6. Chillen bij cdh

265 10 2
                                    

Zoals als jullie weten heeft Jessy natuurlijk Rob gevoegd en dat is alweer een week geleden de meiden zijn nu ook gewoon alle 2 weer thuis, er is niet heel veel gebeurd deze week alleen dat Lola ruzie heeft met mij omdat ze bezopen om 4 uur snachts aan m'n deur stond met een jongen die stonden te bekken en ze dacht even te doen alsof ze hier woonde dus ik heb ze Gwn voor m'n deur laten staan maar Lola heeft de volgende dag me op alles geblokt en uit alle groepen gegooid maar joh mij breekt het niet is juist een opluchting, eindelijk van haar af.

Tussen Jessy en Rob gaat het zeer goed ze snappen super veel, ik hoop zo dat hun 2 wat worden ze zijn beide klein en raar. Tussen mij en Koen gaat het ook goed hij is 2x nog langs geweest toen ik aan het werk was en we snappen gewoon echt zoveel serieus continu snappen wij met elkaar. Ik mag binnenkort langskomen bij hun dus dan kan ik iedereen weer zien en ik mag Jessy meenemen voor plezier denkt Koen maar natuurlijk gewoon voor Rob maar dst ik morgen pas.

Vandaag ga ik naar Jessy toe en blijf ik slapen wat echt super gezellig word. Ik loop maar m'n slaapkamer ne pak m'n tas in met gewoon de spullen die je altijd meeneemt:borstel, kleding,make-up, favo snoepjes (tappsys als je niet kent zoek maar op is echt geweldig) oplader, bikini, pyjama, ,menstruatie spullen voor de zekerheid en dat is het dan ook wel weer. Ookal is het niet eens het beste weer weet ik bijna zeker dat wel zeker wel weer zwemmen gaan, als het niet bij Jessy is dan wel Koen en de rest. Ik ken iedereen van de bankzitters maar die ene die er toen niet bij was ga ik morgen leren kennen is natuurlijk heel leuk maar heb meer zin om Koen te zien, ben ook super benieuwd met hoe het zou gaan tussen Jessy en Rob beide zijn ze echt wel super lief dus komt vast wel goed.

Is ik alles klaar heb en alles opslot rij ik naar Jessy toe met natuurlijk mijn favoriete muziek zoals: simp van Stefan Sean en Bram, ramperen van Ali B, Yes-r en partysquad, skinny love van Birdy.
Allemaal verschillende liedjes dus na 10 minuutjes ben ik er alweer dus heel veel muziek was t niet maar was wel even leuk, ik loop snel naar boven en klop heel snel op de deur "Jessyyyyy openndoennnn it's me...marioooo" zeg ik, maar Jessy riep dat ik dan weg moest want die "kende" ze "eeeeechttt" niet " hahaha nee grapje it's me juliaaaaaa" ik zeg dat en de deur gaat gelijk open en ik krijg een knuffel van Jessy "heyy Juul heb jou gemist"  "ik heb jou ook gemist jessssss"

Als ik echt binnen ben en me jas heb opgehangen ga ik op de bank zitten en zie ik 2 heerlijke tosti's  dus ik zeg enthousiast "beide 1" natuurlijk had ik al verwacht dat ze ja zei maar toch even netjes vragen "jaaaa waarom denk je anders dat ze er staan? Als kamerplant?" Ik lach en neem een hap van m'n tosti. Jessy doet er altijd extra kaas op en dat is dus echt zo Fucking goddelijk, Jessy zet "ginny en Georgia" aan op tv want die waren we nog aan het kijken dus dat hebben we de hele middag gedaan. In de avond hebben we een pizza besteld met alweer extra kaas want alles is beter met extra kaas vooral als het gesmolten is onthoud dat eventjes (echt kaas feitjes van mij)

We hebben eigenlijk alleen maar Netflix gekeken en wat gedronken. Als ik mijn biertje op heb gaan we beide naar bed toe want morgen gaan we vroeg naar de jongens toe. Jessy en ik maken nog even een mooie foto samen in onze pyjama. Ik stuur die foto naar Koen met de tekst "Slaaplekker koentjuhh" en Jessy deed hetzelfde maar dan naar Rob, in bed kletsen we nog even over hoe het snappen met Jessy en Rob gaat. Jessy zit te vertellen hoe ze al 2x gebeld hadden aaahhhhh wat cuteeeee!!! Maar goed we waren beide wel echt moe dus gingen echt slapen
.................
Volgende dag
..................

Ik word wakker door Jessy die uit bed stapt ik kijk even op m'n telefoon en het is 7 over 11 dus ga ik er ook maar uit zodat we optijd naar de jongens kunnen. Ik trek een normale spijkerbroek en een zwarte gebreide trui aan, uit mijn tas pak ik mijn make-up en maak me klaar in de badkamer van Jessy. Ik doe niet uitgebreid maar gewoon wat concealer,mascara,oogpotlood en lipgloss dat is het want dat ziet er ook leuk uit en hoef er geen uur voor in de badkamer te staan. Voor Jessy en mij maak ik een smoothie en een broodje hagelslag lekker makkelijk en ook gewoon lekker. Samen eten we het op de bank op we kletsen ondertussen ook beetje over vanmiddag Jessy vind het eigenlijk best wel spannend maar dat snap ik wel.

Ik pak mijn tas met spulletjes en die van Jessy en leg hem in mijn auto. Wanneer Jessy zich aangekleed en opgemaakt heeft gaan we met mijn auto naar de jongens toeeee. In de auto luisteren we naar onze "jusly" playlist. Een random playlist met leuke liedjes die we samen hebben gemaakt daarom ook de naam jusly (Jessy en Julia) na een halfuurtje rijden we de oprit op en parkeer ik m'n auto, Jessy en ik pakken onze eigen tas en lopen naar de deur toe en bellen aan. "Heyyyyyy daggoeee en jij bent Jessy toch?" Zegt Koen met een grote glimlach. "Jaa ik ben Jessy ik heb gehoord dat jij koen bent" hij knikt ja en laat ons binnen "jullie mogen je jas daar ophangen en je tas mag je hier ook wel ergens neerzetten" zegt Koen

We lopen de woonkamer in Jessy en ik zeggen beide hallo en geven iedereen een knuffel en gaan dan zelf ook zitten "maar Koenn waar is jullie 5de dan ik dacht dat die er vandaag bij zou zijn" vroeg ik want ik ken ze allemaal behalve 1tje "ja jullie waren vroeg dus die komt nog volgens mij komt hij rond half 2"

Als het iets na half 2 is komt er auto de oprit oprijden maar als die uitstapt herken ik hem gelijk... nee niet hij
"Heyyy miloo is er" roept Koen en rent als een debiel naar de gang om hem te laten schrikken. Niemand weet wat er tussen mij en milo gebeurd is die avond omdat ik het niemand durfde te vertellen want ik ben bang dat ze dan zeggen van "je had hem van je af kunnen Duwen als het nodig was" ik hoor iemand gillen en Koen helemaal stuk gaan "Je bent echt zo makkelijk om te laten schikken sukkel ahhahaha" lacht Koen

Als hij uitgelachen is gaat de deur open en staat hij daar..... milo

Nieuw deeltje en daar hebben we de kale dan dat is wat minder leuk hoe gaat dit verder tussen Julia en Milo? Dat lees je volgende deel dus stem zeker op dit deel en lees de volgendeee
Xx elizeee

Koen HaAl DaT wEg!!... ~BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu