleg maar dan blijven Jessy en ik binnen in de soort woonkamer of wachtkamer Daaro. 

Als ze na heel lang eindelijk klaar zijn hebben ze besloten deze nacht op kantoor te slapen voor de leuk. Jessy en ik mochten ook blijven, wel moet iedereen in z'n normale kleren slapen en of op de bank of op ja de grond. Behalve Raoul want die is er met de video morgen ook niet bij want die had dingen te maken met zijn privéleven. De jongens hebben voor morgen de video Frank Slotta gevraagd maar omdat het een video is over een krat bier drinken is wou hij sws wel komen.  Ze beginnen morgen rond half 12/ 12 uur met de video dus rond 11 komt Frank hierheen. De jongens zijn tv aan t kijken op de bank, Jessy kijkt ook mee, maar ik ben dood op en val in slaap in de hoek van de bank. "Ey Koen je chickie slaapt" hoor ik Matthy roepen die naast mij zit. Ik voel hem nog opstaan en er komt iemand anders naast me zitten. Het is Koen. Hij geeft me een kusje op me hoofd, zegt heel lief Slaaplekker, en kriebelt de hele tijd door m'n haar heen. Zo kan je toch geweldig slapen! Heb ik ook zeker gedaan trouwens. 

Ik werd wakker door Frank die om half 12 sloompjes water op m'n hoofd lieten vallen met alle jongens + Jessy er omheen. Jessy moest natuurlijk alles weer zo nodig filmen, kleine bitch. Als de video begint ga ik alsnog even slapen op de bank, ik zie Koen een luchtkussen geven bij het raam. Ik geef er 1 terug en ga slapen. Hierdoor heb ik grotendeels van de opnames gemist. Ik werd wakker door dat ik iedereen buiten hoorde zingen. Ik bleef wel liggen want het was vast niet heel bijzonder. Die video die ze maken is een heel krat bier drinken en als je klaar bent mag je naar huis. Als je laat vallen of morsen moet je +5 flesjes (dacht ik dat het was) 

De eerste die klaar is, is Frank. Zal ook is niet alcoholist dat ie is. Milo had nog over Rob z'n slaapzak gepist, gadverdamme. Koen was pas heel laat in de avond klaar, dat hij dronken naar de bank is gelopen om me wakker te maken omdat ie zich niet lekker voelde. Koen heeft in de auto gekotst waar hij zich heel schuldig over voelde maar dat maakte me niet heel veel uit, wil gewoon dat ie veilig is. Ik heb hem thuis geholpen met omkleden en daarna in bed gelegd. Heb naast het bed een emmer voor kots neergelegd. Zelf ben ik om half 1/ 1 uur de auto nog wezen schoonmaken want ga kots niet laten liggen. Uiteindelijk lag ik pas rond 3 uur in bed. Koen maakte me om 12 uur wakker. "Schatje kan je alsjeblieft een paracetamol pakken? Ik heb hoofdpijn" ik zei niks en stond op, kwam terug met paracetamol en glas water en ging weer proberen te slapen. Hij kwam lepeltje lepeltje liggen. "Schatje ben je boos op mij?" Vraagt hij


Nou zijn we boos? Ja of nee? Dat lees je het volgende deel! Tot dan

Xx mij❤️

Dank jullie wel voor 1,4K reads trouwens!!!! ❤️❤️❤️😘

Koen HaAl DaT wEg!!... ~BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu