2. de club! wat een feest :/

309 7 1
                                    

SMUT!! Als je daar niet tegen kan lees dan waar een ⚠️  staat niet

dan nu is het echt tijd om naar binnen te gaan.......

Als we naar binnen lopen ruik je gelijk drank en zweet maar dat maakt zometeen toch niet meer uit want dan ruiken wij ook zo en merken we het toch niet. We lopen gelijk naar de bar en nemen alle 4 een shotje wodka, daarna nemen we gelijk allemaal een flugel.

"Maar doen jullie wel voorzichtig? NIET teveel drinken, We blijven bij elkaar en blijf uit de buurt van vreemde mensen begrepen?" Zegt Carlijn gelijk. "Ja mama is goed" zeg ik

Na een paar shotjes wodka, 1 bacardi, 2 biertjes en 2 flugels ben ik eigenlijk al best aangeschoten, is ook wel logisch. Ik en Jessy hebben echt al heel veel gedronken, de zaal is al heel erg vol maar dat maakt het juist gezelliger, omdat de zaal al heel vol is begint er feest muziek te draaien waar we natuurlijk op moeten dansen.

Terwijl Jessy en ik aangeschoten aan het dansen zijn onstaat er een kring van mensen om ons heen die naar ons kijken. Ik kijk ze aan en twerk tegen Jessy aan en lach, Jessy lacht en duwt me weg, ik zie zoveel mensen geilen omg niet normaal.... foutje!!
Carlijn trekt ons ook gelijk mee want dit is niet wat ze bedoelde met "doe voorzichtig"

We staan alle 4 aan de bar te kletsen en natuurlijk wat te drinken met elkaar, ik word aan de kant geduwd door een jongen die heel aangeschoten is en 5 biertjes besteld!!! 5?! Wat moet hij met 5 biertjes "pardon! Kijk eens uit! Je hoeft niet te duwen, je had ook kunnen vragen of ik aan de kant kon!" Roep ik maar omdat de muziek heel luid staat, krijg ik geen reactie alleen nog een duw wanneer hij weg loopt.

"Wat een rot jong was dat!" Zeg ik tegen de meiden, "wat dan Weet deed die?" Vraagt Carlijn "hij Gaf me gewoon een duw like wtf"
Ik negeer wat er net is gebeurd en ga gewoon verder drinken en dansen met de meidennn...... 

*tijdskipppiee*

"MEIDENNN IK GA FF NAAR DE WC" roep ik naar de meiden toe, Lola draait om en roept "oke doei!"  Wanneer ik bij de wc ben en mijn ding heb gedaan wil ik terug naar de meiden lopen tot die jongen voor me gaat staan en zegt: "hey het spijt me van die duw van net! Ik ben Milo! Wie ben jij?" Ik twijfel of ik wel met hem wil praten maar dan zeg ik toch "maakt niet uit hoor lief dat je sorry zegt! Maar mijn naam is julia!" Hij knikt en kijkt rond "dus wil je shotje? Of iets anders?" Zegt Milo. Ik lach en zeg: "als jij betaalt altijd" we lachen en lopen samen naar de andere kant van de bar waar de meiden niet zijn want als Carlijn dit ziet slaat ze hem gelijk neer.

*tijdskip*

Milo heeft me heel veel shotjes gegeven en ik ben ook niet normaal dronken maar Milo blijft meer geven en ik blijf ze maar drinken. Ik ben al zovaak gebeld door Jessy en Karlijn maar kan niet opnemen heb niks meer in me. Uit het niets trekt milo aan me arm en ik strompel met hem mee, we lopen naar de wc en hij duwt me tegen de muur aan en begint me ruig te zoenen.

Ik ben zo dronken dat ik dit moment geniet van zijn lippen. "Kom mee" zegt Milo en trekt me mee, ik wil eigenlijk niet, maar... eigenlijk ook weer wel! Hij maakt me namelijk zo geil maar dit kan niet goed zijn.

Wanneer hij de deur van een huis opent word ik al gelijk weer tegen de muur aan gedrukt en gezoend. ik twijfel heel erg of ik dit wel wil, het is niet goed maar ben nu al zo geil en dronken dat ik dit morgen vast weer vergeten ben.

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Milo tilt me mee naar boven en gooit me op het bed, hij komt boven me hang en kust mijn nek tot hij mijn zwakke plek heeft gevonden en hij zet daar een zuigzoen neer.

Hij trekt zijn shirt uit, niet veel later ligt zijn broek ookal op de grond, hij gaat van me af en zegt dat ik moet zitten wat ik ook gelijk doe, hij doet de rits van mijn jurkje naar beneden en trekt mijn jurkje uit, hij trekt mijn bh uit en staart me aan "staren is niet aardig" zeg ik. "Ik ben ook niet aardig" reageer die gelijk.

Milo trekt zijn boxers uit en gaat tegenover me zitten. "Ik hoop dat je weet hoe je moet pijpen want dat ga jij nu doen" zegt die. Ik schrik er een beetje van en twijfel "ik denk dat ik die niet w-" voordat ik me zin afmaak duwt die mijn hoofd neer beneden en pakt mijn haar vast "mond open nu!" Ik doe maar wat hij zegt dus maak mijn mond open.

Gelijk gaat zijn lengte me mond in en tilt hij mijn hoofd op en neer. Na een tijdje komt Milo bijna klaar en haalt hij zijn lengte uit mijn mond "slikken sletje" zegt ie en doe ik maar, ondertussen staat hij op en haalt een condoom uit zijn bureaula

Als hij voor me staat trekt die mijn string uit en gooit hem naar de andere kant van de kamer. Milo doet de condoom om zijn erectie heen en geeft me een duw zodat ik op het bed lig, gelijk komt die boven me hangen en duwt zijn lengte rustig in me zodat ik kan wennen aan zijn lengte

Wanneer ik hem een knikje geef begint die gelijk, we houden ons ook zeker niet stil, hij heeft een heel snel tempo, ik kijk hem aan en hij zoent me, dan voel ik zijn tong een opening in mijn mond zoeken dus help ik hem en open mijn mond een beetje.

Ik kreun in zijn mond waardoor hij  klaarkomt, hij haalt zichzelf uit me en gaat naast me liggen. Gelijk gaat er een telefoon af en Milo springt op en pakt zijn telefoon "oooh heyy wat is er?" Hoor ik Milo zeggen ik kijk hem aan maar hoor niks en weet ook niet wie de persoon aan de telefoon is "ja sorry voelde me even niet goed kom er gelijk aan" hij legt zijn telefoon weer weg
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️ (einde)
Hij trekt me aan mijn arm omhoog "hup hup! opschieten aankleden en wegwezen"  wow ik heb net... dit... allemaal met hem gedaan en dan dit maar ik luister naar wat hij zegt en kleed me snel aan, we lopen dan gelijk samen naar beneden en lopen naar buiten. Milo loopt gelijk weg zonder iets te zeggen alsof ik een fucking persoon ben die hij nog nooit heeft gezien

"IK HAAT JE!" roep ik nog maar geen reactie.....

Weer een nieuw deel!! Wat is Milo toch ook een snoeperd hahahah
Hoop dat jullie van dit deel hebben genoten, als jullie het leuk vonden laat het weten! Doeii xxx mij (elize)

Koen HaAl DaT wEg!!... ~BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu