24: het is zo ver!

98 2 0
                                    

Het is ondertussen alweer 3 maanden verder. Gister liepen Koen en ik op een strandje in Spanje want daar zijn we op vakantie met z'n tweetjes. Terwijl we daar liepen zegt ie "Julia kijk daar" en wijst naar achter. Ik draai me om, om te kijken maar zag niks. "Koen ik zag ni-" voordat ik kon uitpraten draai ik me om en zie ik Koen op z'n knie zitten met een ring in z'n hand. "Lieve Julia, je bent de liefde van me leven, ik wist het al meteen toen ik naar je keek. Je bent zo mooi en lief en eigenlijk gewoon perfect. Wil je met me trouwen?" Tranen komen in m'n gezicht staan, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest. "J-ja Koen ik wil heel graag" hij doet de ring om mijn vinger heen en geeft me een hele dikke knuffel en een dikke kus.

Gelijk lopen we weer naar huis en ga ik Jessy facetimen. "JESSY IK GA TROUWEN!" roep ik gelijk en laat mn ring zien. Jessy gilt heel enthousiast en verteld het Robbie ook, en hem laat ik mijn ring ook zien. Ik heb gezegd dat ze het wel nog even geheim moeten houden voor de rest, dat begrepen ze en zouden ze voor ons doen. Als ik doei zeg en ophang FaceTime ik gelijk Carlijn. "Hey meid wat is er? Ik en Bas zitten in bad" zegt ze terwijl ik alleen d'r ogen en voorhoofd zie. "Heb je heeeel even tijd voor me of moet ik later bellen?" Ze zegt dat als belangrijk is dat ze wel even kan bellen. "Okeee nou ik ga het gewoon gelijk vertellen. IK GA TROUWEN" en ook haar laat ik de ring zien. "OMG JUUL JAAAA! GEFELICITEERD! Ey maar Bas ik ben de laatste van de meidengroep die gaat trouwen verdomme, wanneer gaan wij trouwen?" Ik begin te lachen als ik Bas hoor zeggen "ey kut ik neem me tijd ja" 

"Maar Juul schat ik hang weer op Oke" ik knik en zeg nog doei en dan hangt ze op.

Vanavond gaan Koen en ik weer naar huis toe dus dat ie dit moment gekozen had om me te vragen is gewoon echt geweldig. Koen en ik zijn 2 maanden in Spanje geweest dus als we weer thuis waren zouden we een feestje geven, nou wanneer is het perfecte tijdstip om te vertellen dat we gaan trouwen? Die dag! Vrijdag middag zijn we thuis en het feestje is zaterdag avond. 

De 2 maanden dat we hier waren voelde ik me niet heel lekker daarom gaan we eerder naar huis. We wouden namelijk eerst 3 of 4 maanden hier blijven maar het ging niet zo goed met mij. Ik word ook steeds dikker terwijl ik heel weinig eet, maar ik wou hier liever niet naar de dokter omdat. 1. Ken hun taal amper. En 2. In je eigen omgeving is het fijner omdat het vertrouwder voelt. Carlijn zei dat het misschien heimwee is maar dat kan niet, want ik ben gewoon nu met Koen en het is hier zo leuk.

Koen en ik zijn nu alles aan het inpakken voor morgen omdat niemand wil in stress inpakken. Nou sorry correctie Koen is aan het inpakken, ik lig op bed met buikpijn omdat ik net heb lopen kotsen. Koen is super lief mijn tas ook aan het inpakken, wat een schatjee. Koen doet de hele maand al heel veel voor me sinds ik me niet zo lekker voel, hij doet sowieso al heel lief tegen me normaal hoor. 

Als het rond etenstijd is gaat Koen door met inpakken en ga ik avondeten maken. Nou avondeten? Kan het zo niet noemen eigenlijk. Ik maak namelijk tosti's omdat ik niet heel veel zin heb in avondeten en ook helemaal geen zin heb om de moeite ervoor te doen om het klaar te maken.

Koen HaAl DaT wEg!!... ~BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu