12. In Spanje

165 7 2
                                    

Het is al een tijd later het is namelijk alweer 16 juli, we hebben met z'n alle afgesproken om op vakantie te gaan naar Spanje (omdat ik natuurlijk heel graag naar Spanje wou) het is zomervakantie dus we hebben alle tijd om naar Spanje te gaan. De jongens zouden nog wel video's plaatsen maar wel 1tje in de week plaats van 2, ze hadden ook gezegd dat de video niet op een bepaalde dag zou komen maar gewoon wanner ie klaar is om te plaatsen zodat we kunnen genieten van onze vakantie en geen stress hoeven te hebben.

We zijn eigenlijk al helemaal klaar om te gaan, alleen nog alle koffers in de auto's en we kunnen gaan. We gaan met de auto naar Schiphol en dan met het vliegtuig maar Spanje. In de auto van Milo gaan: natuurlijk Milo, Raoul, Lieke, Matthy en Carolijn
In de auto van Koen gaan: natuurlijk Koen, Rob, Jessy en ik

De Vakantie lijkt me heel leuk helemaal omdat we naar Spanje gaan maar de band tussen mij en Milo is alleen maar kutter geworden. Ze hadden namelijk laatst weer is opnames en Milo moest even naar "de wc" maar toen Milo naar de badkamer liep zei hij tegen mij "als we in Spanje zijn neuk ik je vol maar mondje dicht" dat zei die een week geleden en heb Milo daarna helemaal niet meer gesproken, Koen heb ik het ook niet verteld. Ik heb het maar niemand verteld want hij lult waarschijnlijk toch.

In de auto hebben we alleen maar liedjes gezongen en na een paar liedjes waren we al bij Schiphol, het voelde alsof het maar 3 minuten rijden was ofzo. Op Schiphol doen we inchecken en al dat gedoe dat je moet doen. Een lange tijd later zaten we eindelijk in het vliegtuig. Ik heb er zo veel zin in eindelijk naar Spanje. In het vliegtuig zit ik bij het raam, in het midden Koen en daarnaast Raoul. We hebben de hele vlucht zo gezeten. De vlucht duurde 2/3 uur.

Ondertussen zitten we al in de taxi naar ons vakantie huisje toe, dat is ook weer een kwartiertje rijden maar voelt echt veeeel langer. Het huisje is zo'n Vila droomhuis van ieder persoon. Zo'N huis met een zwembad grote voor en achtertuin echt heel knus huisje. Toen we de straat in reden zagen we het prachtige huisje en die was net zoals de foto's.

als we naar binnen lopen zie je al gelijk dat het echt veelste luxe is. "Tering kijk hoe mooi! En we hebben hier niet eens super veel voor betaald ofz" zegt Koen. "Of jij bent gewoon tering rijk want als ik dit zo moeten huren was ik nu al blut geweest"

Iedereen was al naar boven gerend om een "perfecte kamer" te kiezen maar Koen en ik zitten beneden en kiezen de overgebleven kamer wel. Ik loop naar Koen toe en pak zijn hand vast. "Koen wil je deze vakantie echt de hele tijd bij me blijven" hij kijkt me verbaasd aan maar knikt wel. "Ik wil altijd bij jou zijn Julia maar waar komt deze vraag ineens vandaan?" Ik wil het hem vertellen maar dan horen we iedereen naar beneden komen. "Achterste kamer is nog over die is kapot klein dus jammer joh want hij is voor jullie!" Roept Matthy naar ons. "Ahh shit man minder ruimte om te neuken dus!" Roept Koen terug.

We zitten ondertussen al een tijdje beneden maar dan zegt Raoul dat hij boodschappen gaat doen met Lieke en vraagt of nog iemand mee gaat. "Ik ga wel mee dan kan ik Miss nog lekkere chickies vinden" zegt Milo en loopt achter hun aan naar buiten. Koen en ik zijn naar boven gegaan om onze koffers uit te pakken. "Ze hadden wel gelijk is best een kleine kamer" Koen lacht en zegt "of jij hebt echt gewoon teveel spullen mee, we hebben 1 kast die we moeten delen he. Jij kan zowat 2 kasten vullen met jou kleding" overdrijven is Koen echt heel goed in, want we hebben alsnog de kast bijna eerlijk verdeeld. ik had een helft van de kast en Koen had een helft van de kast, ik heb wel heeeeeel stiekem wel een paar kleren van mij aan de kant van Koen zijn kast gelegd maar dat hoeft hij niet te weten.

Koen gaat op bed liggen en staart me aan. "Kan je het zien Koentje?" "Ja ik kan het opzich wel zien maar ik denk dat zonder kleding iets meer kan zien" Koen probeert zijn shirt heel geil uit te trekken maar dat lukte niet helemaal. "Nou Julia! Lach je me nou uit?" En hij begint nep te huilen. "Ja eigenlijk wel, maar heel leuk dit maar ik neuk niet met mensen waar ik geen relatie mee heb. Hou niet zo van one night stands of friends with benefits dus dit word hem niet hoor Koentje" hij trekt zijn shirt weer aan en zegt "was te proberen toch". Ik denk bij mezelf was te proberen? Bedoeld hij dit nou als hij wou friends with benefits en vind mij helemaal niet leuk? Ik vind Koen echt al heel lang leuk dus hier zit ik nu wel echt mee.

~later in de avond~ 

Het is ondertussen al half 12 in de avond en we zitten gezellig allemaal beneden aan de bier. Iedereen heeft het heel gezellig maar sinds vanmiddag dat met Koen heeft hij echt vrij weinig tegen me gezegd, en heeft ie vooral met Milo zitten klooten. Als hij niet tegen mij praat, waarom zou ik dan wel tegen hem praten? Ik besluit naar boven te gaan, me tanden te poetsen en om te kleden en te gaan slapen. Als ik in bed lig hoor ik Koen heel hard lachen beneden en later daarna ook. Koen heeft niet een door dat ik weg ben of hij heeft gewoon helemaal niks tegen me willen zeggen....


Heyyy dit is echt lang geleden! Ik vind het geweldig om weer terug te zijn maar ik ben heel druk geweest met school enzo maar ik ben weer terug! Alleen begint mijn toetsweek wel maandag dus zal ik deze week niks plaatsten maar daarna wel weer.

Xx mij 

Koen HaAl DaT wEg!!... ~BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu