13 goedmaak seks?

221 7 11
                                    

Het is ochtend en ik zie Koen naast me liggen. "Goeiemorgen juulie" "goeiemorgen Koen" zeg ik en ga met mij rug naar hem toe liggen. Hij komt tegen me aan liggen "is er iets meissie je doet heel anders?" Moet ik het vertellen wat ik denk of niet? Ik weet het niet misschien is het wel niks. "Julia hallo?" "Oh ja sorry uhm nou misschien beetje maar dat boeit niet" Koen komt overeind en gaat zitten. "Wat is er gebeurd Julia? Was het iets met Milo weer?" Ik ga ook overeind zitten en kijk hem aan. "Nee jij. Ik wou geen seks en enige wat je te zeggen had was, was te proberen. Dat was echt heel kut." 

"Julia nee zo bedoelde ik het niet je bent echt een schatje maar je wou niet wat ik helemaal begrijp en respecteer maar ik had er wel zin in eigenlijk dus ik dacht was misschien te proberen. Maar het is niet dat ik niet van jou hou want dat doe ik wel" 

Gelijk krijg ik weer allemaal vlinders in m'n buik dit maakt alles weer beter. "Oke zo had ik het nog niet gezien" hij lacht en geeft me een knuffel. "Dus je bent niet meer boos op me Juul?" "Nee zeker niet, ik was Gwn bang om je kwijt te raken." Koen en ik knuffelde nog even en gingen daarna omkleden en naar beneden. Ik maakt een broodje Hagelslag voor ons beide en aten die op terwijl we tv keken, er was nog niemand beneden  terwijl ik wel had verwacht dat er mensen zouden zijn want het is half 12. 

Heel sloompies komen steeds meer mensen beneden, en uiteindelijk kwam de laatste om kart voor 1 naar beneden namelijk Rob. "Hey luilak goeiemorgen" roept Jessy. "Houd je bek joh, laat me gewoon lekker uitslapen" we hebben met z'n alle besloten om vandaag naaaaaaarrr.... Het strand te gaan. En voor morgen hebben we geplanned om te gaan shoppen, deze dagen kunnen niet beter worden. Ik loop met Koen naar boven om onze zwemkleding aan te trekken. Ik kleed om in de badkamer en Koen gewoon in de slaapkamer, terwijl ik aan het omkleden ben komt Koen binnen. "Kut sorry dacht dat je al klaar was" en hij doet gelijk zijn ogen dicht maar wel met een klein spiek openingetje. "Kan je het zien" hij lacht en zegt "zelfde als vorige x met kleren uit nog beter" 

⚠️ER KOMEN HIER 18+ DINGEN IN VOOR DUS LEES DIT ALLEEN ALS JE DAAR KLAAR VOOR BENT⚠️

"Ik heb al bijna alles uit is dit niet goed genoeg heb alleen m'n bikini broekje nog aan" hij bijt op zijn lip terwijl hij mijn tieten bewonderd. "Dat broekje mag ook wel uit" zegt hij terwijl die de badkamer deur dicht en opslot doet. Hij loopt naar me toe en bekt me meteen. "Ik weet dat je helemaal niet wou maar alsjeblieft Julia ik wil jou, nu meteen" ik ga op m'n knieën zitten trek zijn zwembroek naar beneden. "Nee Koen heb geen seks met vrienden maar omdat ik wel van je hou kan ik dit voor je doen." Zeg ik en begin zijn lul te zuigen. Hij begint steeds harder te kreunen, mijn God, een man die kreunt is zo facking geil. Vooral als die man Koen is.

Koen pakt m'n haar vast en beweegt zo mijn hoofd van voor naar achter, in 1 keer duwt hij zijn lul diep in mijn keel waardoor ik begin te kokhalzen. Hij trekt mn hoofd weer iets terug, kreunt, en laat het los. "Slikken schoonheid, slikken" ik luister naar wat hij zegt en slik. "Je bent zo Fucking lekker" ik bijt op m'n lip en kijk hem aan. Hij pakt me bij m'n heupen, doet m'n broekje omlaag, en begint me te beffen. O-M-G zijn warme tong die langs mijn clitoris gaat, ik heb hier oprecht geen worden voor dit is allemaal te lekker. Het enige waar ik aan kan denken is Koen, dat hij dit doet. En toch ook wel aan Milo. Milo heeft gezegd dat ik niet met hem mocht neuken maar dit is niet neuken toch? Mag dit dan wel?

Zijn tong blijft bij mijn clitoris, en hij steekt langzaam 2 vingers in mn kut, en gaat heen en weer. Koen weet echt precies waar mijn G-spot zit (als je niet weet wat dat is moet je dat maar opzoeken of aan je moeder vragen. Of je hoort dit gewoon helemaal niet te lezen eigenlijk)  

Hij blijft zo doorgaan tot ik steeds luider begin te kreunen, wanneer ik bijna klaarkom drukt hij zachtjes op de onderkant van m'n buik waardoor ik een harde kreun laat en kom klaar. Koen haalt z'n vingers uit m'n kut en likt ze af. "Je bent echt het geilste wat ik ooit heb meegemaakt Koen" hij lacht en trekt zijn broek weer aan. Hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd en helpt mij met mijn zwemtopje aan te trekken. Mijn zwembroekje lukt zelf wel. Ik doe er ook gewoon een broek rokje overheen (broek rokje van de zara hoop dat je snapt wat ik bedoel).

⚠️EINDE. VANAF HIER KAN JE VERDER LEZEN ZONDER DAT ER 18+ VOORKOMT⚠️ (ookal weet ik dat jullie viezerds alsnog gewoon dat deel gelezen hebben)

 "Zou Milo niet boos op ons worden als hij hiervan weet?" "Julia haal Milo is uit je hoofd. Je bent veilig bij mij, en wij mogen doen wat we willen hij heeft hier niks mee te maken, en hoeft dit ook niet te weten he" Oke daar heeft Koen misschien wel gelijk in. misschien denk ik te vaak aan Milo, niet dat ik hem leuk vind!, juist het tegenovergestelde daarvan. Maar ik ben gewoon bang voor wat hij gaat doen. Ik bedoel ik had wel een blauwe enkel door hem. Over mijn enkel gesproken het ging als snel veel beter ben er niet voor naar de dokter geweest, maar heb wel een tijdje met ondersteuning moet lopen want kon er amper op lopen.

Ondertussen zijn Koen en ik beneden bij de rest gaan zitten wachtend tot Lieke, Raoul en Milo terug zijn zodat we naar het strand kunnen. Als ze terug zijn leggen ze de tassen op tafel. "Iemand van jullie stopt het maar in de koelkast en kasten enzo want wij hebben het al gehaald" zegt Milo bot. Ik sta op en begin alles een plekje te geven. Ik kijk naast me en zie Jessy die me heel lief daarbij helpt. Jessy en ik hebben ondertussen een heel gesprek en verteld me dat..


Is dit een spannende cliffhanger? Dat weet ik niet. Maar er is tenminste wel 1.

(Btw let niet op m'n punten en komma's gebruik want daar ben ik niet zo goed in dus ik doe me best ze toch te gebruiken en ze op de goeie manier te gebruiken dus let daar maar niet op)

En mijn toetsweek is vanaf vandaag begonnen tot vrijdag dus vrijdag ga ik pas een nieuw deel schrijven dus heb dit deel zo lang mogelijk gemaakt even snel plaats van geleerd maar boeie dus hoop dat je ervan genoot

Xx mij❤️


Koen HaAl DaT wEg!!... ~BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu