"Hepinizi mahv edicem!!!.Beni kaçırmak neymiş göreceksiniz,sürüm sürüm süründürücem!!!"diye bağırır sandalyede bağlı şekilde oturmuş kadın.
"Bacım bizde sana çok meraklı değiliz,keyfimizden kaçırmadık herhalde"der Fikret kadına bakarak.
"Orospular!!!"der bağırarak.
"Aaa ama hiç yakışıyormu senin gibi bir kadına"der Savaş.
"Lan madem bu kadar korkuyon niye o keli cami avlusuna çocuk bırakır gibi bırakıp gidion"der Fikret çatık kaşlarla.
"Gidin söyleyin o gerizekalıya devlet bile bakmaz onun çirkef suratına"der kadın.
"Hee diyekte bizden dolmalık biber yapsın dimi"der Fikret.
"Varoşlar sizi"diyerek kadın ikiliye tükürür.
"Bana bak mavi gece elbisesinin altına babannemin kırmızı topuklu ayakkabılarını giyip bize varoş diyemezsin tamam mı!"der Savaş kaşlarını çatarak.
"İkinizide bu yaptığınıza pişman edicem!!!"diyerek kadın saldırmaya çalışır.
"Hoşt şu haraketlere bak sanki keli biz delletik"der Fikret kadının haraketlerini izleyerek.
"Gerçekten 7,753 milyar insan arasından bula-bula onu mu buldun?"der Savaş iç çekerek.
"Parası var sonuçta Savaş"der Fikret düşünür bir şekilde.
"Hmm haklısın ha,para için herşeylerini satıyolar şimdi zaten"der Savaş.
Fikret cevap vereceken telfonunun çalmasıyla dikkati dağılır.Telfonu açar"Sasha tabloyu almışlar mı,buluştunuz mu?"
"Fikret"der heycanlı bir sesle"Biz Barışlarla konuştuk aldık geliyoruz dediler ama hâlâ gelmediler"
"Ee normal İstanbulda yaşıyoruz trafikte kalmışlardır"der Fikret sakinleştirmeye çalışarak.
"Fikret arıyoruz açmıyolar"der Sasha.
"Yahu yer yarıldı içine girmediler ya,eşşek kadar adamlar.Hele Fıratı hiç demiyom"der Fikret.
"Konum atın oraya gelelim"
"Tamam,heyecan yapmayın.Çocuk değil bu adamlar bakarlar başlarının çaresine"der ve aramayı kapar.Sashalara konum atar.
"Fikret bişey mi oldu?"diye sorar Savaş telaşlı bir şekilde.
"Ya yok bişey olmamışdır.Kızlar Barışlardan haber alamayınca merak etmişler"
"Eminmisin,ya başlarına kötü birşey geldiyse?"
"Güven bana.Kesinlikle arabada bir-birlerine dayamışlardır"der Fikret gülerek.Savaşta gülmeye başlar.
♤
"Fırat,burdamısın?"
"Yanındayım Barış,merak etme"
"Heryer karanlık"
Fırat gülerek"Ne olmasını bekliyodun,gözlerimiz kapalı"
Fırat ve Barışı bir yere kapatmış,ellerini,ayaklarını hatta gözlerini bile bağlamışlardı.
"Napacaklar bize?"diye meraklı bir şekilde sorar Barış.