14: 2 nieuwe relaties?

160 5 2
                                    

Jessy en ik hebben ondertussen een heel gesprek en ze verteld me dat...

"Ik heb met Robbie" wacht wat, ik moet dit even verwerken. Zei ze nou dat ze eindelijk met Robbie heeft. "OMGG JE HE-"  voordat ik mijn zin af kon maken zegt ze gelijk: "ssssshh Julia houd je bek, dit is een geheim. jij hoorde dit eigenlijk ook nog niet te weten" geheimen kan ik goed bewaren maar dit is groot nieuws en Koen en ik hadden iets heel romantisch gepland voor Jessy en Rob. Namelijk een heel duur maar luxe restaurant op Koen zijn kosten, omdat Robbie tegen Koen had gezegd dat ie Jessy leuk vond. En ik natuurlijk wist dat Jessy echt smoorverliefd op Robbie was. Maar he dan niet kunnen Koen en ik misschien wel gaan.

"Maar wanneer ben je van plan iedereen over jullie 2 te vertellen dan Jes?" "Heel eerlijk heb geen idee daar hebben Rob en ik het nog niet over gehad" kijk hun keuze natuurlijk wanneee ze dat vertellen maar ik moet het Koen wel vertellen, want heel stiekem wou ik wel met Koen op date naar een restaurant of strand tentje. 

Als Jessy en ik helemaal klaar zijn met alles een plekje geven gaan we terug naar de rest in de woonkamer. "We zijn klaar gaan jullie mee?" Vraag ik dan maar gelijk want we gaaaaaan zwemmeeeen op het strand, dat is toch echt het beste wat er is. "JAAAAAAAAA KOMMMMM WEE GAAAAAAAAAAAAAN!" Nou blijkbaar heeft Matthy hier ook heel veel zin in dus. Ik heb nog heel snel een shirt gepakt van boven om nog even over m'n bikini topje te doen en toen gingen we echt naar het strand. Heel ver weg is het niet dus gaan we lekker te voet. Ik loop hand in hand met Koen en hij zit me al de hele tijd aan te kijken. "Wat is er Koen?" Hij negeert me en lacht alleen. "Ja hallo ik vraag je wat" ik kan er vrij slecht tegen als mensen mij negeren. "Je ziet er wel heeeeel leuk uit" 

Ik snapte echt niet wat hij bedoelde tot ik is goed keek. Ik heb Koen zijn favoriete shirt aangetrokken. "Oh sorry ik zal hem als we terug gaan wel wassen en dan terug in je kast leggen" Koen kijkt me verbaasd aan. "Sorry? Wassen? Ik vind het juist leuk dat je mijn shirt aan hebt gekkie" ik lach en ga dichter naast Koen staan en hij legt zijn arm om mijn schouders heen. "Koennnnnnnn" "jaaaaa Juulllliaaaaaaaaaa" "Mag ik iets vragennnn?" "Ja dat mag Juliaaaaaaaa" Koen en ik zijn eigenlijk echt 2 downies "mag ik op je ruggggg" ik kijk Koen aan met puppy oogjes "alsjeblieftttttt Koennn"  hij lacht me echt kapot hard uit. "Waarom lach je nou ik ben serieus Koen" "ja sorry, ja weet niet hoelang je kan blijven zitten maar Isgoed" hij zakt wat door z'n knieën en ik spring op zijn rug. Klinkt allemaal heel soepel maar dat was niet zo, ja de 4de keer kon ik eindelijk blijven zitten. Was niet Koen zijn schuld maar ik spring gewoon niet zo hoog.

Koen heeft me de laatste 5 minuten voordat we bij het strand waren op zijn rug gehad. Milo keek me boos aan en had al paar keer met zijn hoofd boos nee geschud, maar zoals Koen als zei, ik moet Milo negeren. Kijk wat er tussen mij en Milo gebeurd is, is al gebeurd, dat is nu verleden tijd, en dat moet Milo los kunnen laten.

Als we al een tijdje gezwommen hebben vraagt Koen als we even naar de spullen kunnen en even daar op een handdoek kunnen zitten. Kijk natuurlijk zeg ik ja maar hij leek heel serieus, ik ben stiekem echt heel bang voor wat er gaat gebeuren. "Julia" "ja Koentje, wat is er?" Hij laat eerst een diepe zucht en kijkt me heel gespannen aan. "Julia, ik hou echt heel veel van jou, en dat wil ik voor altijd doen. Wil je misschien maar vriendin zijn?" O-M-G Koen vraagt me gewoon. "OMG JAAAA! Echt echt heel graag!" En ik geef hem natuurlijk gelijk een zoen. 

~weer terug in het huisje~

"Wat eten we Raoul? IK HEB HONGER!" Roept Milo. "MILO HOUD JE BEK IS JOEEE, ANDERS MAAK JE HET MAAR ZELF" roept Raoul terug. Raoul en ik zijn een Pasta aan het maken, de naam?, geen idee maar Raoul en ik maken die altijd samen. De pasta is ook nog is heel goddelijk echt waar.

Als we aan tafel zitten zit ik toevallig tegenover Milo. Milo zoekt hele tijd mijn aandacht. Hij tikt me steeds aan met z'n voet en schraapt zijn keel heel hard. Dus ik geef Milo "de blik" oftewel de "wat moet je blik" hij kijkt boos maakt met z'n handen een vorm van een kut, likt eraan, en knikt naar Koen en kijkt boos terug. Wacht wat. Hoe weet Milo dit, en hoezo doet ie nog zo kalm? De hele tijd aan tafel heeft hij me boos aangestaard, het was oprecht echt om bang van te worden. Als iedereen klaar is gaan Matthy en Carolijn afwassen. "Koen zullen we naar boven?" "Schat het is nog vroeg en ben voetbal aan het kijken met de jongens kan het later" zegt hij en draait weer terug naar de tv. "Koen, wij gaan naar boven" Koen kijkt me boos aan "ik zegt toch nee, nee is nee Julia" hij kijkt me aan en ziet de verdriet in m'n ogen maar kijkt toch weer naar de tv. "Ja dan niet Koen" zeg ik en loop naar boven en ga op bed zitten.

Na 10 minuten hoor ik eindelijk iemand op de trap lopen en richting onze kamer. Als ik de deurklink hoor zeg ik gelijk: "Jezus Koen hoe moeilijk was het om even te komen ik moet je echt wat vertellen met eten deed Mil-" "sorry wat deed ik?" Ik kijk naar de deuropening en zie Milo staan. Ik kijk bang naar hem terwijl hij de deur dicht doet en opslot. "Milo ga alsjeblieft weg, alsjeblieft" hij komt naar me toe gelopen en gaat voor me staan. "Niet voordat ik klaar met je ben, als je stil blijft kunnen we dit snel doen en NIEMAND maar echt NIEMAND hoeft dit dan te weten, dus stil. BEGREPEN!" Het enige wat ik op dit moment wil is Koen, maar die is natuurlijk weer boos op me. "Ik zei, BEGREPEN JA OF NEE?!" "Ja, begrepen M-Milo" 


Wtf gaat milo wel niet doen? Spannend

En jaaaa het is dinsdag avond en ik zou pas vrijdag plaatsen nou ik had vandaag makkelijke vakken die ik al goed wist dus plaats van geleerd heb ik dit deel geschreven. Het volgende deel komt wel echt vrijdag of zaterdag pas weer.

Xx mij❤️

(En mensen die ook toetsweek hebben momenteel, veel succes❤️)

Koen HaAl DaT wEg!!... ~BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu