După plecarea lui Andi, timp de doi ani de zile mi-am dedicat carierei mele, astfel am ajuns să fiu faimoasă nu numai în țară ci și în întreaga lume. Filmul "Drumul Oaselor" a fost un succes. Al doilea, "Trandafirul Galben" am avut onoarea să-l cunosc un secui bun că actor și bun ca și cascador:Szabi Cseh. În "Misterele Bucureștilor" n-am avut cine ce emoții.
Anul 1985 în timpul filmărilor pentru filmul"Noi, cei din linia întâi" l-am cunoscut pe George Alexandru, un târgoviștean bun la inimă și la suflet. Am fost și colegii de cabină. Ca să vedeți ce ne leagă prietenia. Terminasem filmul și ne pregăteam pentru "Masca de Argint" în care va juca și George. Eram în cabină și discutam despre film.
George: Mamă. Ce personaj.
Ela:Stai să vezi ce prietenie se leagă între cei doi. Nu?
George:Ai dreptate.
Intră Sergiu la noi și....
Sergiu: Deranjez?
Ela: Deloc Sergiu. S-a întâmplat ceva?
Sergiu: Este cineva care ar vrea să te vadă.
Ela:Cine?
Și în spatele lui era nimeni altul decât....
Andi: Surpriză!
Andi. Când l-am văzut am avut inima plină de bucurie.
Ela:Andi!
Și i-am sărit în brațe.
Sergiu: George. Hai să-i lăsăm singuri. Nu s-au mai văzut de doi ani și merită și ei o clipă să stea împreună.
După ce ieși, parcă și-acum îmi aduc aminte, ne-am trântit în pat fără să-i mai dau drumul.
Ela:Mi-a fost dor de tine Andi.
Andi: Și mie de tine Ela.
Ela: Să nu mai pleci Andi! Să nu mai pleci! Țin foarte mult la tine. Te rog nu mă lăsa singură.
Andi:Nu o să te mai las. Tocmai de aceea m-am întors înapoi. Pentru tine. Definitiv. Ai devenit atât de celebră încât dorul meu de tine era foarte mare și vroiam neapărat să te văd. Am fost acceptat să joc într-un film. "Adela" se numește.
Ela:Super. Mă bucur pentru tine.
Andi:Cum merge cu seria?
Ela:Foarte bine. După plecarea ta am mai filmat încă două filme. La anul urmează altul. George, băiatul pe care l-ai văzut lângă mine, va avea și el un nou rol în acel film. Am jucat împreună în noul film realizat de Sergiu. Poate vi la lansare să-l vezi.
Andi:Poate. Îți mulțumesc de invitație.
Ela:N-ai pentru ce.
Acum poate mă întrebați dacă Andi și George s-au înțeles bine? Da. S-au înțeles bine. Din contră. Nu s-au bătut pentru mine. Doar nu erau nebuni. Oricum, împreună cu Andi și George vom juca în noul film istoric de care vă voi povesti în capitolul următor.
CITEȘTI
ANDI
Non-FictionTrăiesc. Visez. Râd. Plâng. 𝙰𝚖 𝚝𝚛ă𝚒𝚝 să întâlnesc cel mai minunat om de pe pământ. 𝙰𝚖 𝚟𝚒𝚜𝚊𝚝 că mă voi căsatorit cu el. 𝙰𝚖 𝚛â𝚜 de fiecare dată când am fost împreună. Și 𝚊𝚖 𝚙𝚕â𝚗𝚜 în ziua în care l-am pierdut definitiv. E o lup...