Și-acum vreau să vă povestesc întâlnirea lui Andi cu sora mea, Margareta. Eram cu Andi la Gala Uniter și atunci în 1994 prezenta Ion Caramitru, sora mea și ca prin minune Radu.
Ela:Uite-l pe Radu!
Andi:Nu te cred mă! E în preajma prințesei. 😅
Deodată Andi este chemat pe scenă se duce să-și ia trofeul și când se apropie de sora mea (el neștiind că Margareta este sora mea).....
Andi: Vă mulțumesc Alteță.
Margareta:Deci tu ești iubitul misterios al surorii mele, nu?
Se uită la mine și îi arătam cu degetul că este sora mea.
Andi:Sora!😳
Margareta:Sora!
Și îl ia în brațe.
Margareta: Felicitări Adrian. Să mă așteptați în culise.
Andi:Da.
Radu:Bravo Adrian.
Andi:Tu ai ajuns în plie regale?
Radu:De ce?
Andi: Să vezi ce principe devi. Dacă devi.
Radu:Ai ceva în cap?
Andi:Nu dar am în tine! 😅
Margareta:Radu. Vezi ce băiat drăguț a ales Ela. Ah! Andi! E un bărbat perfect!🥰
Radu: Dacă știam că sunteți așa....
Margareta:Ei! Nu vorbi tâmpenii...
Mă cheamă și pe mine, iau trofeul, o îmbrățișez pe Margareta, schimb căteva vorbe cu Radu și ne ducem la culise. După căteva minute a venit și ea. Ce-ai ieșit.....ca în filme de comedie.
Andi:Dar tu de unde mă ști?
Margareta:Ela. Mi-a zis de tine frumosule. Dar atunci Ela nu știa că sunt sora ei.
Andi:Nu știa? Ba știa? Bă! Ce se întâmplă în familia voastră?
Margareta: Păi îți spun eu. Tatăl nostru și cu mama ei au avut o poveste de dragoste foarte frumoasă de interbelic. Nu chicota că tu nu erai născut atunci nici tu, nici eu. Eh! Din iubire lor s-au rezultat fratele Elei Mircea care îți este și coleg de actorie, doar sunteți la Nottara ce dracu. Acest adevăr ni s-a ascuns și familiei mele și lor. Noi am aflat după moartea Maiei iar ei anul ăsta. Mulțumit?
Andi:Auzi? Dar ști cu cine stai de vorba?
Margareta: Mă iei la interogatoriu?!
Andi:Sunt profesor universitar la UNATC.
Margareta:Cum?
Andi:În locul Olgăi Tudorache că doar ai stat lângă Radu elevul ei și când se uită la tine....
Margareta: Ah! Deci îți place? 😏😂 Ești tare omule. Îmi placi Andi. Poți să-mi spui Margareta. Ești de-al nostru. Ela. Ce chipeș. Ce grandios. Ce....ce....
Ela: Și cu Radu? Unde l-ai cunoscut?
Margareta:La un orfelinat. Eu cu fundația, el cu talentul actoricesc și....
Ela:Eu cred că vă potriviți. Radu e un băiat foarte bun.
Margareta:Crezi? Eu nu prea cred.
Ela:De ce?
Margareta:Tata.
Ela:Eh nu mai spune. Păi tata l-a acceptat pe Andi.
Margareta:Da dar nu acceptă orice bărbat. De exemplu. O ști pe Sofia, nu?
Ela:Da.
Margareta: Îi place de cineva și tata nu e de-acord. Așa că nici cu mine nu va fi de-acord.
Ela:Nu vorbi așa.
Andi:Ah! Voi și cu iubirile voastre. Și eu ce sunt? Tablou?
Margareta:Un tablou aromat!
Ela: Margareta!
Margareta:Da. Știu. E al tău. Ho!
CITEȘTI
ANDI
Não FicçãoTrăiesc. Visez. Râd. Plâng. 𝙰𝚖 𝚝𝚛ă𝚒𝚝 să întâlnesc cel mai minunat om de pe pământ. 𝙰𝚖 𝚟𝚒𝚜𝚊𝚝 că mă voi căsatorit cu el. 𝙰𝚖 𝚛â𝚜 de fiecare dată când am fost împreună. Și 𝚊𝚖 𝚙𝚕â𝚗𝚜 în ziua în care l-am pierdut definitiv. E o lup...