"Să de-a Dumnezeu să aibă grijă de Andi și să nu se îmbolnăvească niciodată."

8 0 0
                                    

A doua zi dis de dimineață ne luăm micul dejun și plecăm spre Craiova la Lavinia. După ce ne-am terminat de mâncat îi aud pe Margareta și Radu reacționând la pozele de la cununia civila.
Margareta:Ia uită-te la ei! Mâncaiar mama!
Radu:Mâncaiar mama?
Margareta:Ce-ai? Nu vezi că sunt drăguți!
Radu:Mai înnebunit Margareto.
Ela: Margareta vezi că noi am plecat.
Margareta:Bine. Aveți grijă! Pa!
Ela:Pa!
Ne-am urcat în mașină și am pornit spre Craiova. Ajungem la Lavinia acasă, aceasta cu ajutorul palmei sale încearcă să detecteze cancerul la Andi.
Ela: Ce-ai găsit? Are cancer?
Lavinia:Nu am detectat niciun cancer în corpul lui Adrian. Dacă găseam cancer atunci palma mea stângă s-ar fi lipit de corpul lui. Dacă nu s-a lipit, nu are. Domnule Pintea fiți liniștit. Nu aveți cancer. Ăia de-acolo a greșit ceva și v-a dat cancer. Pute-ți să vă îmbrăcați.
Ela: Aseară am aflat. L-am tras și de par să văd dacă-i cade dar nu i-a căzut.
Lavinia:Uite ce e Ela și dumneavoastră, Domnule Pintea, dacă vă mai simțiți rău veniți la mine, da?
Ela:Da.
Atunci m-am așezat lângă el și...
Ela: Ști ce griji mi-am făcut pentru tine Andi? Bine că nu e ceva mai rău. Doamne. Nu mi-l îmbolnăvi pe Andi. Te rog eu.
Andi:Ela. Liniștește-te. Sunt bine.
Eram disperată. Nici nu m-am căsătorit bine și aflu că are cancer care nici nu are. Să de-a Dumnezeu să aibă grijă de Andi și să nu se îmbolnăvească niciodată.
La începutul anului 2001 ne-am apucat de pregătit nunta propriu zisă. Tata a primit înapoi de la stat Palatul Elisabeta și Castelul Săvârșin. În timpul pregătirilor mă frământam că nu am luat o rochie de mireasă dar mama Ana a găsit rezolvarea. Mi-a dat rochia ei de la nuntă.
Ela:Crezi că îmi vine?
Regina Ana:Bien sûr que tu l'aimes, Ela.  Nous le coupons juste un peu plus bas pour que vous ne trébuchies pas dessus.  Tu es la sixième fille à porter ma robe de mariée.(Normal că îți vine, Ela. Doar mai tăiem un pic jos că să nu te împiedici. Ești a șasea fiică care poartă rochia mea de mireasă.)
Ela: Mulțumesc.

ANDIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum