"Oficial am devenit soția lui cu acte."

11 0 0
                                    

Cu o lună înainte de cununia civila a avut loc în România alegerile prezidențiale. Era dimineață și eu cu Andi ne-am dus jos să luăm micul dejun. Îi găsesc pe tata și pe ceilalți în sufragerie trist.
Ela: Tată? S-a întâmplat ceva?
Deodată văd că la televizor anunță că Ion Iliescu va fi din nou președinte al României. Când am auzit asta mi-am făcut tot feluri de gânduri:"Iliescu e din nou președinte? Iar mi-l vor alunga pe tata? Iar vom trece prin momente grelele? De ce doamne? De ce? Și leșin în brațe lui Andi.
Andi:Ela! Ela ești bine? Ce-ai pățit?
Ela:Nu....
Andi:Nu ce?
Ela:Să nu-l lase să mi-l ia pe tata. Nu vreau să plece.
Regele Mihai:Ela. Scumpa mea. Stai liniștită. Iliescu nu mai are niciun drept să mă mai dea afară din țară mea.
Ela: Să nu mă lași tată!ziceam ținându-l de braț. Să nu mă lași!
Regele Mihai:Nu te las îți promit. Andi. Du-o în cameră și stai cu ea până va fi gata micul dejun și pentru voi.
Atunci Andi mă ia în brațe stil mireasă și mă duce înapoi în cameră.
Ela: Să nu mi-l ia Andi.
Andi:Nu ți-l vor lua stai liniștită.
Ela:De ce tocmai el? De ce Iliescu?
Andi:Și ce-ai vrea? Să iasă comunistul de Vadim? Care nu-ți suportă familia? Ști foarte bine atunci, de Paște, a anului 1992 că Vadim a încercat să-l împiedice pe regele.
Ela:Știu Andi. Nici pe el nu vroiam. Altcineva dar nu ei. Dar.....din păcate toți sunt niște hoți.
Andi:Ela nu fi tristă. Oricum. Eu vreau să te văd fericită la cununia civila.
Ela: Așa voi face Andi. Așa voi face.
Și așa am și făcut. Pe 25 Decembrie, de Crăciun, cu o zi după ziua lui Mircea am fost la primărie. Am răspuns împreună cu un da hotărâtor. Semnăm actele și oficial am devenit soția lui cu acte. Ieșim de la primărie și toată lumea ne aștepta+jurnaliștii. I-am surprins pe toți cu un sărut cald și fericit pe buzele fiecăruia.
Seara am sărbătorit și după petrecere am stat de vorbă cu Andi.
Ela:Sunt fericită Andi! Simt că renasc.
Mă uit la el și îl vedeam trist.
Ela:Ce-i?
Andi: Păi.....cum să-ți zic.....am fost de curând la spital. Nu m-am simțit bine. Mi-am făcut niște analize și au constatat că am cancer la rinichi.
Ela:Ce? Cancer?
Atunci încep să-l trag de păr și....
Andi:Au! Mă doare!
Ela: Iartă-mă Andi dar.... dacă ai fi avut cancer ar fi trebuit să-ți cadă părul. Și nu îți cade când îl tragi. Andi. Eu zis să vorbim și cu Lavinia. Să vedem ce zice și ea? Ai vrea?
Andi:Bine. Mergem mâine.

ANDIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum