"Love Story(Poveste de dragoste)"

7 0 0
                                    

De ziua de naștere a lui Andi a avut loc un proces pe averea sa. Încă mă înteleg cu scorul meu și cumnata mea. Și-atunci m-au înteles și mi-au alinat durerea. Spuneau că nu eu sunt de vină pentru tot ce s-a întâmplat, ci Lavinia care spun ei "că nu l-a oprit să facă acea operație care i-a scurtat viața". Să fie adevărat? Nici nu stiu.
După tot întreg proces am ajuns la Palat, m-am dus la mine în cameră și am continuat să sufăr după Andi. Până când a intrat tata la mine.
Regele Mihai:Ce faci Ela? Cum a fost?
Ela:Greu dar s-a terminat cu bine. Vor mai urma dar cine știe când. E bine că după moartea lui Andi, tata George și Rodica încă țin la mine. Și nu mă consideră vinovat pentru moartea fiului și al fratelui lor.
Regele Mihai:Am vorbit cu Sergiu. Ar vrea să joci în noul film pe care vrea să-l realizeze.
Ela:Nu pot tată. Mi-e greu. Mi-e greu pentru că Andi nu mai e. Nu mai pot să fac nimic ce puteam înainte.
Regele Mihai:Ela. Eu nu cred că ar vrea Andi să te vadă așa.
Tata are dreptate. Nu pot să renunț. Așa că pentru Andi voi continua. Am vorbit cu Sergiu și am fost acceptată să joc în noul film "Supraviețuitorul". M-am întâlnit cu toți actori cu care am jucat împreună o viață întreagă. Toată lumea a încercat să mă facă veselă și să treci peste cele întâmplate. Într-o zi în timpul repetițiilor mi se face rău și cad pe jos inconștientă. Mă trezesc la spital cu Sergiu și George în fața mea.
Ela:Unde sunt? Ce s-a întâmplat?
Sergiu:E în regulă Ela. Ai leșinat puțin. Ți-ai pierdut pentru un moment conștiința. Mă duc să-l anunț și pe Majestatea Sa. Să știe că ești bine.
Și a ieșit din salon.
George:Nu mai fi tristă Ela. Va fi bine. Nu ești singură.
Ela:Poate că și tu ai dreptate. Jumătate de ani am stat cu inima împietrită după moartea lui Andi.
George:Cu toții îi simțim lipsa.
Dacă nu eram George eram demult pe lumea cealaltă. Dumnezeu mi-a deschis ochii și m-a învățat că trebuie să mă descurc și singură.
Apoi am reluat filmările. Totul a fost foarte bine. Și mă bucur din nou că sunt pe picioarele mele. În 2009 am filmat pentru filmul "Carol I" eu am jucat-o pe Principesa Maria a României. A fost frumos să fiu cu echipa de producție și cu familia mea. În decembrie pentru că se împlinea 20 de ani decând mama a murit am lansat piesa Love Story(Poveste de dragoste). Sper să vă placă și vouă.

ANDIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum