4. auww k*t...

303 5 10
                                    

09:30

Ik word wakker van de wekker op mijn telefoon want moet weer werken vandaag. Ik zet de wekker uit en realiseer me dat ik op de bank lig, ben hier waarschijnlijk in slaap gevallen. Ik sta op en loop naar de keuken voor een broodje en smoothieeeee, heel basic ontbijtje voor mij wel

Als ik dat op heb zet ik het op de tafel want heb haast, ruim het later wel op. Ik loop stilletjes mijn kamer binnen om Jessy en Carlijn niet wakker te maken, ik pak mijn werkkleding en loop de kamer uit, ik kleed me maar om in de badkamer en doe gelijk me make-up.

10:30

Ik pak mijn tas en stop mijn autosleutels, AirPods, telefoon, pinpas en loop de deur uit, als ik in de auto zit zet ik mijn spotify playlist aan en rij naar het werk. Heb er geen zin in... maar deze playlist zorgt er wel voor dat ik me goed voel.

Als ik op het werk ben ga ik gelijk achter de kassa staan, ik werk bij een klein eettentje? Geen idee hoe je het moet noemen, je kan er lunchen en ontbijten we hebben namelijk koffie,thee,broodjes, sap en dat soort dingen. De sfeer in deze winkel is wel echt geweldig namelijk allemaal plantjes, lampjes en vlaggetjes gewoon echt geweldig!!

Heb al een paar koffies en broodje gebracht tot er 4 jongens binnenkomen EN ik zie die kleine bruin harige jongen waar jessy altijd over praat dit moet ze weten.
Wanneer ik 2 koffies naar een tafel aan het brengen ben loop ik tegen een jongen aan die ik niet gezien had. De hete koffie komt helemaal over me heen waardoor mijn buik gelijk verbrand is "auww kut" roep ik en loop naar de wc terwijl er tranen over mijn wangen lopen.

Als ik bij de wc ben doe ik gelijk een nat doekje op mijn buik en hang over de wasbak heen terwijl er nogsteeds tranen over mijn wangen stromen, opeens komt die jongen binnen "hey! Gaat het? Het spijt me zo erg het was niet de bedoeling!!" Roept hij gelijk "tuurlijk gaat het nie t doet gewoon zeer maar het maakt niet uit ik had moeten uitkijken" zeg ik terug. Hij zegt gelijk terug dat het zijn schuld was en het hem spijt.

Ik had natuurlijk gezegt dat echt niet uitmaakt en dat het mijn eigen fout was maar dat geloofde hij natuurlijk niet, ik haal het natte doek van mij buik af en mijn hele buik is helemaal rood met allemaal kleine blaren erop, oftewel erg verbrand. Ik ruik ook helemaal naar koffie en ik zit er ook helemaal onder.... mijn bovenbenen zijn sowieso ook verbrand ik voel het gewoon.

Ik leg het doekje weg en loop langs de jongen de wc uit om de rotzooi op te ruimen want dat heb ik daar gewoon laten liggen. Wanneer ik op me knieën ga zitten en begin met kleine stukjes van het kopje op te rapen gaat die zelfde jongen tegenover me zitten en helpt me, als de stukjes weg zijn haal ik er een dweil overheen zodat de koffie ook weg is. Ik loop terug naar de kassa en maak 2 nieuwe koffies voor die mensen, de jongen waar ik net tegenaan kwam was een jongen met blond-oranje haar

Hij staat bij de kassa "gaat het een beetje? Kan ik ergen mee helpen? Moet ik die 2 kopjes betalen?" Hij steld echt allemaal vragen "rustig rustig... ja het gaat wel, nee je hoeft niet te helpen lief dat je het vraagt en kopjes hoef je niet te betalen het was een ongelukje dat gebeurd" hij kijkt me in mijn ogen aan en zegt "maar ik ben koen en hier heb je mijn snap voor als er wel iets is of je wil kletsen" awhhh hij is eigenlijk echt lief! Ik knik en voeg hem en stuur gelijk een foto van ons 2 naar hem. Ik zie zijn vrienden lachen en een blond harige jongen roept: "SIMPPP" En ze beginnen hard te lachen "NIET ZO DOOR DE WINKEL SCHREEUWEN DAT MAG ALLEEN IK" schreeuw ik en moet ook lachen.

"Maar kan ik voor jou en je vrienden iets doen want je staat hier nu toch al" maar hij zegt dat hij even gaat vragen wat ze willen hebben, dit geeft mij tijd om die 2 koffies nog te geven aan die mensen. "Het spijt me dat het zolang duurde maar nu is het nog specialer natuurlijk" grap ik en loop weer terug naar de kassa

Heyyyy bestiesss even een wat kortere deel omdat ik vakantie heb en amper tijd heb eigenlijk volgende deel gaat wat langer zijn😘😘

Hou van jullieee bestiess

Doeiii besties xxx mij (elize je bestie ofc)

Koen HaAl DaT wEg!!... ~BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu