Het is nu een halfjaar later, Julia is al een half jaar niet meer bij ons. Koen had het zo moeilijk om terug naar huis te gaan dus waren Rob en ik mee gegaan. Hij rende naar boven en pakte een doosje onder het nachtkastje van Juul vandaan en opende het. Er lag een brief in en allemaal papier snippers.
"Hey schatje als je dit krijgt te horen of lezen dan weet je nu dat ik zwanger ben!
Ik wou het op een speciale avond vertellen dus daarom heb ik voor deze gekozen, Koen ik ben blij dat ik jou heb ontmoet, ik hou zoveel van jou en ben heel gelukkig dat ik een toekomst met jou kan beginnen. Koen ik hou tot de dood van jou, en zelfs daarna nog. Ik hou voor altijd van jou,
Bedankt dat je me gered hebt zonder dat je het zelfs wist, zonder jou leefde ik niet meer.
Ik hou van jou Koen van Heest"
In de snippertjes lag haar positieve zwangerschapstest met een papier waarop je plaatjes van kinder kamers ziet voor meiden en jongens want ze wist het geslacht nog niet. Ook Lag er een foto van Koen en haar in waar achterop stond.
"De dag dat ik erachter kwam dat ik zwanger was, en jij zei nog "wat ben jij vrolijk vandaag. Dat is dus waarom! Zo blij dat ik dit samen met jou kan doen"
Ik wist van Juul dat haar droom was om een man te vinden en kindjes te krijgen en ergens stiekem om een eigen boek of film te krijgen. Het is d'r gelukt. Juul heeft nu d'r eigen boek en serie. Helaas bleef de serie niet alleen bij Juul die dood is.
Bekende influenceer Koen van heest zelfmoord gepleegd, 8 april 2024, 4 maanden nadat zijn bijna vrouw ook overleed.
Koen liet merken aan het begin dat het heel slecht met hem ging maar ineens ging het heel goed met hem en deed weer mee met bankzitters video's, de comments heel lief en blij dat Koen terug was. Koen en Juul hun adres was bekend en nu kregen ze allemaal rauw kaarten met lieve berichtjes en leuke cadeautjes kwam binnen. Allemaal positiviteit en het ging zo goed met hem, maar diep van binnen was ie depressief en toen zijn lijk was gevonden zagen we dat ie zichzelf sneed en brandde. Het ging slecht met hem. Z'n kindje verloren en z'n meissie verloren. Na 1,5 maanden depressief nog even leuk meedoen met video's en afspreken het ging super goed maar precies 4 maanden nadat Juul overleed, ging Koen toch ook echt.
Milo heeft maar 20 jaar gekregen. Oneerlijk. Ik heb geluk dat ik Rob en de rest van de meiden en jongens nog heb want anders had ik dit ook nooit kunnen verwerken. Juul is heel lang m'n alles geweest namelijk, maar ik kom er langzaam overheen. Koen kon dat niet.....
Ik weet 1 ding.
Over 20 jaar....
Laat ik mensen inhuren om Milo te vermoorden op de pijnlijkste manier....
Terwijl ik toe kijk.
Julia en Koen en hun klein kindje die zou komen verdiende dit niet.
Milo verdiend doodstraf of levenslang...
Ik ben mijn andere helft verloren door hem, klootzak.
Bankzitters is geen bankzitters meer. Ze zijn uitelkaar gevallen.
15 jaar later kwam er een bankzitters mini versie. De kinderen van wat nog over is.
Milo heeft een chick zwanger gemaakt voordat gedoe en die zit ook bij de groep.
Best wel sneu, die jongen word af en toe mishandeld op straat door mensen, door wat z'n vader gedaan heeft. Hij is nu ook de minst favoriete bankzitter mini maar hij vind het een eer om er bij te horen en hij is niks als ze vader.
Ik hoop dat dit niemand anders overkomt, want het is te gek voor woorden.
JE LEEST
Koen HaAl DaT wEg!!... ~Bankzitters
Fanfictioneen night one stand met Milo? Verschikkelijk. Je ontmoet een jongen die vrienden blijkt te zijn met Milo, Milo wil dat je van hem afblijft. Maar wat gebeurd er als je dat niet doet?