14.bölüm

350 24 199
                                    

"Nereye gidiyoruz!?"diye bağırır gözleri bağlı şekilde yürüyen Barış.

"Bizi bulamayacakları bir yere"der Barışın kolundan tutup karşısında duran eve sürükleyen adam.

"Fırat nerede,naptın ona.Köpek!!!"diye bağırır.

"Fırat çok büyük bir yanlış yaptı.Ve hataların bedelleri vardır"diyerek içeri girdiklerinde Barışı yere iter.

Yere sert bir şekilde düşen Barış yüzünü buruşturur"Korkak iblis,açsana lan ellerimi,ayaklarımı!!!"der yüksek sesle.

Adam telfonuna gelen aramayla Barışla kavga etmeyi bırakır.Telfonu açıp"Ne oldu yine.Beni rahatsız etmeyin demedim mi!!!"

"Efendim beklediğiniz saldırı gerçekten oldu"

"Biliyodum,sen ve gerizekalı arkadaşların takip edildiğinizi fark etmeseydiniz şuan orada ki,cesetlerden biri ben olacaktım"

"Olacaksın zaten ve merak etme seni kendi ellerimle gömücem"der Barış.

Adam sabrı taşmış bir şekilde Barışın saçlarından tutar"Bana hiçbişey yapamazsın.Ama ben sana istediğim herşeyi yaparım"diyerek tuttuğu saçlarla ayağa kaldırır.

Barış hissetdiği acıyla"Bırak beni aşağılık orospu!!!"diyerek bağlı olan elleriyle ittirmeye çalışır.

"Canın ailen bana istediklerimi vermediği sürece her geceyi benimle geçireceksin"

"Defol dedim,defol"der onu odada ki,yatağa iten adama.

"Yaramazlık yaparsan eğer seni cezalandırmak zorunda kalırım"diyerek yatakta uzanan Barışın üstüne eğilir.

"Fırat bir sakinleş.Gel çıkalım şuradan.Birazdan polisler gelicek"der Fikret her yeri kan olan evde bişeyler arayan Fırata bakarak.

"Barış yok diyorum Fikret.O herif beni tahdit etdi Barışla!!!"der sinirli bir şekilde.

"Eee iyi o zaman sen burada hiçbişey yapmadan danalar gibi oraya buraya koştur o adamda Barışa istediğini yapsın!"diyerek bağırır Fikret.

"Arkadaşlar ben birşey buldum"der Sasha.

Herkes merakla Sashanın yanına gider.Sasha gülerek"Bu adam ölmeden birkaç dakika önce patronuyla konuşmuş.Konuştuğu numarayı tarayıp oldukları yerin sinyalini bula bilirim"

Savaş gülümser"Hadi o zaman bul Barışın yerini"

"İlk önce biz buradan çıkmazsak polisler bizi bulacak yanlız"der Cemre.

"Aynen öyle,arabalara hadi"diyerek Fikret Cemreyi onaylar.

Herkes arabalara biner.Sasha tabletden oldukları yerin sinyalini bulur"Çok uzakta değiller,arabayla yaklaşık 15 dakikaya orada oluruz"

"Ne bekliyoruz o zaman"diyerek Fırat arabayı çalıştırır.

Geldikleri ev çokta büyük olmayan bir villaydı.Büyük cesaret isterdi ki,ortalıkta korumalar yoktu.Savaş etrafı şüpheli bakışlarla süzer.Cemre sevinmiş bir şekilde"Çok şükür,ilk defa bir yerleri dağıtmadan girip alıp çıkıcaz"

Maskeli BaloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin