20.bölüm

353 24 270
                                    

"Kandırdın beni"der Fırat hayal kırıklığıyla nefret karışık parlayan mavileriyle.

"Ne diyosun sen Fırat.Ne kandırması.Geri ver telfonumu"diyerek Barış Fıratın elinde ki,telfonu kapar.

"Sana inanmıştım"der Fırat dolu gözlerle Barışın gözlerine bakarak.

"Birisi seni fena şekilde doldurmuş belli ki.Ben hiçbişey yapmadım,ya benle doğru düzgün konuş ya da çekil ben gidicem"der çatık kaşlarla.

"Sende biliyordun dimi?"

"Neyi bende biliyormuydum,açık konuş benimle"

"Annemin katilinin baban olmasını"

"Ne?!"der şaşkınlıkla büyüyen gözlerle.

"Benimle oynama,bildiğini biliyorum"

"Saçmalamayı kes.Ben bugüne kadar babamın hiçbir işiyle meşgul olmadım.Böyle bişeyi yaptığımı nereden çıkarıyosun,kim anlatdı bu sahte hikayeyi"

"Fikret söyledi!"

"Kim demiş ona benim bunu yaptığımı ha,araştırmış mı!!!"

Fırat susar.Barış başını sallayarak güler"Bu musun lan sen,bu mu benim sevdiğim adam.Eğer hiç bir aslı olmayan sözlere inanarak beni suçlayacaksan senin sevgine ihtiyacım yok"

Barış barın çıkışına doğru yürürken Fırat kolundan tutar"Lütfen eve gidip sakin bir şekilde konuşalım"

"Benim bana güvenmeyen ve beni düşmanı olarak gören biriyle konuşacak hiçbişeyim yok.Fikretede teşekkür et,gerçekten çok iyi bir dostmuş"diyerek Fıratın elinden kurtulur.

Fıratsa öylece durup sadece gidişini izler.

"Senin aklınla kuyuya inen zekamı sikeyim!"der Fırat koltukta oturup elinde ki,alkolü içen adama.

"Ne yani Barışın haberi yokmuymuş?"

"Allahım ben nasıl bir malım!!!"diyerek Fırat yataktan yastığı alıp Fikrete fırlatır"Tek kelime dahi edersen seni keserim"

"Abinim ben senin.Saygısız"

"Fırat bey"der içeri giren adam.

"Ne var amk aptal herifi!!!"diye Fırat adama bağırır.

"Lan Ömüşüme bağırma!!!"diyerek Fikret yastığı Fırata geri fırlatır.

"Fırat bey benden Yesariler hakkında istediğiniz şeyi getirdim"

"Yemin et"der Fırat.

"Fırat senin olmayan beynini sikeyim.Ver bana şu dosyayı"diyerek adamın elinde ki,dosyayı alıp okumaya başlar.

Adam dışarı çıktığında Fikret şoka girmiş bir halde dosyayı Fırata uzatır.

"Çarpıldın mı lan"diyerek Fırat dosyayı alır.

"Fıro annemizin öldüğü gün Savaşın dört yaşı varmış"der titreyen sesle.

"Dört yaşında mı katil olmuş lan"

"Allahım sen beyin dağıtırken israf olmasın diye bunu esmi geçtin!!!"diyerek Fikret isyan eder.

Maskeli BaloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin