"Andi nu mai e singur."

11 0 0
                                    

A doua zi dis de dimineață mă trezesc cu Andi în fața mea.
Ela:Andi....cât e ceasul?
Andi: Nouă. Uite. Ți-am adus cafea.
Ela: Mulțumesc.
Și am început să-l beau.
Andi:Ela trebuie să plecăm. Am o surpriză pentru tine.
Ela: Pentru mine?
Andi:Da. Pentru tine. Până atunci, trebuie să ne facem bagajele.
Ela:Cum să nu? Le facem acum.
Am băut toată cafeaua și ne-am apucat de bagaje. După ne-am luat la revedere de la tata, mama Ana, Margareta și Radu și am plecat. Ajungem la Bucur Obor și deodată îl văd pe Andi că oprește mașina.
Andi:Am ajuns.
Ela:Aici?
Andi:Da. Aici. La blocul ăsta.
Coborând din mașină, intrăm în bloc și Andi se îndreptă cu cheile la primul apartament.
Andi: Intră.
Deci aia era surpriza. Andi a cumpărat un apartament.
Andi:Ce zici?
Ela:E frumos! E tare frumos! Mulțumesc!
Andi: N-ai pentru ce.
Și îl iau în brațe.
Ela:Deci.....asta este casa noastră.
Andi: Exact. Casa noastră iubită.
Poate mă întrebați dacă "Ați avut luna de miere?". Da. Am avut-o. Am fost la mare cu Margareta și Radu și cu doamna Maria, mama lui Andi. Ne-am distrat pe cinste la plajă. Margareta ne-a făcut o poză în care Andi mă mușcă de gât iar de-acolo a început un circ cu Radu.
Radu: Bă! Și tu ești vampir mă?
Andi:Ce?
Radu:Cum mă s-o muști mă nenorocitule.
Margareta:Radule! Lasă-l pe Andi în pace! Ce-i?
Ela: Ști ce e asta? Vânătăi. Și aici la fel. Vânătăi. Dacă ajungem la un număr minim de vânătăi și mușcături eu sunt ce-a mai fericită. Eu le am pe toate.
Într-o zi am stat de vorbă cu doamna Maria în legătură cu Andi.
Ela: Vă place la mare doamna Maria?
Maria Pintea:Da. E foarte frumos aici. Ela. Să nu-l părăseşti vreodată pe fiul meu, să nu-ți bati joc de el, te rog, puiut! Niciodată nu l-am văzut iubind atât de mult, niciodată Adrian nu a purtat o femeie cu el pretutindeni în lume, aşa cum o face cu tine.
Ela: Așa voi face. Nu am să-l las niciodată singur.
În timp ce vorbeam în spatele nostru vine Andi.
Andi: Parcă m-am însurat cu mama, atât de mult semănați în toate ale firii!
Ela:😅 Andi!
Un moment frumos ce pot zice. Andi și-a iubit foarte mult mama. Doamna Maria din păcate a murit înainte de-a muri Andi. Acum, ei sunt împreună. Andi nu mai e singur.

ANDIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum