"Yardım edin lütfen"diyerek kana bulaşmış ellerini titreye-titreye Fırata gösterir.
Endişeli bir sesle"Noldu sana?.İyimisin"diyerek Barışın kolundan tutarak içeri sokar.
"B-Ben birini öldürdüm galiba"der boğuk sesle.
"Ne saçmalıyosun Barış"der anlamamış şekilde.
"Fırat kim geldi?"diyerek koridora çıkan Fikret Barışı görür.Beklemediği misafirin üstü başıda kan olunca şaşkınlıkla"Noluyonuz lan"
"Sen sarhoşmusun?"
Barış Fıratın ne dediğini anlamayarak"Ben sarhoşmuyum?"
"Fırat malmısın,sarhoş işte ayakta duramıyo"diyerek Fikret iç çeker.
"Yardım edin bana,öldü mü o?"der Barış Fikrete bakarak.
"Ha*siktir kimi öldürdün oğlum sen?!"der Fikret her geçen dakika daha fazla şok geçirerek.
"Ben birini mi öldürdüm"diyerek yüksek sesle ağlamaya başlar.
"Sen birini mi öl-"
"Yeter,kesin aynı şeyi bir-birinize sorup durmayı"diyerek yürümeye zorlanan Barışı kucağına alır"İlk önce bir sakinleşsin,sonra olayın aslini öğreniriz".Fırat Barışı odasına götürüp yatağa uzatır.Barış yorgana bürünür.
"Bir insan tek bir gününü bile mi normal geçiremez be"söylenerek dışarı çıkar.
"Fırat sen benim kardeşim olamazsın.Ben bu kadar gerizekalı değilim oğlum"
"Yine ne yanlış yaptım,çok merak ediyorum"
"Sorsaydın ya,nerede diye öldürdüğü adam.Gidip ortadan kaldırsaydık herifi"
"Ya Barış adam öldüremez ki.Yaralamıştır"
"Fırat lütfen konuşmayı kes çünki gözümde iyice mala dönüyosun.Lan görmüyomusun çok kötü durumda,elleri, üstü kan.Zaten adamın yaşaması daha kötü,ya gidip şikayetci olursa"
Fırat iç çekerek"Off bak bu bizi ilgilendirmiyo"
"Niye o zaman içeri aldın,hı.Hayrına mı?!"
Fırat derin bir nefes alır"Belli ki,buraya yakın bir yerde olmuş bu olay.Çünki,herhangi bir yerden şu kafayla buraya gelmesi imkansız"
"Bir yerlerde içmiş,olayda orada olmuştur"der Fikret.
"Barda.Bayılıyor barlarda sürtmeye"
"Buraya yakın sadece iki bar var"der Fikret kısık gözlerle"Peki ya hangisinde olduğunu nerden bilicez"
"En yakınına gidelim,kamera kayıtlarına bakarız"
"Barış evde yalnız mı kalıcak?"
"Sen burada kal,Barışın bir yakınına haber ver"
"Tamam ama yanına koruma al Fırat.Üstelik acele et,senden önce polisler bulmasın"
♤
Fırat ilk gittiği yerden istediğini bulamasa bile ikinci barda bulmuştu.Kamera kayıtlarını almış,çatık gözlerle izliyordu.
"Lavuk"der sıktığı dişlerinin arasında öfkeyle.
Videonun tamamını izlemeden videoyu kapatır.Barın güvenlik odasının kapısı döyülür.İçeri bar sahibi girer.