Het is de ochtend na het feestje van Raoul, eerste wat Koen en ik doen is douche, want Koen stinkt naar bier. En waarom ik ga douche? Tja douche is leuker met z'n tweetjes. Koen zegt uit het niets "kom ochtend seks dan kan ik even ergens anders op focussen dan mijn kater" ik de uitdager die ik ben zeg gelijk "bluf" misschien had ik dat nou net niet moeten zeggen want ik word gelijk tegen de muur aan gedrukt en we beginnen gelijk met bekken. Hij komt tegen me aanstaan en begint m'n nek te zoenen en laat daar plekken achter. Hij stopt 2 vingers in me en begint mee bewegen, ik leg me hand om zijn lul heen en begin ook met bewegen. Na een tijdje duw ik zijn hand weg en ga op mijn knieën zitten. Ik geef kusje om z'n lul heen en af en toe een likje.
Hij probeert meerdere keren z'n Dick in m'n mond te drukken maar daar werk ik niet aan mee en ga gewoon verder met z'n eikel likjes geven. "Schatje alsjeblieft m'n pik begint pijn te doen zo stijf ben ik" natuurlijk boeit dat me niet en ga ik door met likjes geven. Hij kreunt zachtjes en zegt kreunend "Julia alsjeblieft" wat is deze jongen toch een geile jongen, en hij lijkt zo ontschuldig. Ik stop z'n pik helemaal in m'n bek en ga rustig heen en weer terwijl ik aan z'n je weet wel zuig. Na een tijdje laat Koen nog een luide kreun en daarna voel ik zijn warme sperma mijn mond in komen. "Slikken slet" zegt hij en pakt me bij m'n keel vast. Ik slik en doe me mond open. "Braaf meisje"
Voel ik me een hond als hij zegt braaf meisje? Ja. Maar is hoe hij het zegt geil? Oh ja zeker.
Koen duwt me op de grond en gaat er zelf ook bij zitten. Hij begint m'n nek te zoenen en gaat zo steeds verder naar beneden tot ie bij m'n kut is. Hij stopt zijn vingers weer in me en likt mijn Clit tegelijkertijd. Zo gaat hij door tot ik klaar kom. "Je bent eigenlijk echt een slet wist je dat? Zegt hij ik knik ja en sta weer op. Voor de rest hebben we nog gewoon normaal gedouched en zijn daarna omgaan kleden en eten enzovoort. Nu zitten we in de auto naar het bankzitters kantoor. Ze gaan voor een video bowlen en de meiden mochten ook mee!
Als we bij de bowlingbaan zijn beginnen ze met filmen. Ik ben heel slecht in bowlen dus heb daarom ziek hard verloren. Wel hebben Milo en ik het weer heel gezellig gehad, met de rest ook wel maar Milo het meeste eigenlijk. Laatst hadden Koen en ik het over hoezo Milo me ineens weer mag maar daar hebben we nogsteeds geen conclusie voor. Na het bowlen zijn we nog uiteten gegaan, maar dat hoorde niet meer bij de video. Als iedereen weer naar huis gaat ga ik plaats van met Koen mee ga ik met Jessy mee. Koen en Rob mochten meedoen aan een vlaggen online game maar dan in het echt voor het YouTube kanaal van Stefan de vries dacht ik. Dus Jessy en ik zijn na heel lang weer afspreken.
Jessy en ik hebben het vooral over ons seks leven. Jessy en Rob hebben het blijkbaar heel vaak gezellig. Ik vertel Jessy dat Koen en ik amper echt seks hebben alleen wel is voelen en ja proeven. Jessy zegt dat als ik echt seks wil hebben dat ik moet zorgen dat wanneer die op het punt staat klaar te komen dan te stoppen en dan z'n piemel langs m'n kut te laten glijden. Dan zal het wel gebeuren omdat ie de kans heeft. Dat moet natuurlijk wel binnenkort uitgeprobeerd worden.
Het werd heel laat de jongens waren alweer zuipen dus blijven Koen en ik hier slapen bij Jessy en Rob thuis in de logeerkamer. Maar eerst moesten we ze ophalen want ze mochten niet meer rijden. Koen is alweer dronken. Rob ook trouwens.
Koen en Rob zijn met de auto van Koen daar gekomen dus pakken Jessy en ik de auto van Rob. Als we daar zijn ga ik in de auto van Koen rijden met Koen voorin, en Jessy weer gewoon de auto van Rob met hem ernaast. Eerste wat we doen als we thuis zijn is de jongens op bed leggen. Jessy was heel lief geweest en had kleren voor mij en Koen klaar gelegd zodat we niet in onze normale kleren hoefde te slapen. Als ik Slaaplekker heb gezegd tegen Jessy ga ik ook omkleden en naast Koen in bed liggen. Hij komt dichterbij en legt zijn handen op mijn tieten, en probeert mijn shirt uit te trekken. "Koen doe normaal we zijn op een logeerkamer met hun letterlijk de kamer boven ons" hij trekt alsnog mijn shirt uit en knijpt in mn tieten "Julia het boeit me niets, Rob zei dat Jessy een lekker wijf was die hij vanavond wel weer zou nemen. Maar jij bent veel lekkerder en ik heb jou voor mij dus dan ga ik ik gebruik van je maken" terwijl hij dat zegt trekt hij mijn broekje naar beneden met mijn slipje er ook gelijk bij.
Ik trek zijn shirt omhoog en geef hem kusjes op zijn borst. Ik zit bij Koen opschoot een zijn rustig aan het bekken. Heb alleen geen kleren meer aan en Koen alleen nog maar een broek. Ik voel zijn penis stijf worden onder m'n kont. "Koen er is maar 1 ding wat ik vanavond wil. Jou lange pik in m'n kut voelen" hij duwt me van zich af en trekt gelijk zijn broek uit en onderbroek, en gaat met z'n stijve pik langs m'n kut. Nu is het zijn momentje om me terug te pakken van dat eikel likken van vanochtend, niet dat ik wil dat ie me terug pakt. Enige wat ik wil is hem hier nu in mij.
Volgende deel word spannend!
En dit allemaal al bij Jessy en Rob thuis, oh god, als dat maar goed gaat.
Lees verder om daar achter te komen💋
JE LEEST
Koen HaAl DaT wEg!!... ~Bankzitters
Fanficeen night one stand met Milo? Verschikkelijk. Je ontmoet een jongen die vrienden blijkt te zijn met Milo, Milo wil dat je van hem afblijft. Maar wat gebeurd er als je dat niet doet?