5.bölüm

513 36 99
                                    

"Ben böyle işin amın*koyim"der kızgın sesle.

"Fırat noluyor?"diye sorar yanında endişeyle oturmuş adam.

"Barış bak şimdi sana bişey anlatıcam.Sakın fevri davranma ve sakin ol tamam mı,ben buradayım"

"F-Fırat beni korkutuyosun"der ürkmüş bakışlarla.

"Bak galiba tuzağa düştük şuan etrafımızı sarmış bile olabilirler"

"Öldürecekler mi bizi"der titreyen sesiyle.

"Hayır,sana bişey yapmalarına izin vermem"diyerek iki silah çıkarır"Al şunu diyerek birini Barışın eline verir"

"İstemiyorum,Fırat ben kimseyi vuramam"diyerek silahı geri vermeye çalışır.

"Barış bak zaten şuan çok ciddi bir durumun içindeyiz.Lütfen şu sulu gözlülüğünü bırakarak şu silahı al ve bana bişey olursa kendini koru"der kaşları çatılmış,asabi bir şekilde.Barış silahı alır.Fırat telfonunu götürüp yardım mesajı atar.

"Bize niye hâlâ saldırmadılar"der Barışa dönerek.

"Saldırmalarını mı isterdin?"

"Bekle beni burada"diyerek arabanın kapısını açmak için elini uzatırken Barış Fıratın kolundan tutar"Gitme,gelecekler işte yardıma"

"Barış bu işte bir terslik var.Bırak kolumu zaten sinirim tepemde senin şu çocukça tavırlarınla uğraşamam"diyerek sertçe geri çeker kolunu.

Arabanın kapısını açıp dışarı çıktığında silah sesi duyar.Birisi arkadan Fıratı tutup çeker.Fırata değecek olan kurşun ferrarin dikiz aynasını patlatır.

Fırat kendine geldiğinde Barışın üstünde oturduğunu fark eder"Senin yan koltukta ne işin var lan?"

"Sence şuan tek sorun bu mu,az kalsın tahtalı köyü boyluyodun aptal"

"Bana bişey olmaz,işime burnunu sokma"diyerek Barışın üstünden kalkıp  yeniden dışarı çıkar.

Garip bir şekilde kimse ateş etmiyordu.Fırat arabadan uzaklaşmaya başlar.

Silah sesiyle irkilerek arkasına geri dönerek bağırır"BARIŞ"

Kafasından vurularak yere yığılmış adama bakar.Barış yerinde adeta buz bağlamış gibi durmuş birtek silah tutan eli titriyordu.Fırat koşarak Barışın yanına gelip hafif bir şekilde sarsar"İyimisin?...Beni duyuyormusun Barış?"

Silah sesleri.

Fırat hızla Barışı kucaklayarak arabanın kurşun gelmeyen yerine sığınır.Karşı tarafa ateş etmeye başlar.

Kurşunu bittiğinde silahı öfkeyle fırlatııp Barışa döner.Barış elleriyle kulaklarını kapamış,yağan yağmur yüzünden iyice ıslanmış,gözlerini sıkı-sıkı kapatıp,bacaklarını kendine çekmişti.

"Barış"der endişeli sesle ve kollarından tutup kendine çekerek sarılır"Merak etme,şimdi  gelicekler.Kurtulucaz"diyerek sıkı-sıkı sarıldığı adamın saçlarını koklar.

Ateş kesilir.Araba mermi izleriyle mahv olmuş durumdaydı.Saldırganlar ses gelmeyince Fıratların öldüğünü düşünür.Aralarından biri elinde ki,silahla arabaya yaklaşır.

Silah sesi.Fırat önlerine vurularak düşen adama bakar ne olduğunu anlamamış şekilde kaşlarını çatar.Silah sesleri artar.Ama ilkinden farklı olarak şimdi tek taraftan değil iki taraftan geliyordu sesler.Yüzüne mutlu bir gülümseme yayılarak"Barış geçti.Geldiler,gidicez şimdi"

Maskeli BaloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin