Tanıtım

2.5K 57 48
                                    

Merhaba bebeklerim.

Sizce ben daha diğer hikayeyi yazmaya tembellik ederken yeni hikeye kurgulamışmıyımdır.

Hikaye hakkında çok fazla spoi vermek istemiyorum ama karakterleri açıklayıp birde hikayenin konusunu anlatacam.

Hikaye iki büyük mafya babasının oğulları hakkında olacak.Yolları kesişen genç veliahtlar türlü-türlü macera yaşayacak,bir-birlerinin hayatlarını tamamlayacaklar.

Şimdiden söyliyeyim aşırı 18+ içerir.

Karakter tanıtımı:

Barış Yesari:27 yaşında ki,deli dolu,çocuk ruhlu bir genç.Babası Avropanın en tehlikleli mafya liderlerinden biri.Haliyle pekte sevecen bir ortamda büyümeyen Barış babasının işleriyle ilgilenmeyi pek sevmiyor.Barışın diğer veliahtlardan farkı ilgi alanın silahlar değil spor arabalar olmasıydı.Barlar,otel odaları,alkoller,partiler Barışın hayatı.Çapkın biri olsa da ilgi alanı hiçbir zaman kadınlar değildi.

Fırat Bulut:30 yaşında gözü kara bir veliaht.Değil Türkiyede dünyada saygı kazanmış bir mafya babasının tek oğluydu.Gözlerini dünyaya açtığından beri suç dünyasının içinde büyümüş biri olan Fırat babasının işleriyle yakından ilgileniyor.Ne kadar ciddi,sevimsiz,zalım gözükse bile bu kirli dünyanın içinde yok olmuş bir çocuktu o.Bu hayatda onun en büyük destekçisi olan annesini küçük yaşında babasının hatası yüzünden kaybetmişti.Hoşlandığı kadın Zeynepi bir saldırıda kaybetdikten sonra anlamıştı yeraltı dünyasında attığın her adımın bedelinin sevdiklerin olmasını.İşte o günden sonra söz vermişti Fırat kendine,kimseyi sevmeyecekti.

Sasha Yesari:Yesari ailesi tarafından büyütülmüş karanlık geçmişi olan 26 yaşında bir kadın.Küçüklükten beri Barışla büyüyen Sasha Barışın suç ortağıydı.Yesarilerin kirli işleriylede uğraşan Sasha yeraltı dünyasının tek mafya kadınıydı.Cesur,güzel,kural tanımaz.

Cemre Yesari:25 yaşında olan Cemre babasının işlerinden nefret eden stajyer avukatdı.Babasının uyarılarına rağmen hukuk okuyan genç kadının tek hayali kendine başka bir hayat kurup uzaklara gitmekti.Ne kadar bir-birlerine zıt olsalar bile Cemrenin yeraltı dünyasında anlaşa bildiği tek kişi Sashaydı.


Savaş Yesari:27 yaşında Barışın ikizi.Yurtdışında okumuş ülkesine gelir gelmez babasının işleriyle uğraşmaya başlamışdı.Soğuk,asosyal,sessiz çocuk.Belli etmese bile kardeşleri onun tek zaafıydı.


Zahit Yesari:Silah kaçakçılığı yapan mafya babası.Herkesin korkusunu kazanmış bir ailesi olmasına rağmen zaafı olmayan bir lider.İşleriyle ikiz oğullarından küçüğü uğraşsa bile işlerinin başına büyüğünü çıkarmaya çalışan bir baba. Daha doğrusu gerekirse bu işler için oğullarına kıyacak bir adam.

Tomris Yesari:Babası tarafından para karşılığında mafya babasına satılmış bir kadın.Savaş,Barış ve Cemrenin annesi.Hayatını çocuklarını korumaya adamış bir anne.

Adnan Bulut:Dünyanın yüzlerce yerinde kumarhaneleri olan bir mafya babası.Zahitden farklı olarak Adnan için bu hayatda ki,en değerli kişiydi Fırat.Karısını kaybetdikten sonra oğlu tarafından affedilmeyen, nefret edilen bir baba.

Siz Adnanı farklıda düşüne bilirsiniz.Çünki ben bile kimi yapacağımı şaşırdım.Bu hikayeye bölüm ne zaman gelir.Hiçbir fikrim yok.Öylesine aklıma geldi yazayım dedim😁

Maskeli BaloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin