"Sunt foarte liniştit şi fericit şi asta e tot ce contează."

10 0 0
                                    

Și a sosit ziua nunții mele și a lui Andi. 30 Iunie 2001. Toate surorile mele m-au aranjat la păr, la machiaj, la rochie. Tata veni la mine în cameră și îmi pune ceva pe gât.
Regele Mihai:A fost a mamei tale. Bine....ea îl are de la....
Ela:Știu povestea tată. Mama mi-a spus-o. Am purtat-o și în film. Până când  nu am mai purtat-o.
Regele Mihai:Păcat că rochia Maiei de mireasă s-a pierdut. Sau a fost confiscată și-apoi distrusă. Cine știe?
Ela:Mda....
Regele Mihai:Haide.
Ne-am urcat cu toți în mașină și am plecat spre Catedrală Sfântul Iosif din București. Ne-am căsătorit în ritual catolic, religia lui Andi și m-a avertizat înainte de cununia religioasă că la ei "divorțul este interzis". Lui tata i-a părut rău că nu m-am căsătorit în ritual ortodox dar a acceptat dorința lui Andi. Ajungem la catedrală și toți actorii ne așteptau. La fel și Andi, vizibil emoționat. M-a condus tata până la el și fiind emoționați amândoi ne-a fost greu să ne vorbim. Dar am prins curaj și i-am vorbit.
Ela:Este pentru prima dată în viața mea când te văd îmbrăcat că mire.
Andi:😅 Ești foarte frumoasă Ela.
Ela:Și tu la fel.
Și îmi oferă un buchet de trandafiri. Deodată începe un scandal monstru de nu te mai puteai înțelege cu nimeni.
Ela:Vrei să-i opresc?
Andi:Nu lasă-i. Vor tace ei.
Marga:Gata! Ce dracu ați înebunit la cap? Nu vedeți că mirii așteaptă să intre în biserică? Ce mai aștepți Andi! Mișcă!
Andi:Am înțeles. Haide.
Și am intrat în biserică. Ceilalți s-au așezat pe scaun iar eu cu Andi și cu nașii am stat în picioare. Andi mă ținea foarte strâns de mână. A început slujba. O slujbă frumoasă și liniștitoare. A durat o oră ce-i drept dar la final a urmat sarutul și toți strigau să ne sărutăm până când îl aud pe Radu.
Radu: Bă! Dacă nu o săruți, te prinde papa!
Am râs și ne-am sărutat.
Radu: Așa. Că dacă nu faceai tu, o făceam eu!
Andi: Păi cum mă să faci tu? Nu ești sănătos la cap?
Ce să mai.....a ieșit o comedie în biserică. La ieșire ne așteptau toți. Mai ales presa.
Andi a mărturisit atunci: Ceea ce m-a determinat la acest pas important a fost o schimbare esențială a criteriilor. Au devenit mai profunde, pentru că eu m-am modificat. Eram de foarte multă vreme în căutarea unui echilibru pe care, în sfârşit l-am găsit. Sunt foarte liniştit şi fericit şi asta e tot ce contează.
De data asta m-am urcat în mașina lui Andi și am plecat spre conac cu toții.

ANDIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum