♧FLASHBACK♧
"Madem tüm bu krallık için savaşıyor Zahit Yesari.Ben bu krallığı yıkarım"der Adnan Fırata bakarak."Ortaklığı bitirecekmisin?"
"Sadece ortaklığı bitirmiyicem.Evliliğide bitiricem"
"Barışla benim evliliğimi mi?"diye sorar merakla.
"Başka evlilik mi var?"
"Peki nası yapacaksın bunu?"
"Akşam yemeği için Yesarilere gidelim.Yanımıza ne olur,olmaz korumada alalım.Akşam yemeğinde bu ortaklığı bitiricem,Barışıda bırakıp geleceksin"diyerek Adnan odasına kalkar.
♧FLASHBACK SON♧
Yesarilerin yüzünde ki,gülümsemenin yerini şaşkınlık alır.Kadehler indirilir.Zahit susmuş hiçbişey söylemese bile hâlâ ciddi ve hiçbirşey olmamış gibi gözüküyordu.
Sessizliği Adnan bozar"Dostluk yaptığın bu büyük ihanetle bitti Zahit.Yaptığın bu hatanın bedelini ortaklığın bitmesiyle ödeyeceksin.Ama tek bir hata daha yaparsan artık en büyük hasımım olursun"der ürkütücü ve kaba bir sesle.
Zahit tek bir kelime bile etmez.Adnan yemek odasından çıkar.Fıratla Fikretse arkasından gider.
Villadan dışarı çıkıp arabaya doğru yürüyolardı.Kolunun arkadan tutulup çekilmesiyle Fırat duraksar.Kolundan tutan eli iter"Ailenin yanına geri dön Yesari"
"Fırat konuşalım nolur,haberim yoktu yemin ederim"der Barış Fıratın koluna elini koymaya çalışarak.
"Haberinin olup-olmaması umrumda değil.Bizim evliliğimiz bu ortaklık içindi.Senin baban ortaklıkla birlikte evliliğimizide çukura itdi"der kolunu geri çekerek.
Fikretle Zahit çoktan arabaya binmiş Fıratı bekliyorlardı.Fırat arabaya bakarak"Şimdi izin verirsen ailemle gidicem"der ve arabaya doğru birkaç adım atar.
"Seviyorum dedin"der arkasından ağlayacakmış gibi boğuk çıkan ses.
Fırat gülerek geri döner"Ben her gece,her gün kaç kişiye seni seviyorum diyorum biliyormusun.Ama bu sadece onların bedenleri için geçerli.Peçete gibi birkaç saat kullan sonra yenisini al.Ben sadece sen ve senin gibileri cinsel açlığımı doyura bildiğim için seviyorum.Yoksa senin gibi daha büyümemiş bir çocukla işim olmaz.Bunu ilk günden söylemiştim sana"der alay eder ve aşağlayıcı bir tonda.
Barış yüzüne tokat gibi çarpan cümlelere tek kelime bile edemez.Tek istediği boğazında ki,düğümü yutmak ve Fıratın karşısında göz yaşlarını bırakmamaktı.
"Ne oldu?.Yine ağlayacakmısın.Yapabildiğin başka hiçbirşey yok çünki.Gerçekler acıtır Barış.Sen bana satılmış bir maldın,ben seni beğenmedim ve geri iade etdim"
Yüzüne vuran sert tokatla susar mavi gözlü.Kafasını kaldırıp bakmaz bile kırıp,döktüğü kahvelere.Yediği tokattan sonra arkasını dönerek arabaya yürür.
Barışsa az önce ne yaptığını kavramamış gibi bir tokat attığı eline birde arkasını dönüp bakmadan bile giden Fırata bakar.Tokat attığı elini yumruk galine getirip,sıkar.Zahit yüzünden hayatı birkez daha mahv olmuştu.
Yemek odasına girer zorla attığı adımlarla.Savaş Zahitden neden böyle bişey yaptığını soruyor.Kızlarsa hâlâ yaşadıklarının etkisinden çıkamamış bir şekilde Zahitden açıklama bekliyordu.
"Memnunmusunuz Zahit bey.Hayatımı birkez daha altüst etdiniz"der zayıf ve güçsüz sesle.
"Barış"diyerek Zahit ona döner"Oğlum ben ne yaptıysam ailemiz ve senin için yaptım"diyerek elini Barışa dokunmak için uzatır.