"Andi se schimba pe zi ce trece."

9 0 0
                                    

În ultimii ani nu am mai fost așa de fericiti cum eram înainte. Nu. Nu ne-am certat. Doamne ferește. Veți vedea acum despre ce vorbesc. Într-o noapte Andi se trezi din somn panicat.
Andi:Ela? Ela?
Ela:Mmm... Ce-i Andi? Ce s-a întâmplat? De ce nu dormi?
Andi:Ela, am visat că m-ai părăsit! Îți jur că, dacă o vei face, mă omor!
Ela:Doamne ferește Andi! Ce te-a apucat? N-am să te părăsesc niciodată. Îți jur. Să nu mai spui asta. Să nu mai spui că te omori. Să nu mai spui.
Și l-am luat în brațe. Mă durea inima când îl vedeam așa. Andi se schimba pe zi ce trece. Așa că a doua zi am vrut să-l înveselesc ieșind în parc. Vorbeam, ne aduceam aminte de vremurile frumoase de altă dată și ne alintam unul pe celălalt. După câteva luni a anului 2004, Andi a realizat un documentar despre Lavinia. Am putut afla de la ea multe. Foarte multe lucruri. Draga de ea.
Eh! Și-acum începe partea cea mai grea. Andi. Vroia sa-și facă un implant dentar pentru că avea demult probleme cu dinții. Eu nu m-am împotrivit dar în schimb Lavinia da spunând că e prea riscant pentru el. Dar Andi fiind un Ardelean căpățânos n-a vrut să se opune. Am vorbit despre această chestie și cu socrii mei. N-au zis nimic. Din contră. Ei sunt mereu alături de fiul lor iubit. Așa că i s-a făcut implantul. A fost o operație foarte grea. Dar în orice caz se fost bine. Până a doua zi când i s-a făcut rău și am plecat la spital. Am stat câteva luni acolo. Am avut întotdeauna grijă de el. Mă rugam la Dumnezeu și la Maica Domnului cu cerul și pământul să nu mi-l i-a pe Andi de pe acum. După și-a revenit și era mai bine. Așa că a fost externat. Din ziua externării ne-am dus la Buftea unde ne-am bucurat de o priveliște ca-n povești.
Andi:Vezi ce frumos e aici Ela?
Ela:Da. Buftea nu o să schimbe niciodată.
Deodată mă sună telefonul. Era Margareta.
Ela:Da Margareta.
Margareta:Ela! Am cea mai bună veste pe care vreau să ți-o dau!
Ela:Ce-ai mai făcut?
Margareta:Sunt însărcinată!
Ela:Poftim? Însărcinată?
Andi:Ce tot spune mă asta. I-a dămi-o și mie. Ce ești tu fă!
Margareta:Însărcinată.
Andi:Cu cine?
Margareta:Cu Radu. Cu cine crezi?
Andi:Păi bine mă femeie la 56 de ani să rămâi gravidă.
Margareta:Dar ce are? N-am trecut încă la menopauză.
Andi:Ah! Mă mir ce mă așteaptă.
Margareta:Tu cum te simți. Ai ieșit din spital.
Andi:Sunt bine. Da am fost externat. Suntem la Bârlad. Ne bucurăm de vremea asta frumoasă. N-a. Ce să vă spun. Felicitări.
Margareta:Multumesc.

ANDIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum