Uzun süren tutkulu öpüşmeden sonra Savaş nefessiz kaldığını hissedip yumruk halindeki elleriyle Fikretin göğüsüne vurur.Fikret dudaklarını ayırır-ayırmaz herikisi öksürmeye başlar.Fikret Savaşa bakıp gülmeye başlar.
"Niye gülüyosun?"der Savaşta Fikrete katılıp gülmeye başlayarak.
"Dudakların çok komik gözüküyo,sen niye gülüyosun?"
"Sen gülüyosun diye,hem git kendi dudaklarına bak kıpkırmızı"
Fikret ciddi bir yüz ifadesine bürünüp eliyle Savaşın yüzünü okşar.Savaşta Fikretin saçlarıyla oynamaya başlar.
"Garip"der Fikret Savaşın yüzünü iyice gözden geçirirken.
"Ne garip?"
"Birkaç ay önce Fırata önce kadınlar varken niye erkeklere ilgi duyuyorsun diye kızarken şimdi bir erkekle öpüştüm"
"Biliyomusun ben değil erkekle bir kadınla bile ilişkiye gireceğimi sanmıyordum"
Anın büyüsüne o kadar kapılmışdılar ki,arabada durmadan çalan telfonları duymuyorlardı bile.
"Ben içmek için arabadan bişeyler getireyim"der Fikret.
"Ne burda mı?"
"Evet"
Arabaya gidip arka koltuktan şarap alacakken çalan telfonunu fark eder.
"Fıro Barışla senin güzel anlarınızı bozduğum için intikam mı alıyosun?"der Fikret telfonu açarak.
"Fiko biz yakalandık"
"Kime yakalandın beceriksiz"
"Babama"
"Adnan daddye yakalanmayı beceren tek kişi olarak tarihe geçiyosun gerçekten"
"Seni bekliyoruz"
"Beklemeyin kardeşim.Söyle Adnan daddye bu gece beni başkası cezalandıracak"
"Fiko bak seninle uğraşacak durumda değilim,gel hemen buraya"
"Tamamda,orası neresi?"
"Konum atıyorum"
Fikret telfonu kapatır,Savaşa dönüp"Malesef bizimkiler yakalanmış"
"Yapma ya"der Savaş mutsuz bir şekilde.
"Bizi bekliyolar"
"Gidelim hadi,öğrenelim bakalım neymiş cezamız"
♤
"Ya Ömer bunu duymamış olsaydı,nası yaparsınız bana bunu"der Adnan.
Fikretle Fırat plan hakkında konuşurken Adnanın adamı Ömer buna kulak misafiri olmuş,herşeyi Adnana anlatmıştı.Adnanda bu planı bozup tüm ekipi yalıya getirmişti.
"Baba bize başka seçenek bırakmadın ki"der Fırat.
"Aynen Adnan amca,o Zahit piçi varken neden Savaşla Barış"der Fikret Fırata katılarak.
"Hem biz bir karar verdik,ikizler gitmiyor.Evleniyoruz"der Fırat gülerek.
"İyi bok yiyosunuz,aferin"der Adnan.
"Adnan amca bunada karışma gözünü sevdiğim"der Fikret bıkmış ifadeyle.
"Tamam,küçüktünüz bir-birinizde olan herşeyin aynısından alıyordunuz anlıyordumda sevdiğiniz kişiler bile aynı çocuklar"der Adnan.