După moartea lui Andi, alți actori pe care i-am iubit și i-am apreciat și trecut în neființă. În 2008 au murit Domnul Colea (Colea Răutu), Ovidiu (Ovidiu Iuliu Moldovan), Domnul Ștefan (Ștefan Iordache) și Ilarion (Ilarion Ciobanu). În 2009 au murit Marga (Marga Barbu) și Nea Gheorghe (Gheorghe Dinică). În 2010 a murit Nea Jean (Jean Constantin). În 2012 au murit Iura (Iurie Darie) și Șerban (Șerban Ionescu). În 2013 a murit Sergiu (Sergiu Nicolaescu) și anul acesta Szabi (Szabi Cseh). Ce durere a fost pe sufletul meu. Mai ales la Sergiu. Moartea lui m-a făcut să renunț la tot. Mi-a fost părinte, mi-a fost alături când treceam prin greu. N-am să-l uit niciodată.
După moartea lui Sergiu am renunțat pentru un timp de-a mai juca într-un film sau serial. Sincer filmele și serialele românesti de astăzi nu mai sunt ce-a fost pe vremea mea. Am trecut peste moartea lui Andi. Am învațat ca trebuie să mă descurc și singură în unele cazuri. Mai merg la mormântul lui, îi mai las câte o floare, mai vorbesc cu el, fără lacrimi, ci cu bucurie. Oricum, el de sus mă apară și are grijă de mine. În continuare am o relație bună cu tatăl socrul și cu cumnata mea. Țin în continuare legătura cu Lavinia cu toate că ei nu mai vor să audă de ea. Anul acesta am lansat și un album "Mini World". E cu dedicație pentru Andi. Toate piesele din acest album e despre el. E despre lumea lui. Mică și frumoasă.
Sunt bine. Sunt fericită și împlinită. M-am măritat cu un om extraordinar de bun. Și sincer. Un mare actor.𝔸𝕕𝕣𝕚𝕒𝕟 ℙ𝕚𝕟𝕥𝕖𝕒-𝕤𝕠𝕥𝕦𝕝 𝕞𝕖𝕦-𝔸𝕟𝕕𝕚
CITEȘTI
ANDI
Non-FictionTrăiesc. Visez. Râd. Plâng. 𝙰𝚖 𝚝𝚛ă𝚒𝚝 să întâlnesc cel mai minunat om de pe pământ. 𝙰𝚖 𝚟𝚒𝚜𝚊𝚝 că mă voi căsatorit cu el. 𝙰𝚖 𝚛â𝚜 de fiecare dată când am fost împreună. Și 𝚊𝚖 𝚙𝚕â𝚗𝚜 în ziua în care l-am pierdut definitiv. E o lup...