Kasıklarında ve kalçasında ki,sızlatan ağrıyla güne gözlerini açar.Hissettiği acıyla yüzünü buruşturur.Uykusunu alamamış olsa bile bedeninde hissetiği acıyla uyuyamıyordu.Ayağa kalkmamaya karar verir ve yeniden kollarında uzandığı adama sarılır.
Mırıldanarak uyanan Fırat onun çıplak vücuduna sıkı-sıkı sarılmış Barışı görünce gülümser.Eliyle Barışın saçını okşar ve alnını öper.
"Günaydın benim minik bebeğim"
"Güno"der uykulu bir sesle.
"Birileri güne hâlâ gözünü açamamış anlaşılan"
"O kadar yorgunum ki,tüm gün uyuya bilirim"
"Yıkanman gerek"
"Ayağa kalkamıyorum"
Fırat güler"O kadar çok mu yakıyo be?"
"Hayatımda gördüğüm en büyük eşşek sensin Fırat.Dün gece bir ara ölüceğimi sandım"
"Abartma istersen Barış"
"Fırat"der sabır dilermiş gibi nefes alıp"Yürüyemiyorum diyorum,ne abartması"
"Akşama bişeyciğin kalmaz,sonra yeniden yaparız"
"Dün gece bana soktuğun titreyen şeyle boğarım seni"
"Parmak vibratörü"der Fırat kahkahalarına engel olamayarak.
"Her ne boksa"
"Tamam,bir daha sana seks oyuncakları denetmiyicem.Sadece biraz daha eğlenmen içindi ve niye böyle davrandığını anlamadım çok eğleniyor gibiydin"
"Ama şimdi canım yanıyo"
"Ee hayatım olacak o kadar.Hem kapatalım artık şu mevzuyu.Ben senin şu gerginliğini atacak bir kahvaltı hazırlayayım.Ama ilk önce duş alalım"diyerek Fırat yataktan kalkıp elini Barışa uzatır.
Barış başını olumsuz anlamda iki yana sallayıp dudaklarını büzer,daha sonra yorgana sarılıp"Uykum var"
Fırat iç çeker"Biliyomusun bir çocuğum olmasına gerek bile yok,ben zaten yaramaz bir çocuğun babasıyım"diyerek yatakta uzanan Barışı kucağına almaya çalışır.
Barış inatla yataktan tutunuyor,yastığa sarılıyordu.Ama Fırat kucağına almayı başarmıştı.Fırat kucağında çabalayan Barışı duşakabine sokmayı becerir.
"Karnım ağrıyo"
"Yıkanıcaz geçicek"diyerek ılık suyu açar Fırat.
Barışın ıslak saçlarını eliyle geriye doğru tarar.Eliyle Barışın yüzünü avçuna alır.Avuçlarının arasında ki,yüzü istek dolu mavileriyle süzer.
Barış gülümseyip,gözlerini kapar.Kedi gibi mırıldanmaya başlayınca Fıratın yüzüne kendisinin bile farkında olmadan geniş bir gülümseme yayılır.
♤
Fırat şarkı söyleyerek masaya tabakları koyuyordu.O sırada elinde büyük bir yastıkla gelen Barışı görür.
Garip bakışlarla Barışı izler"Barış bey yine napmayı umuyosunuz.Yastık savaşı filan mı?"
"Hayır"diyerek Barış elinde ki,yastığı oturacağı sandalyeye koyarak üstüne oturur.
"Imm gerçekten mantıklı bir açıklama beklemiyorum"der Barışın naptığına anlam veremeyen bakışlarla.
"Böyle oturunca canım acımıyo"