"Good morning canım gardaşum!!!"diye bağırarak uyandırır Fikret koltukta uyuyan Fıratı.
"Senin benim odamda ne işin var lan?!"der Fırat uykulu bir sesle.
"Hayatımın anlamı oturma odası ne zamandan beri senin odan?"der Fikret.
Fırat dün geceyi hatırlar"Fiko ben galiba uzun bir süre burayı odam olarak kullanmak zorunda kalıcam"
"Noldu lan,Barış sana tekmeyi bastı mı?"
"Evet,bak sende çok alışma Savaşın bu hallerine bunların sağı solu belli olmuyo"
"Yok be,Savaş muhteşem biri.Yani böyle şeyler yapmaz"
"Hıhı kesin"
"Hadi kalk kahvaltıya gidelim"
♤
"Adnan amca bize yardım ettiğiniz ve sofranızı açtığınız için çok teşekkür ederiz"der Cemre kahvesini içerek.
"Rica ederim evladım,kim olsa aynısını yapardı"der Adnan.
"Adnan bey arabanız hazır efendim"diye Ömer içeri girer.
Fikretde Fıratda çatık kaşlarla Ömere bakarlar.Fırat Ömeri süzerek"Niye sattın lan bizi"
"Valla Fırat bey ben sadece işimi yaptım"
"Ömüş dedik bağrımıza bastık,şero çıktın lan"der Fikret.
"Gitmeyin Ömerin üstüne,bu arada dün bana haber verdiği için artık en yakın adamlarından biri"diyerek Adnan gülümser ve sandalyeden kalkar"Neyse ben toplantıya gidiyorum"
"Kimi isteyeceksin?"diye masada ki,herkes sorar.
Adnan durup iç çeker"Kendimi,belki kurtulurum sizden"diyerek Ömerle birlikte gider.
"Aşkım gece rahat uyudun mu?"diye sorar Barış alaycı bir tonda.
"Hıhı prensesler gibi uyudum birtanem"diyerek Fırat aynı tonda cevap verir.
Fırat bişey hatırlamış gibi Fikrete döner"Fiko gece sizin odanızdan o kadar ses geliyordu ki,bir ara tavan çökecek sandım"
Savaş duyduğu şeyle ağzında olan tüm kahveyi önünde duran Fikretin yüzüne püskürür.Fikret şaşkınlıkla Savaşa bakar.
"Benim boğazıma kaçtı,özür dilerim Fikret"der Savaş.
Barışı gülmek tutar.Fikret mendil alarak üstünü siler.
"Sorun değil hayatım"der.
"Sıcak değildi dimi lan"der Sasha.
Fikret başını iki yana sallayarak onaylamaz"Hayır,yanmadım"
"Yakıştı yüzüne"der Fırat kıkırdayarak.
"Denemek istermisin biricik kardeşim"diyerek Fikret masadan bir fincan kahveyi alıp Fırata gösterir.
"Sağol abicim,ben kahvemi sevgilimle bahçede içmek istiyorum"diyerek Fırat masadan kalkar.