17.bölüm

461 22 314
                                    

18+

"Çok üstüne gittik"der Barış üzgün ve pişman olmuş bir şekilde.

"Hayır,saçmalama Barış.Biz herkesin böyle bir durumda göstereceği tepkiyi gösterdik.Hem Savaşın bu kadar fazla kafaya takacağını düşünemezdik"diyerek Fırat teselli etmeye çalışır.

Doktor içeriden çıktığında ekip başına toplanır.

"Savaş Yesarinin yakınlarısınız değil mi?"

"Evet"der Barış başıyla onaylayarak.

"Hastanın durumu gayet iyi.Midesini yıkadık.Malesef zehirlenmiş.Kabul ettiği ilaç genellikle bir sıvıyla yayılıyor kana.Aslında ilaç zararlı değil,sadece gerektiğinden fazla kullanılmış"

"Peki şimdi görebilirmiyiz?"der Sasha merakla.

"Tabikide ama fazla yormayın"

Doktor oradan uzaklaştığında Barış kızları beklemeden"İlk ben giricem"diyerek içeri girer.

Yatakta halsiz bir şekilde uyuyan Savaşı görüp gülümser"Bro"

Savaş gülümseyerek Barışa bakar.Barış yatağa doğru yaklaşarak"Sen varya sen harbi manyaksın.Lan insan kendini böyle gereksiz bir konu içim zehirler mi mal"

"Kendimi mi zehirlemek?"diyerek anlamamış şekilde Barışa bakar"Ben kendimi zehirlemedim"

"Hıhı tabi kesin biz pişman olalım diye kendini zehirlememişsindir"

"Valla zehirlemedim ya.Siz salaklar yüzünden benim gibi bu dünyaya yakışmayacak kadar akıllı birisinin ölümüne neden olacağımımı sandın?!"der gülerek.

"Off tamam hadi kabul ediyorum ödüm patladı.Özür dilerim üstüne geldiğim için"

"Barış ben şaka yapmıyorum ben kendimi öldürmeye çalışmadım"der ciddi bir şekilde ama içeri kızlar girer.

"Savaşş öldün sandık gerizekalı.Ölme tamam mı"diyerek Cemre Savaşı boğacakmış gibi sarılır.

"Cemre bırak adamı yoksa bu sefer gerçekten öbürü tarafı boylayacak"der Sasha.

"Cemre iyiyim ben,valla ölmedim.Bak yaşıyorum yeminle"der Savaş nefes-nefese.

Cemre Savaşı bıraktığında bu sefer Sasha Savaşın yastığını alarak vurmaya başlar"Niye ölmedin lan Biz boş yere mi ağladık o kadar.Madem ölmeyecektin niye ölüyormuş gibi yapıyosun"

Barış araya girerek kızları sakinleştirir"Ya kendinize gelin,öldüreceksiniz adamı!!!"diyerek Barış kızlardan aldığı yastığı eliyle sallarken sert bir şekilde Savaşın yüzüne vurur.

"Savaş"der heycanla"Çok özür dilerim yanlışlıkla oldu.İyimisin.Kendine gel"diyerek yüzünü tutan Savaşı sarsar.

"Barış...Bırakın beni"der Savaş yorgun bir şekilde.

Kapı tıklatılır.İçeri Fırat girer,samimi bir şekilde gülümseyerek"Gire bilirmiyiz?"

"Girdin zaten"der Savaş gülümseyerek.

"Ha tamam.Fiko gelsene"der Fırat dışarıda olan Fikrete bakarak.

Fikret ellerini göğüsünde birleştirmiş,düşük yüzle başını iki yana sallar.

"Ne demek hayır.İçeri gir"der Fırat Barışların anlamayacağı bir şekilde.

"O çıksın dışarı,banane,banane"

Maskeli BaloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin