5. Die leuke jongen en de rest

278 5 7
                                    

Koen komt terug naar de kassa gelopen en vraagt om 3 koffies en 1 thee, Koen blijft staan wanneer ik de eerste koffie aan het maken ben. "Je weet dat je mag gaan zitten hé ik kom het brengen hoor als een daggoe" hij kijkt me heel dom aan en gaat daarna helemaal stuk.

Als ik alles klaar heb leg ik er stiekem nog 4 koekjes bij en geef het dienblad aan Koen. "Was jij niet de daggoe?" Zegt ie "ja was ik inderdaad dat zeg je goed maar je bleef zelf staan sukkel" hij kijkt nep boos een loopt dan naar zijn tafel toe. Na een tijdje is iedereen weg nou behalve koen en zijn vrienden het is eigenlijk ook al sluitingstijd maar het is super gezellig, ik ben zelf ook bij hun aan tafel gaan zitten en het hun gepraat ik weet nu dat:
Die kleine bruin-harige jongen Robbie heet maar je mag hem Rob noemen hij 24 jaar en komt uit Eindhoven.
Dat de lange blonde Matthyas heet maar iedereen noemt hem gewoon Matthy hij is 27 jaar en komt uit ameide.
Dat de lange zwart-harige jongen met een baard raoul heet en hij de oudste van de groep is namelijk 28.
Ze hebben ook verteld dat er 1 jongen niet mee was omdat hij niet met hun samenwoont maar alleen omdat hij studeert en het anders zo ver rijden is. OHJA bijna vergeten te zeggen ze wonen dus samen! Ook zijn ze blijkbaar een bekende YouTube groep genaamd de "bankzitters" domste naam ooit maar als dat hun blij maakt lekker laten gaan. Ze hebben zelf ook kanalen maar daar zijn de meeste niet heel actief. Ze hebben me ook het hele verhaal uitgelegd van hoe ze elkaar ontmoet hebben en hoe het YouTube kanaal begon. Ik kwam erachter dat ze eerst met 7 waren maar Mark en Matthijs zo heten ze waren gestopt.

Na een tijdje is het echt al een uur na sluitingstijd en besluiten de jongens te gaan maar voordat ze weg gaan maak ik nog even een hele lelijke selfie met Koen en Robbie, die sla ik natuurlijk op en stuur ik naar Koen en Jessy ;) Jessy mag wel weten met wie ik hier heb gezeten hoor gaat ze vast leuk vinden dat ik nu heel veel weet over hem en de rest, als ik alles opgeruimd en schoongemaakt heb doe ik alles opslot en ga ik naar huis toe waar Carlijn en Jessy op mij wachten. Jessy had de foto al gezien en had heel enthousiast gereageerd met ook echt veeeeeelste veel vragen maar ik had gestuurd dat was thuis gingen kletsen ookal ben ik echt kapot.

Als ik thuis aankom snap ik eerst Koen met natuurlijk de meest sexy snap ever (kuch kuch) en zeg ik dat ik veilig thuis ben aangekomen want daar had hij om gevraagd, wat een schatje is hij toch ook... wacht vind ik hem nu al leuk? Nee dat kan niet. Tenminste?? Zoveel vragen in mijn hoofd maar goed ik schut het weg en ga naar de woonkamer toe "heyyyyy schattiesss" roep ik, Jessy rent naar me toe "OMGGG HOE WAS HET!? SUPER LEUK ZEKER IK HAD DR ZO GRAAG BIJ WILLEN ZIJN DAT IS NIET NORMAAL IK DENK DAT IK GEWOON BIJ JOU KOM WERKEN WAT VIND JE VAN DAT IDEE??" ik ga helemaal stuk terwijl ze dit zegt en plof daarna op de bank "oké oké ik ga het hele verhaal vertellen, ik was gewoon koffie naar een tafel aan het brengen tot iemand voor me opeens stil stond en ik tegen die persoon aan knalde en gloeiend hete koffie over me heen kreeg, dus ik rennen naar de wc en hij achtervolgde me hij had heel lief gevraagd of alles goed ging en had daarna ook nog geholpen met opruimen van het kapotte kopje en de koffie zelf gedweild en daarna gewoon gekletst" Jessy luisterde aandachtig terwijl Carlijn eigenlijk hele tijd moet lachen om Jessy ik heel stiekem ook wel maar goed weetje het is juist heel schattig onze kleine Jessy vind iemand leukkkkk.

Na letterlijk het hele verhaal verteld te hebben gaan Carlijn en ik slapen, Jessy wil nog meer horen maar heb al verteld dat ik alles heb verteld wat daar gebeurd en gezegd is. We gaan lekker met z'n 3en in bed liggen met onze pyjama's wel warm en gezellig zo lekker bijna letterlijk tegen elkaar aan liggen. We kletsen nog een klein beetje en zitten nog even op onze telefoon maar gaan dan echt slapen, ik stuur Koen nog even snel "slaaplekkerrr ginger daggoe💋" en ga dan echt slapen.

De volgende ochtend word ik wakker door harde bliksem en regen ik zie dat Jessy en Carlijn al uit bed zijn maar is ook al weer 13:07 dus ik stap uit bed en kleed me snel om en loop naar de woonkamer " goeiemor- uhm middag wat een onweer zeg" Carlijn kijkt me aan "inderdaad MIDDAG. M-I-D-D-A-G en onweer huh wat waar ik hoor niks hoor" zegt ze heel boos. Ik kijk haar heel verbaasd aan. "HAHAHA grapjeeee ben helemaal niet boos hoor schattie goeiemiddag lekker geslapen" ik lach knikkend ja en ga naast Jessy en Carlijn op de bank zitten

Ik zie dat ik een snap van Koentjuhhhh heb "goeiemorgen❤️ lekker geslapen?" Het bericht is al van 5 uur geleden poehhh ja dat is inderdaad in de ochtend heel vroeg zelfs die had vast opnames. Ik stuur een foto terug en zet erbij "hahaha ondertussen moet ik goeieMIDDAG zeggen maar ik heb lekker geslapen jij dan?" Heel stiekem vind ik mezelf echt Veelste grappig maar dat mag ook wel wat dat ben ik heel stiekem ook. Jessy en Carlijn keken een film voordat ik kwam dus heb het hele begin gemist maar kijk toch wel beetje mee maar ondertussen snap ik ook met Koen hij zei dat ze voor opnames hele dag eten door iemand anders laten bepalen dus dat ie wel tijd heeft om te snappen met mij en dat ie anders tijd vrij maakt aahhhh hoe cute is hij ook maar ik ben niet de enige die dat vind "heeft juul nou gewoon een vriendjeeee oooooohhhhhhhhh" ach hou toch op was t maar zo..... ga lekker eerst jou lekkere geweldige super coole robje fixen dan

Gelijk moesten we lachen "geef Rob z'n snap dan anders gaat dat niet zo makkelijk" zegt Jessy, ja maar nou daagt ze uit. Ik heb Rob z'n snap helemaal niet maar gelukkig had Koen gisteravond op ze verhaal een foto met ons allemaal gezet en ons getagd dus laat ik die aan Jessy zien en voegt ze Rob.............

Jaaaa hoor eindelijk een deeltje na veeeeeelste lang, eigenlijk had ik helemaal geen zin meer maar ik las die 3 commens onder het vorige deel van mensen die om meer vroegen en dat vind ik zo leuk om te horen! Gewoon heel fijn dat jullie het een leuk boek vinden! Dus ja speciaal voor hun wel een beetje hahaha nou geniet ervan en ik doe me best om meer te maken

Xx elize❤️💋

Koen HaAl DaT wEg!!... ~BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu