Als Koen klaar met eten is gaan we samen naar zijn kamer, we doen de deur wel op slot omdat ik eigenlijk weg hoor te zijn en dat er anders iets gebeurd ofzo.
De jongens hebben morgen opnames en daarna gaat Milo eindelijk naar huis en ben ik dus eindelijk 100% veilig. Ik voel me bij Koen al 100% veilig maar toch is het fijner als Milo niet thuis is.Koen en ik hebben de hele avond eigenlijk alleen maar op onze telefoon gezeten en geknuffeld gewoon lekker dichtbij Koen want voelt veilig. Eigenlijk ben ik heel bang dat Milo iets gaat doen omdat ik natuurlijk nog niet weg ben wat wel moest van Milo. Ondertussen is het al 1 uur s'nachts ik heb Koen wakker gehouden omdat ik echt heel bang ben "het is al 1 uur geweest ik weet zeker dat Milo nu wel slaapt en er kan niks gebeuren want de deur zit op slot en als hij er doorheen gaat hoor ik het wel je bent veilig Julia echt waar zullen we nu gaan slapen?" Koen is echt super moe en wil dus slapen. Koen heeft wel een punt, de deur zit dicht dus komt wel goed. "Ja oké dat klopt de deur zit op slot het komt wel goed ja laten we slapen" zeg ik. Ik geef Koen nog een kusje op z'n wang en dan vallen we samen inslaap.
De volgende ochtend word ik wakker zonder Koen naast me en met de deur een klein stukje open. Op het nachtkastje lag een papiertje "Hey lieverdje we hebben opnames dus daarom ben ik er niet, hoop dat je beetje lekker geslapen hebt. Geen zorgen Milo is niet thuis wij ook niet alleen Lieke en Jessy dus veel plezier met hun we zijn ongeveer 3 uur terug tot dan julia❤️"
Wat is Koen ook echt een lieverd. Ik pak wat schone kleren uit mijn tas en ga douche in de badkamer van Koen. ⚠️SH⚠️ in de badkamer van Koen zie ik zo'n "20 pack scheermesje vervanging" of zoiets net wanneer ik er 1 pak en een paar sneetjes maak klopt er iemand op de deur. "Heyy Julia ben jij dat? Hoezo zit de deur op slot" kut het is Jessy. Ik leg snel het mesje weg⚠️ (einde van sh) sla en handdoek om me heen en open de deur wel steek ik alleen mijn hoofd uit zodat je niks ziet "wou net douche maar wat is er Jessy?" "Ohnee wou vragen of je zo spelletje kwam doen maar ga maar eerst douche" ik doe de deur weer dicht en zet dan gelijk de douche aan en stap eronder.
Waarom ik mezelf pijn deed weet ik eigenlijk niet zo goed, Sinds het Milo gedoe voel ik me zo raar ik bedoel van ik hou echt heel veel van Koen maar Milo maakt me echt verschrikkelijk bang en dan ben ik toch liever niet hier in dit huis hoe graag ik ook met Koen en de rest wil zijn. Ook al is Milo niet in het huis vind ik het nog steeds maar niks hier zo in m'n eentje. Onder de douche heb ik Koen zijn haar shampoo gebruikt want had zelf niks mee maar nu ruik ik wel lekker naar Koen.
Als ik helemaal klaar ben en ook omgekleed ben ga ik naar beneden "HEYYY spelletjes tijddddd en natuurlijk roddel tijd" roep ik. De meiden lachen en we beginnen met het spel "mens erg je niet" de hele tijd zitten we geconcentreerd te spelen tot Jessy zegt "ik vind Rob echt heel leuk en we hebben al een keer gezoend" wacht Watt! Zei ze dat nou echt? Jessy en Rob wat schattig ja maar dit moet Gwn iets worden het moet.
Lieke, Jessy en ik hebben een heel plan gemaakt, Lieke en ik gaan tegen Rob zeggen dat als hij Jessy als Valentijn vraagt dat ze sowieso ja zegt en dat ze dan op date moeten gaan en sushi moeten eten of pizza omdat Jessy daar zoveel van houd. De tijd vliegt heel snel voorbij dat we na heel lang denken over hoe we het gaan doen dat de voordeur open gaat en daar zijn ze dan me 3 boys besties en me favoriete van allemaal "heyyy koentjeee" zeg ik wanneer die naar me toe komt lopen en hij me een knuffel geeft. "Hey Julia hoe was het hier?" Ik lach en zeg "veelste leuk en vooral grappig maar hoe was t bij jullie dan?" Zijn gezichtsuitdrukking veranderd gelijk Naar bozer of verdrietiger ik kan het niet zo goed aflezen eigenlijk.
"Milo deed moeilijk en zei allemaal dingen over jou verkrachten enzo omdat hij weet waar je woont maar lieverd geen zorgen ik blijf bij je oké!" Ik kijk koen geschrokken aan en zeg niks meer. "Het spijt me Julia maar ik zal goed voor je zorgen hier en ik zorg dat als Milo hier wel komt dat we bij jou kunnen slapen" zegt Koen en lacht lief
"Isgoed Koentje heel lief van je maar wat wil je doen?" Koen kijkt opeens heel vrolijk. Hij pakt 2 biertjes en geeft 1 aan mij "laten we of film kijken of voetbal is leuk toch?" Ik knik ja en we lopen samen naar zijn kamer. Ik ga naast hem op bed liggen en hij komt gelijk lekker dichtbij liggen. "Je ruikt lekker vandaag zeg jeetje" zegt Koen lachend. "Jaaa ik heb jou shampoo gebruikt Nu ruik ik super lekker"
"ja dat klopt zeker Julia, je ruikt naar mij dus dan ruik je ook geweldig!"Eindeeee van dit deel wat leuk weer ditttt he! Maar heb ik eigg niet te zeggen dus ja. Hoop dat jullie het boek nog leuk vinden! Als je hem leuk vind laat dan even een sterretje (stem dus) achter word namelijk heeeel erg gewaardeerd❤️❤️
JE LEEST
Koen HaAl DaT wEg!!... ~Bankzitters
Fanfictieeen night one stand met Milo? Verschikkelijk. Je ontmoet een jongen die vrienden blijkt te zijn met Milo, Milo wil dat je van hem afblijft. Maar wat gebeurd er als je dat niet doet?