Dikkat 18+
"Barış konuşmamız lazım"der Fırat karşısında duran adama.
Barış gözlerini kırpıştırarak kendini toplar.Kapıyı Fıratın yüzüne kapatmak isteyip"Defol git ailenin yanına.Hayatımda istemiyorum seni!"
Fırat bacağını içeri sokar,eliylede kapıyı tutarak kapatmasına engel olur"Seninle oturup herşeyi adam akıllı konuşmadan şuradan şuraya gitmiyicem"
"Benim senin konuşacak bişeyim kalmadl"der kapıyı kapatmak için güç sarfederken.
"Ya şu kapıyı kendi isteğinle aç,içeri gireyim ya da açana kadar burada oturup bekleyeyim"
"Polis çağırıcam,git"der Barış kızgın bir sesle.
"Barış,lütfen inat etme.Anla pişmanım ve yaptığım hatayı düzeltmek istiyorum"der Fırat üzgün bir sesle.
"Sen daha ne hata yaptığını bile bilmiyosun!"diye bağırır Barış.
"Ailemizin arasında ki,olaylar yüzünden seni suçladım.Özür dilerim.Seni aşağıladım,senin suçun olmadığı halde üstüne geldim.Özür dilerim.Kaba davrandığım,seni kırdığım,senin duygularınla oynadığım her an için özür dilerim.Aç şu kapıyı nolur"der çaresiz bir sesle ve kapıyı bırakır.
Yüzüne kapatılan kapı.Derin bir nefes alır.Elinde ki,beyaz papatya buketine bakar yüzüne acı bir gülümseme yayılır.Buketi kapının önüne bırakır.Arkasını dönüp asansöre doğru yürür.
Kilit sesiyle yeniden kapıya döner.Barış yerde ki,buketi alıyordu.Kalktığında Fıratla göz-göze gelir.Yüzü kızarır,kollarıyla paptya buketini sararak gözlerini kaçırır.Yana çekilir ve eliyle içeriyi gösterir"Geç hadi"
Fırat gülümseyerek"Zaten beni reddetmeyeceğini biliyordum"
"Fırat şansını zorlama istersen"der kaşlarını çatarak.
Fırat daha fazla konuşmaz ve içeri girer.Arkasından girip kapıyı kapatarak kendi kendine"Ukala"diye söylenir Barış.
Fırat koltukta oturur.Barış oturma odasına girip"Kahve istermisin?"
"Sadece beni dinlemeni istiyorum"
Barış tek kişilik koltuğa yayılarak bacağını bacak üstüne atar"Dinliyorum zaten"
Fırat öksürerek"Bak Barış ikimizde yaralıyız.Kendimize göre haklı sebeplerimiz olsa bile bir-birimiz için haksızız.Çokta uzak olmayan geçmişte babalarmız tarafından yaşadığımız problemler yüzünden aramız çok fazla bozuldu.Bugüne kadar hep onların istekleriyle haraket ettik peki ya bizim isteklerimiz?!"
Barış sessizce Fıratı dinleyerek parmaklarıyla oynuyordu.Fırat yutkunup"Ben artık sadece kendi hayatımı yaşamak istiyorum.Babamın kurduğu hayatı değil.Sonu ne olursa olsun seninle yeni bir başlangıç yapmak istiyorum"
"Beni sevmediğini söyleyen sen değilmiydin.Hani gözünde diğerlerinden bir farkım yoktu?!"
"Hep aynı konunun üstünde gel-git yapıyosun.Yalan olduğunu çok iyi biliyosun.Amacın ne senin?!.Beni istemiyorsan,söyle gideyim.Daha fazla canımı yakmanın ne anlamı var"
"Sana az bile"diyerek öfkeyle ayağa kalkar.
Fıratda ayağa kalkarak"Bencilin tekisin sen.Senle konuşmayı düşünmem bile hataydı"
"İyi o zaman,siktir olup git nereden geldiysen oraya!!!"
"Gidemem!"diye bağırır.
"Niye lan niye rahat bırakmıyosun beni!"